Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترس از تاریکی نوزاد سه ماهه
با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم نوزادان مثلا در سه ماهگی واقعا ترس از تاریکی رو حس می کنند ) پسرم معمولا برای خواب و یا توی ماشین از تاریکی خوشش نمیاد و انگار اضطراب پیدا میکنه و سوال دیگه اینکه اتفاقاتی که برای نوزاد سه ماهه پیش میاد در ذهنشون ثبت میشه ؟ راستش چند وقت پیش موقع تعویض پوشک پسرم نزدیک بود از دستم سر بخوره من جیغ زدم اونم ترسید و گربه کرد الان میخوام ببینم علت پریدن توی خوابش ممکن اون قضیه باشه ؟
- سرفه و آبریزش بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۸ماهشه سرفه میزنه آبریزش بینی داره بهش داروی گیاهی بدم یان شربت وقطره؟ممنون میشم راه درمان بگین
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- ناف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۸ماه ای دارم دیروز داخل نافش کمی قرمز بود حالا داره بهم می چسبه مشکلی هست ممنون
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید.دخترم سه ماه وبیست روزشه شیرخشک مصرف میکنه شکمش زیاد تو روز کار میکنه ۶کیلوهستش رنگ مدفوعش هم سبز رنگ چیکار کنم خوب بشه
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید
- غدای کمکی
سلام میخواستم ببینم به بچه 11ماهه میشه ماهی داد یا نه؟
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالشه هست دو هفته پیش سرفه خلطی داشت بردمش دکتر اموکسی کلاو و اسپری ابی سالبوتون بهش داد داروهاشو مصرف کرده ولی هنوز هم سرفه های خلطی دارد لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- اسهال
سلام خسته نباشین ببخشیددخترم ۴ماه ای دارم که ازتولدتاالان مدفوعش زردابکی بوده به دکترگفتم مترونیدازول نوشته ازدیروزکه بهش دادم چهاربارمدفوع ابکی کرده ایابه خاطرشربت بوده یاعلل دیگرداره
- تعویض شیر خشک
بچه من تازه رفته تو 6ماهگی تا الان نان یک میدادم میخورد ولی الان دو روز که تمایلی به شیر خشک نداره ایا میتونم شیرشو عوض کنم و نان دو بهش بدم
- وزن گیری
سلام پسرم تقریبااخرای هشت ماهگیش هشت وزنش ۸۸۰۰هست قدش ۷۱وزن تولدش ۳۵۰۰بودلاعربنظرمیتددوس دارم تپل بشه چیکارکنم شیرخشک هم اصن نمیخوره ک بش بدم
- گوش
سلام دخترم از تولد تا الان که یکسالشه گوشش میکشه ۳ بار دکتر بردم گفتن عفونت نداره کلافه ام کرده.همشم گوشش تمییز می کنم.مال چیه اقای دکتر.اینم بگم از تولد تا الان رفلاکس پنهان داره.از ۵ ماهگی تا یازده ماهگی نکسیوم دادم .دیگه گیر نمیاد قطعش کردم سر خود.شبا ده بار بیدار میشه از خواب
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. دخترم هجده ماه تمام سن دارد و از شیر خودم تغذیه میکند. به شدت به شیر وابسته اس به خصوص برای خوابیدن حتما باید شیر بخورد تا به خواب برود. قبل از خواب شب یک ساعت تمام سینه در دهانش است تا خوابش ببرد در غیر این صورت بهانه گیر و عصبی میشود و گریه میکند بعد از خوابیدن هم در طول شب چندین بار بیدار میشود و گریه میکند و شیر میخواهد.وعده های غذایی و میان وعده هایش را به طور کامل میخورد و اطمینان دارم که این بیدار شدن ها از روی گرسنگی نیست. خواستم بپرسم از چه سنی میتوانم او را از شیر بگیرم ؟و با این شدت وابستگی بهترین روش برای از شیرگرفتن چیست؟ خیلی ممنونم از لطفتون
- کمبود وزن
باسلام. دخترم 8 ماه و 10روزه است و وزن فعلی 7کیلو و 600 گرم. وزن تولد 3کیلو و 80 گرم بود. برای کمبود وزنش چه کنم؟نگرانم. باتشکر
- سرفه
سلام خسته نباشیدآقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه وآبریزش بینی داره چه دارویی تجویز میکنیدامکان این که ببرش دکتر هم نیست چون شهرستان هستم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال سی و چهارروزشه گلوش چرک کرده چشماش ترشحات سبز رنگ داره میتونم بهش سوسپانسیون سفیکسیم ۱۲۵بدم؟
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟
- گریه و ریسه رفتن
سلام دختری 16 ماهه داریم بعضی مواقع گریه که میکنه نفسش بالا نمیاد و کبود میشه
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر . سه روز هست واکسن شش ماهگی پسرم رو زدیم جای واکسن کمی قرمز شده و همچنین سفت هست علت چیست و چیکار باید بکنیم ؟ ممنون

