Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام نوزاد من ۳ ماه نیم اش هست یک هفته اسهال ابکی وسبز هست پدی لاکت میدم دیگه چه داروی بهش بدم ممنون
- گوش وبینی
سلام روفرشمون یه تیکه شیشه بودکه خیلی کم وظریف بودبرق میزدمن این شیشه روازروفرش برداشتم بعدش بچموکه پنج ماه ونیمشه بغل کردم بعددیگه شیشه تودستم نبود میگم نکنه بچموبغل کردنی شیشه توگوش یابینی یاچشم یادهانش رفته باشه یانکنه شیشه روخورده باشه اگه شیشه توگوش یابینی یاچشم یادهانش میرفت یامیخوردعلائم داشت یانه مرسی
- تشنج بدون تب
سلام ووقتتون بخیر دختر من یکسال 10روزه هستش که متاسفانه هفته ی پیش موقع ای که گریه می کرد یهو سیاه و کبود شد و چشمش رفت من فک کردم خفه شده از پشتش زدم چشمش برگشت ولی بی حال بود و سریع بردیم بیکارستان و داروی تشنج بهش تزریق کردن و قبل البته دارو بدن گریه می کرد و نوار مغز هم بردیم سالم بود اولین بارش بود تشنج می کرد حالا موندم دارو بهش بدم یا نه اخه بعضی وقتها هم مویع گریه کردن دیر برداشتنی یه ذره انگار نفس نمیکشه صداش نمیاد تا برم بردارم ممنون از پاسختون
- یبوست
سلام بچم ۳ماهشه وزن تولد۲۷۰۰الان بالای ۷کیلو شیرمادرمیخوره باشیرخشک اپتامیل پرونوترا.قطره بایولاکت هم میدم بامولتی ویتامین ازاول مشکلی نداشته یعداز ۲۰روز نفخ ویبوست گرقته نفخش زیاده یبوستش هم طوریه که خیلی زورمیزنه شرخمیشه اوایل ماساژ میدادم مدفوع میکرد الان نمیکنه یک دکتر گفت حساسیت ب پروتئین گاوی داره شیرخشک haگرفتیم تاثیرنداشت ی دکترگفت شیرخشک کامفورت بدید اضلانمیخوره یک دکترگفت مشکل ازشیرمادره اونم پودر پیدرولاکس داد خیلی اذیته همش گریه میکنه چکارکنم دکتر
- آلرژی
سلام پسرم ۳ماه بود صورتش جوش میزد وی کوچولو حالت سوختگی میشد دکتر گفت حساسیت ب لبنیات داره الا ن پسرم ۹ ماهشه من براش ازلبنیات استفاده نمیکنم نمیدونم الان استفاده کنم یا نه جوش صورت دلیل میشه آلرژی باشه
- فرني
باسلام به گفته ي شما فرني برنج رقيق شده رو ده روزي ميشه كه شروع كردم به ٣٠سي سي رسيده آيا ميتونم دو عده ظهر و شب هر وعده ٣٠سي سي فرني بدم؟روزي ٦٠سي سي دخترم ٥ماهه ٨٨٠٠وزنشه
- گلو درد
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۵سالشه وزن ۱۶ ۱۷کیلو گلو درد داره تب داشت سفکسیم صد رو هر ۱۲ساعت چند سی سی باید بهش بدم ؟
- ترشح ناف
بعد از سه ماه از تولد کودک ترشح زرد رنگ از ناف نوزاد قطع نشده و همچنان ترشح می آید ودر داخل ناف گوشت اضافی دیده می شود
- خطوط کف دست
سلام بچه من ۳۵هفته به دنیا اومده .خطوط کف دست چپش ۸۱ عدد یک واضح نیست آیا نشونه مشکله؟
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- سلام اقای دکتر به نوزاد هشت ماهه چه میوه هایی میشه داد
- قطره
سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر میشه یک قطره معرفی بفرماید که ویتامین های مورد نظر و آهن داشته باشه وبرای رشد نوزاد خوب باشه ودیگر نیاز نباشه جدا جدا بگیرم باتشکر از شما
- من بچه دو سه روزه سرما خورده دارم بهش دادم ولی خوب نشده چه کنم تب داره
- گفتار کودکان
با سلام و خسته نباشید...
حدود 3 ساله که در فرهنگسرا و مهدکودکها در رشته موسیقی و تئاتر مشغول بکار هستم.
چند وقتی هست که به چند مشکل در رابطه با تلفظ صحیح کلمات و گفتار صحیح توسط کودکان رو برو شده ام که گاها با لکنت زبان همراه می شود، از آنجا که من پزشک نیستم ولی در چندین مورد مشابه به طور ناخودآگاه این موارد برای چند کودک در کلاسهای مهارت کودکانه برطرف شده است، لذا خانواده ها جهت درمان به سراغم می ایند و اصرار دارند که به واسطه مهارتهای کودکانه و آموزش در زمینه آواخوانی و حرکات فرم زبانی و کلامی کودک دلبندشان معالجه و درمان شود.
لطفا مرا راهنمایی بفرمایید با این نوع کودکان چگونه کنار بیام و رفتار کنم و به چه شکل جوابگوی پدر و مادرها باشم؟ ممنون و سپاس. - گلودرد
باسلام آقای دکتر دخترم ۹ماهشه چندروزه گلوش چرک کرده دکتر بردم شربت فارمتین ولوراتادین داره ولی هنوز خوب نشده سرفه ش کمی بهتر شده فقط خس خس میکنه سه روز از دارو استفاده میکنم
- سلام شربت کید هلیکس و استامينوفن و اموکسیلین برای نوازاد ۴۵ روزه خوبه سرما خورده
- سرماخوردن.
سلام و وقت بخیر آقای دکتر عزیز بزرگسالان شروع سرماخوردگیه و کمی سوزش گلو و آبریزش بینی دارم چه دارویی بخورم بهتره میشه لطفا راهنمایی کنید
- نیلا طلا
بچم عفونت روده داره دکتر ایبوپروفن داده ولی تبش قطع شده نیازی هست ادامه بدم
- رورویک
با سلام و وقت بخیر از پایان چندماهگی میتوان کودک را در رورویک گذاشت؟
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم

