Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیخابی
سلام خسته نباشیناقای دکتر .دلیل کم خواب شدن بچه هفت ماهه چیه فقط خوابس در روز شاید ۳ الی ۴ ساعته بعضی وقتام کمتر دلیلش چیه
- استفاده قطرع dha
سلام خسته نباشید,دختر من دو ماه و بیست روزشه,دورسرش 38.8 ,موقع تولد 35 بوده,الان کارایی مثل خندیدن و صدا در اوردن و داره,میخواستم بدونم چیکار کنم دور سرش رشد درستی داشته باشه,و اینکه یکی از اقوام تو این سن با همین شرایط دکتر بهش قطره DHA داده و سریع دور سر بچه رشدش به حالت عادی برگشته,آیا میتونم این قطره رو بهش بدم؟؟
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- زبان در آوردن نوزاد
سلام آقای دکتر علت زبان در آوردن بیش از حد نوزاد۴۰ روزه چی میتونه باشه خیلیا میگن سوختگی معقده یا رفلاکس میخوام بدونم علت واقعی چیه ؟ و اینکه آقای دکتر به محض اینکه شیر میخوره میخوابه و نمیتونم آروق رو بگیرم بیدارشم میکنم برا آروق دوباره شیر میخواد و نمیخوابه به این علت خیلی وقتا آروق نمیده
- اسهال واستفراق
سلام پسرم ۱۱ ماهشه اسهال و استفراغ شدید داره ی راهنمایی بکنید و ۱۰ کیلوهه
- بیماری مقعدی نوزاد
سلام بنده نوازاد ۳ ماهه دختر دارم امروز متوجه شدیدم تکه های شفاف بسیار زیاد بدون مدفوع دور باسن را احاطه کرده.خیلی نگرانیم ممنون میشم راهنمایی کنید
- اب نخوردن
کودک ۱۴ ماهم اصلا آب نمیخوره ایا خطرناکه؟؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- کیدی لاکت
سلام دختر من ۴ ماهه هستش ما پودر کیدی لاکت دادیم بهش ولی بعدش فهمیدیم واسه دوسال به بالاست مشکلی پیش میاره براش نگرانیم
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- راینتدین
سلام آقای دکتر وزن دخترم 7900 شده همچنان یک سی سی رو بهش بدم؟ بعد میگن این دارو عوارض داره قطعش کرده بودم دوباره علائم رفلاکسش داره برمیگرده مثل بزاق دهنش و میریزه خیلی کم موقع شیر پیچ میخوره و همش انگار ادامس دهنشه زبونشو میجوه 3ماهشه هیچ دارویی نیست ک بهتر از راینتدین باشه؟
- بررسی نتیجه ازمایش خون
سلام تقاضای برررسی و خواندن جواب آزمایش خون نوزاد دو ساله را دارم .برای خانواده ای از منطقه محروم هست که توانایی مراجعه مجدد به پزشک را ندارن.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان اگر با توجه به جواب آزمایش، نیاز به دارویی هست بفرمایید که در اسرع وقت انجام بدیم.
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام دوکتور .دختر من ۱۴ روزه هسته دوکتور بردم برای زردیش بهش قرض فنوباربیتال داده گفت یدونه قرضو سه تقسیم کنم بهش بدم دادن این قرض ضرری به دخترم داره یان؟
- یبوست
داخل وبسایت راجب یبوست ننوشتین به نوزاد دوماهه هم میشه آب یا آب قند داد؟؟؟چونکه نوزاد زیر شش ماه میگن آب نباید بدیم بهش
- شیرخشکی
سلام خسته نباشید ، پسرم ۴ ماه و ۲۶ روزه هستش ، هم شیر خودم هم کمکی بهش میدم ، وقتی شیرخشک میخوره تو مدفوعش دونه های سفید هست ، طبیعیه یا خطرناکه ؟
- ایستادن
سلام کودک تاچندماهگی بایدمستقل بایسته ودست از وسایل نگیره وتعادل داشته باشه
- سرما خوردگی کودگ ۲ماه ونیم
کودک دوماه ونیم دارم حدود یا هفته هست که سرفه داره سینش سخ سخ میکنه
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم

