Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره
- غذای نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهست و رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. دیشب با سیب زمینی براش پوره ی رقیق درست کردم. یکی دو ساعت بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداریش رو ریخت. شب دیگه غذا ندادم و فقط شیر بهش دادم. صبح فرنی دادم و خوب بود. امروز بعد از ظهر دوباره براش پوره هویج و سیب زمینی درست کردم و دوباره بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداری ریخت. همیشه غذا میریخت اما دیشب و امروز حجمی که ریخت بیشتر بود. تب یا اسهال و مشکل دیگه هم نداره. ایرادی داره؟ ممکنه سیب زمینی براش سنگین باشه؟
- شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم فقط یک ماه شیر مادر خورد.شیرم کم بود الان که دو ماه و نیمش هست شیرم خشک شده.ببلاک ۱ میخوره.اشکالی نداره؟چه کار کنم
- لرزش سر و دست نوزاد
سلام دخترم ۵ماه و ده روزشه امروز هنگام شیر خوردن سر و دستش لرزید چند ثانیه بعد خوب شد از چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من تازه وارد 8ماهه شده است تا چهار ماهگی مشکل نداشت ولی بعد دچار ریفلاکس شده و درست شیر نمی خورد دکتر دارو داد شیر خوردن بهتر شد الان تو هشت ماه شبها اصلا درست نمیخوابه یعنی با سرفه بیدار میشد دکتر گفت از ریفلاکس و امپرازول داد الان 10روز دیگه سرفه نداره روز ها ساکت و خوب ولی شبها هر 45دقیقه یکبار بیدار میشه و اصلا نمیخوای از ریفلاکس یا مشکل دیگه ای داره اگه هنوز ریفلاکس چه علامتی میتونه داشته باشه
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال سی و چهارروزشه گلوش چرک کرده چشماش ترشحات سبز رنگ داره میتونم بهش سوسپانسیون سفیکسیم ۱۲۵بدم؟
- باسلام وخسته نباشید ،ببخشیدمن ی نوزاد نوزده روزه دارم الان یکی دوروزه سرفه میکنه وسینه اش خیلی خی خس میکنه چه کار کنم براش ،لطفا راهنماییم کنید ،ممنون میشم
- سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
- mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- سرخک کودکان
سلام کودکی ۹ ماهه که واکسن های ماهانه خودشو نزده و همان طور سرخک چه و الان مبتلا شده به سرخک برای کودک الان چه اتفاقی میفتد
- شیر خشک
سلام دکتر خسته نباشید دخترم 20روزشه و چند روزی هست که مادرش شیر نداره بهش شیر خشک نان1 دادیم که بعد از خوردنش حالت استفراغ بهش دست میده و نمیتونه استفراغ کنه و بعدش احساس خفگی میکنه میشه بفرمایید از چه شیری استفاده کنیم در ضمن جوش صورتشم زیاد شده
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- یبوست نوزاد
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه

