Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختر سه ساله
دکتر دخترسه سله اسهالی شدید دارد چه شربتی خوب است در شهرستان سردشت اذر بایجان غربی شهرک میراباد
- اب دهان
سلام اقای دکتر بچم پانزده ماهشه حدود یه هفتس اب دهنش زیاد شده چن بارم تو خواب حالت خفگی بهش دس داده دندون نیشش هم داره درمیاد از دندونش هسش یا رفلکس؟
- مامان نگران
پشت سر دختر یه گوله هست اندازه نخود که حرکت میکنه نمیخونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- فرو رفتن میخ در پا
ایا فرو رفتن میخ در پا باعث خارش کل بدن و قرمز شدن پوست می شود
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- عفونت چشم نوزاد
با سلام آقای دکتر چندروز از چشم پسرم عفونت سبز رنگ خارج میشه زمانی که صبح از خواب بیدار میشه چشم هاش بهم میچسبه
- مونته لوکاست
سلام خدا قوت دخترم 7سالشه از اول پاییز تا الان مرتب هر دو هفته حساسیتش عود میکنه عطسه وابریزش بینی داره دکتر فوق تخصص گفت شبها نصف قرص مونته لوکاست بدش الان 11روزه مصرف میکنه با این وجود دوباره عطسه وابریزش بینی درست کرده میخواست ببینم چند مدت بعد از مصرفش اثر میزاره
- واکسن دو ماهگی
سلام خسته نباشید،
واکسن دو ماهگی نوزادم را میخوام بزنم. اگر تب کرد قطره استامینوفن پاراکید ضرر ندارد؟ چه اندازه و چند ساعت باید بهش بدم؟
- مقدارشربت ستادین دی سی
سلام .مقدار مصرف شربت ستادین دی سی برای کوک سه ساله
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- کولیک نوزادی
سلام اقای دکتر .نوازدی داریم دو ماه وبیست روز که از بیماری کولیک نوزادی رنج می برد.واین اواخر گریه هاش شدید شده اما ساعات گریه او کمتر شده است.ایا این روند طبیعیه و کی بیماریش خوب میشه.با تشکر
- قطره استامینوفن برا کودکان فاویسم خوبه
- زیاد دادن کوآموکسی کلاو در دو دوز بدون هیچ علائمی
آقای دکتر من اشتباهی دو بار شربت کوآموکسی کلاو دو و نیم سی سی و پنج سی سی دادم عوارضی ندیدم نگرانم ولی حال پسرم خوبه الان ۱۶ ماهه تمامه
- ادرار نوزاد
با سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماهه ای دارم که الان دو شبه ادرارش رنگ صورتی هست آزمایش ادرار هم بردمش گفت هیچ مشکلی نداره خب میتونه علتش چه چیزهای دیگری باشه؟؟؟؟
- تبریک
سلام اقای دکتر. سال جدید رو خدمتون تبریک میگم براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم،و بسیار سپاسگذارم بابت جوابهایی که به سوالاتم دادین تا به حال. خدا طول عمر همراه با عزت بهتون بده.
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- اسهال و استفراغ
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالش هست ۸مرداد دچار استفراغ و اسهال شدید شد سرم و آمپول ضد تهوع گرفت خوب شد ۷ و ۸ روز خوب هست دوباره تکرار میشه بعضی روزها هم میگه زیر ناف ام و دلم درد میکنه هیچ علایم تب درد گلو درد هم نداره ازمایش مدفوع ا خوب بود ولی ازمایش خونش گلبول های سفید ش ۱۴.۴ بود.
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین برای کودکی باوزن ۷کیلوو۵۰۰گرم چقدر
- حمام
سلام ، چند روز بعد از واکسن یکسالگی میتونم حمام کنم بچه رو ؟ ممنون

