Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوختگی
سلام آقای دکتر.شب خوش.دخترم ۱۶ ماهش هست.دستش با اتو مو سوخت.سوختگی سطح ۱ شده.فقط قرمز شده.یکم بی تابی میکنه.چه پمادی بزنم؟
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم باشیرمادر تغذیه میشه وحدود یک ماهه شکمش دیربه دیرکارمیکنه اغلب باشیاف یا دادن ترنجبین اتفاق میفته رفلاکس هم داره چیکارکنم مشکلش حل شه و منم چه تغذیه ای داشته باشم بهتره لطفا راهنمایی کنیدممنون
- سرلاک
بچه من از پایان ۴ ماهگی غذای کمکی میخوره الان ۵ ماهشه میتونم سرلاک بدم؟
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر یک سال و نیمم دیشب گلوش درد میکرد و چرک داشت یه دکتر عمومی براش سفیکسیم 100 داد و گفت هر 12ساعت 4 سی سی وزنش هم 12 کیلو هستش آیا این دوز برای دخترم زیاد نیست؟ دوز مناسب چه قدره و اینکه کلا چند روز باید بهش بدم ممنونم میشم کمکم کنید
- سیب زمینی
سلام دخترم ده ماهشه سیب زمینی با گوشت چرخ کرده پختم بعد با غذاساز پوره میکنم دو روزه بهش میدم شبا نمیخوابه همش گریه میکنه میگیرم بغل پاهاشو جمع میکنه تو شکمش؟ممکنه به سیب زمینی حساسیت داشته باشه؟
- پرش انگشت نوزاد
با سلام وعرض خسته نباشید نوزادی چهار ماحه دارم که گاهیی یک انگشت او در خواب به صورت تیک دو بار میپرد،آیا طبیعی است یا از علائم تشنج و باید پیگیری شود؟
- شربت زینک سولفات
سلام دخترم 6 سالشه چون از کودکی رشد موهاش کم بود شربت زینک بهش دکتر میداد الان احساس میکنم از قسمن سینه رشد کرده الان ممکنه دچار بلوغ زودرس شود؟
- پسر ۹ سالم کف پاش وکف پستش زرد شده
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۵۰روزه ای دارم که هنگام تولدزردی داشت ماهم بی بر از عوارض زردی تا ۱۱روزگی ازاو آزمایش نرفتیم.۱۱روزگی میزان زردیش ۱۲ بود ودکتر گفت نیازی به بستری نیست .ایا خطری نوزاد راتهدید کرده.رگ عصب زیر پایش رالمس میکنیم هیچ واکنشی نشان نمی دهد .دستانش همیشه مشت هست ودر خواب هم دستش کمی میلرزد وقسمت کوچکی از سرشم هم باد کرده .تو رو خدا زودتر جواب بدین
- تغذیه نوزاد
سلام من دخترم نوه ماهشه گفتن تخمه بلدرچین بده سفیدشم میدادم بعد فهمیدم باید زردشو بدم دخترم کامل میخورد میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- بالااوردن شیرخشک
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر . نوزادم دخترم ۱۰روزه هستش وشیرخشک بیشترازشیرمادر مصرف میکنه و گاهی بعد شیرخوردن موقع آروغ گرفتن همه روبالا میاره.البته همیشه نیست.دلیلش چی میتونه باشه؟ اسم شیرش هم سوپرامیل هست.ممنونم
- جایگزین رانیتیدین
سلام با توجه به اینکه رانیتیدین سرطان زا اعلام شده، برای ریفلاکس نوزاد ۷ ماهه چه دارویی جایگزین کنیم لطفا راهنماییم کنید
- لرزش دست ها وسر نوزاد موقع شير خوردن
- استفراغ بچه ۳ماهه
سلام من بچم ۳ماهشه خیلی میاره بالا تا شیر می خورع میارع بالا همش گشنس خیلی نگرانشم
- شیر خوشک
سلام شیر خوشک آپتامیل ha دارو خانه ها نداشت میشه به جای آن آپتامیل جونیور بدهم جونیور هم پیدا نمیشه کم پیدا میشه من میتونم بعداز یک سال شیر بز بدهم ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر
- نفخ
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر ایا واسه نوزاد ۱۴ روز میشه قطره کولیک استفاده کرد درصورت استفاده دستور را بفرمایید
- دونه زدن صورت
سلام آقای دکتر دختر من الان ۳۸ روزه س متاسفانه شیر نداشتم و مجبور به استفاده از شیر خشک شدم که آپتامیل ۱ دادم بهش بعد ۱۵ روز متخصص اطفال گفتن اپتامیل pdf بهش بدین که تو وزن گرفتن موثر بود منتها باعث کولیک و بیقراری شدید شد که بعد از ده روز عوض کرد اپتامیل پپتی. که تو ۶ روز استفاده مدفوعش،سبز شد و صورتش،دونه ها ریز قرمزی زد. که خودم دوباره بهش اپتامیل ۱ دادم ولی خوب نشده. از این بابت خیلی نگرانم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- سلام دخترم ۴ روز دیگه وارد ۹ ماهگی میشه غذا و شیر خیلی کمتر میخوره
- سلام اقای دکتر دخترم 13سالشه آنفولانزا گرفته همش میگه سردرد دارم بخار تو بینیش در میاد باید چیکار کنم
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید

