Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره ناپریزول
سلام. پسرمن ۵ماه و ۲۰ روزشه. دکتر براش قطره ناپریزول تجویز کرده، اشکال نداره؟ عوارضی برای پسرم نداره؟
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- سرماخوردگی شدید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم الان دو روز است بهانه گیر شده است و بینی اش کیپ شده است و احساس میکنم توی گلویش خلط دارد و دیشب تب داشت باید چه کنم
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- وزن پایین
سلام وقت بخیر پسر من با وزن 3.340به دنیا اومده و الان چهار ماهشه و وزنش شده 6.490 که تو نمودار وزنش نزولی شده و از نمودار سبز به نمودار زرد رسیده ولی قد و دور سرش طبیعیه و فقط شیر خودم و میخوره میخواستم بدونم این کاهش وزن خیلی بده و من چیکار باید انجام بدم
- الرژی
سلام ولا من دیگه خسته شدم پسرم ده ماهشه ویبوست شدید داره پیش دکتر بردم گفت الرژی گوارشی داره نمیدونم بهم ربطی دارن یا نه
- بی قراری
سلام اقای دکتر من معذرت میخوام با سوالات مکررم .اقای دکتر امیرعباس بازم سرما خورد که بیقراری بیش ازحد داره سینش داغون شد وبینیش گرفته تا رو بالش میرارم بچه انگار نفسش کم میشه بلند میشه دماشم میره بالا کمی چیکارکنم اقای دکتر بیارمش مطب ؟نیاز به بستریه یعنی ؟
- متفوح بچم سبزه
سلام روزتون بخیر من شیر خشک ببلاک ۱ میدم به دخترم کمکی خم شیر خودم میخوره هم شیر خشک سه روز یبار متفوح میکنه زور هم نمیزنه عادیه متفوحش هم سفت نیست فقط سبزه بعد میخواستم ببینم از شیرخشکه چه شیر خشکی بهش بدم بچم ۳ ماه نیمه
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- شیر
سلام خسته نباشید من بچه ی یک سالم روسه هفتست تقریبا ازشیرگرفتم اماشباچندباربیدارمیشه وگریه میکنه تابلندنشم بغلش نکنم راه نرم راظی نمیشه باید چیکارکنم تا عادت کنه شباتاصبح بخوابه یانخوادکه هی بغلش کنم راه برم تادوباره بخوابه هرکاری میکنم تاعادت کنه که وقطی بیدارمیشه دوباره بخوابه راظی نمیشه تابلندنشم راه نرم قبول نمیکنه گریه وجیغ میزنه چیکارکنم
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- اسهال و سوختگی پای کودک
سلام پسذم شش ماهه است یک هفته ست که اسهال داره پاهاش سوختگی داره و ساق پاهاش هم زبره وجوش داره
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام اقای دکتر دخترم الان چندروزه سرفه های خشک مبکنه چیکارکنم خیلی عمیق سرفه خشک میکنه
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- درآوردن دندان
سلام خدمت استاد گرامی کودک 8ماهه دارم الان حدود دوماهه دو دندان پایینیش در اومده ولی دو دندان بالاش در نیامده لثه هاش قرمز وورم کردنه بی قرار هم شده میتوان حداقل فاصله مدت زمان در اومدن این دندون چقد هست
- زجر تنفسی
سلام آقای دکتر دستم به دامنتون خیلی لطف میکنید اگر به سوالم جواب بدین.
پسرم در ۲۷ هفتگی با وزن ۱ کیلو به دنیا اومد . اوایل دیسترس تنفسی نداشت ولی حالا در ۳۶ هفتگی با وزن ۲۳۰۰ بدون واندیلاتور خیلی نفس نفس میزنه و دکتر گفت وقت نفس کشیدن سینش خرخر میکنه . و براش flixotide 50 دو دفعه در هر ۲۴ ساعت تجویز کرده. آیا این دارو برای نوزاد نارس خطرناک نیست؟
خارج از ایران هستیم وگر نه حتما میاوردمش پیشتون برای معاینه . خدا از برادری کمتون نکنه . - شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- رفلاکس داره
سلام بچه من سرماخورده ۴ ماهشه دکتر امپول اموکسی سلین وشربت ازیترومایسین داده میخوام بدونم دوتا دارو چرک برای بچه ضرر نداشته باشه؟ وشربت دومتیدون وپودر هم برای رفلاکس دادن میدم

