Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- مصرف بیش از حد دارو
با سلام . اشتباها به جای نیم سی سی شربت زینک سولفات ۵ سی سی از این شربت به کودک ۵۰ روزه دادیم .. مشکلی پیش نمیاد؟؟،
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام.پسر دوساله من شبها تا صبح هر یک ساعت بیدار میشه گاهی شیر میخوره، گاهی گریه میکنه، گاهی پا میشه میشینه ، گاهی روی پا میذارم و به هر زحمتی دوباره میخوابونمش ولی یک ساعت دیگر دوباره بیدار میشه. از وقتی دنیا امده همین شکلیه و هر یک ساعت یکبار بیدار میشه در طول روز هم بسیار شیطون هست. خسته شده ام از این بیدار شدن های مکرر.
- حساسیت لب
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. دخترم ۵ سالشه. از بالم لب کودک استفاده کرده و متاسفانه لباش بهش حساسیت داشته. تمام دور لبش خیلی بد قرمز شده. پمادی هست که بتونم استفاده کنم که این مشکل رفع شه. سپاس
- با سلام دخترم ۱۵ سالش دو ماه وزن حدود ۴ کیلو کم کردم علتش چی میتونه باشه ؟؟؟
- سلام دخترم ۶ سالشه چند روز پیش دل درد داشت گلوشم میسوخت صبح بالا اورد همون روز بردیمش دکتر ازمایش نوشت تو ازمایشش گلبول سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادرار داشت مشکل داره؟
سلام دخترم ۶ سالشه گلو درد و دل درد داشت صبح بالا آورد چند بار بردیم دکتر ازمایش نوشت گلبولای سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادراری داشت ایا مشکل داره ؟ممنون میشم جواب بدین دلواپسم
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- روده تحریک پذیر
سلام درسوال قبلی که ازشما داشتم پر مورد درد دور ناف گفتید که روده تحریک پذیر است میشود بگوییدکه بعضی وقت ها که یه کم سخت مدفوع میکند ربطی به این موضوع دارد یا نه و ایا خطری دارد یا نه وباید چی کار کنیم؟؟؟؟
- کمک
سلام کودکی۲۲ ماهه دارم چند وقتی متوجه شدم پاهایش کمی پرانتزی است آیا باید درمان شود؟
- دیفن هیدرامین
شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک شش ساله فاویسم دار ضرر دارد
- سلام
اقای دکتر من ۴ روز به جای ابنکه ۵ سی سی کواموکسی کلاو به بچم بدم که سرماخورده که ۱۷ کیلو وزن داره ۸ و نیم سی سی دادم و بچم اسهال گرفته حالا چیکار کنم خیلی نگرانم
- سلام. ببخشید پسرمن هرچندوقت یک بار پاهاش میلرزه اما نه تب داره نه علاعم دیگری داره بازی میکنه پاش میلرزه من میگرمش قطع میشه به نظرتون ازچیه
- سلام پسرم 2سالشه علائم سرفه داره روی زبونش سفیدک زده
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- واکسن آنفولانزا
سلام پسر من متولد ۲۴ شهریور ۹۳ هستش یه دوز واکسن آنفولانزا رو هفته پیش تزریق کرد خواستم بپرسم باز نیاز هست یه دوز دیگه هم تزریق کنه یا نه همون یک دوز کافیه؟

