Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- فتق ناف
سلام آقای دکتر خسته نباشید حدود دوهفته میشه که ناف نوزاد زده بیرون واحساس میکنم خیلی اذیت میشه میشه لطفا دراین زمینه راهنمایی کنید
- سلام من پسرم ۱۰ماهه هستش خودم بهش شیر میدم لاغره شربت زینک سولفات خریدم بهش بدم ضرری براش نداره بعد اگه به دندونش بخوره دندونشو سیاه نمیکنه
سلام پسرمن ۱۰ ماهه هستش لاغره شربت زینک سولفات براش خریدم بدم بهشض ضرری نداره بعدبه دندونش بخوره دندوناشو سیاه نمیکنه
- سرفه نوازاد ۳۵ روزه
سلام خسته نباشین نوازاد من در طول روز سه الی چهار بار سرفه می کنه سه هفته پیش بینی کیپ شده بود اما الان سرفه می کنه چون زود به دنیا اومده ۳۶ هفته از ریه ها ی او می ترسم چیکار کنم
- پماد اوسرین ثمین
سلام اقای دکتر. ایا از پماد اوسرین ثمین میشه به عنوان پماد سوختگی برای ناحیه ی پوشک نوزاد استفاده کرد به صورت روزانه؟
- شیرخشک
بهترین شیرخشک برای نوزاد نارس
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو
- پودر ليدي ميل
سلام آقاي دکتر دخترم 9ماهشه خيلي کم غذاهاي کمکي ميخوره بيشتر شير خودم را ميخواد بخوره من هم شيرم خيلي مقوي نيست و خودمم به شدت لاغر شدم خيلي غذا نميخورم آيا پودر ليدي ميل که مقوي و خوبه ميشه براي مقوي شدن شيرم و وزن خودم در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟؟؟
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- سیاه شدن بچه در زمان گریه کردن
موقعی که بچه گریه میکند سیاه میشود درمان چیست
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
کودک ۸ ساله که گلو درد و سوزش گلو دارد، دوتا جوش سفید در داخل گلویش زده و دو روز هم تب داشت، دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده و من مقدار مصرف رو نمیدونم
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- قد بچه
باسلام وخسته نباشد پسر من ۲۵ ماها قدش ۸۷ میباشد قد من و شوهرم ۱۶۴ و ۱۷۹ میباشد به نظر شما قدش مناسبه یا کوتاهه نیاز به پیگیری داره ؟
- سوجذب
باسلام نوزاد۷ماه باوزن ۵۷۰۰دارم باوزن تولد۲۶۰۰زیرنظردکترتشخیص داده شد مشکل سوجذب داره ومدفوع چرب رنج ازمایش عدد۱۰نشون داد.دکار کپسول کرون داد ک قبل هروعده شیر۳۰گرون بدم الان بعد۲ماه ازمایش مدفوع دادبازعدد ۱۰ واصلا وزن اضاف نکرده باتوجه ب شروع غذای کمکی. خواهشا کمکم کتیدمشکلش چیه بایدچ کنم؟
- سلام پسرم ده ماهشه تاالان غذای میکس شده بهش دادم .امروزبراش سوپش روباپشت قاشق له کردم نخورد.تاکی بایدغذای کیکس شده بهش بدم .درضمن تازه ی دونه دندون دراورده ونشستن یادگرفته
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین

