Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابسه لثه
سلام دختر من ۳ماهه هست لثه بالاش ابسه کرده و عفونتی شده به اندازه یک عدس هستش .ممنون میشم راهنمایم کنید
- سلام آقای دکتر دخترم ده ماهش تمومه میتونم اب آلوبخارا بهش بدم برا یبوستش
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- دلیل کبودی مقعد نوزاد
سلام وقت بخیر دلیل کبودی مقعد نوزاد و درمانشو اگر زحمت بکشید بگین ممنون میشم
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- پسر ۱۳ روزه دارم که چند روزی است موقع شیر شیر خوردن و خواب و اکثرا شبها حالت دل پیچه دارد و مدام زور میدهد و قرمز میشود و خواب ها میق ندارد.و در خواب مرتب ناله میکند.چه کار باید بکنم؟قطره بی بی کر خوبه بدم؟و اینکه شبها مرتب در خواست شیر میکنم و من یه ساعت متوالی شیر میدهد باز انکار گرسنه است چه کنم؟.
- رشد نوزاد
با سلام و احترام پسر من ۳ ماه و هفت روزشه وزن تولدش 3450 گرم بود و الان 5850 گرم ایا وزنش طبیعی هست یا خیر؟ و اینکه قریب به یکماهه به زور و زحمت یه ذره شیر مادر رو با نق میخوره و خوابشم بشدت سبک. لطفا راهنمایی بفرمایید. وضمنا دو روزی یه ذره شیر خشک گیکوز هم میخوره
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- سلام خسته نباشید پسرمن 6ساله هسته تب داره یکم سرفه می زنه بعدش کمرشکن دونه زده همش م می خاره چی بهش بدم
- ریفلاکس الرژی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴ ماهو۱۳ روزه هست وزن تولد ۳۴۰۰ چهارماهگی ۷ کیلو بود.تا دوماه شیر مادر خوردبخاطرریفلاکس دیگه شیر مادر نخورد وشیر خشکی شد با سونو معلوم شد ریفلاکس داره ک ببلاک ای ار بهش دادن بااین شیر خیلی بالانمیاورد گاهی خیلی کم. و دارویی هم مصرف نکرده برا ریفلاکس. ولی به شدت نفخ داشت نااروم بود خواب نداشت .تااینکه چند شب پیش یهو اسهال شد اونم رگه های خونی .بردیم بیمارستان ازمایش عفونت دادیم ک خداروشکر نداشت گفتن حتما آلرژی ب شیرخشک داره.شیرشو عوض کردن اپتامیل پپتی دادن اونو ک میخوره بالامیاره و بعد هر شیر خوردن دفع میکنه بردیم فوق تخصص گوارش ک گفتن همین شیراپتامیل پپتی رو ادامه بدین کپسول امپرازول هم دادن ولی هیچ بهتر نشده بالامیاره.دفع هم داره بصورت بلغمی و دونه دونه دار.تروخدا راهنمایی کنین چکارکنم بچه خیلی بیقرار اصلا خواب نداره .بنطرتون چه شیر خشکی بدم هم برا ریفلاکس الرژی خوب باشه
- فرنی
سلام خسته نباشید، برای فرنی باید شیر خشک با آب قاطی کنم یا نه ؟ برای نوزاد ۵ ماهه چند قاشق فرنی میتونم بدم در روز ؟
- چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله
چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله ؟
- بیدار شدن کودک چہار سالہ در طول شب
دختر ٣ سال و ٩ ماہ من از نوزادی عادت بہ بیدار شدنہای بسیار مکرر در طول شب داست و ہمچنان سہ یا چہار بار رو دارہ کہ با گریہ و جیغ ہم ہمراہ ہست. وقتی من پیشش میرم اروم میہ ولی تا ترکشمیکن دوبارہ بعد مدت کوتاہی میپرہ. تا جاییکہ خیلی مواقع من مجبور میشم پیشش تو تختش بخوابم. خستہ شدم از بی خوابی خودم و بیدار شدنہای دخترم چہ کنم
- خواب نوزاد
دختر هفت روزم همش خوابه بعضی وقتا به زور بیدار میشه چیکار کنم
- واکسیناسیون
اگر کودک واکسن هجده ماهگی اش پنج ماه عقب افتاده باشد برایش مشکل پیش میاد
- دانه های زیرپوستی
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم که به پردتئین گاوی آلرژی داره. چند روزه وسط پیشونی و روی ابروهاش و زیر چشمش دونه های زیرپوستی زده. بیقراری هم میکنه. ممکنه به عطر چیزی آلرژی شده باشه؟شربت سیتریزین میتونم بدم بهش؟
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- بیماری کودک ۳سال
- اسهال اسیدی کودک یکساله
سلام دختر ۱۴ماهه ام ی هفته پیش گلودرد و تب شدید داشت بردمش دکتر بهش شربت کوریزان و سرماخوردگی و اموکسی کولاو داد گلو دردش خوب شد ولی با شربت اموکسی کولاو اسهال شد دکتر براش قرص فولیک اسید و شربت میکسچر و دی سیکلومین تجویز کرد ولی بازم اسهالش اسیدیه خوب نشده و اپتامیل ۳ مصرف میکنه
- وزنگیری نوزاد 5 ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم 4 ماهگی ک بردم وزن کردم. 6650 بود. الان ک 5 ماه و ده روزش هس شده 7 کیلو. کم وزن اضاف کرده. قبلا بهش شیر خشک میدادم دوماهی هس نمیدم. نیاز هس باز براش شروع کنم؟ یا غذا کمکی بهش بدم؟ یا وزنگیریش عادی بود؟؟

