Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خط واژن
با سلام دخترم ۷ سالشه خط واژنش بستس خیلی زیاد نیست در کودکی به راحتی باز شد اما الان دوباره بستس ایا پماد الان بزنم جواب میده چه پمادی بزنم
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟
- احتمال آسیب به ستون فقرات
سلام وقت بخیر، نوزاد پنج ماهه ای دارم که تا الان موقع تعویض پوشکش زیاد مراقبت از ستون فقراتش نداشتم. تو بغلم نشوندمش. وقتی هم که حالت خوابیده هست، دست هاش رو بگیرم بلند میشه، یا کمی راه بردم، سرپا نگه داشتم. یکبار هم یکی از اقوام به حالت بازی، چند بار باسن و قسمت رانش رو به بالا ضربه زد. آیا این موارد باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟ یا در آینده مشکل پیش میاد؟ چه کار کنم مشکل پیش نیاد؟
- مدفوع سیاه
کودک نه ماهه ک داره دندون در میاره و تب داشته الان قطع شده اما دارو هایی مثل پلاژین ،استا مینوفن ،و شیاف و شربت کلسیم و اهن هم استفاده میکنه مدفوعش الان سیاه شده و اینکه تازه دو ذوزه ک شربت کلسیم میخوره ایا این سیاه شدن مدفوع طبیعیه
- مصرف شربت زینک فسفات
باسلام خدمت شما دکتر گرانقدر بعد از یه هفته بی اشتهایی ناشی از بیماری شما شربت زینک فسفات را برای پسر سه ساله ام پیشنهاد دادین و مشکل بی اشتهایی بصورت کامل برطرف شد سوالم اینه میتونم سه یا چهار بار در ماه این شربت رو بهش بدم تا مشکل سخت غذا خوردنش بر طرف شه عوارض نداره ؟ با تشکر
- فتق کودک
باسلام اقای دکتر پسرم فتق داره وگفتن باید عمل بشه ایا عملش دوهفته عقب بیفته برا بچه ضرری ایجاد میکنه باتشکر
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- دل درد نوزاد ۲۵روزه
نوزاد ۲۵ روزه دارم خیلی دل درد میشه
- ترک لبپ
سلام اقای دکتر چندروزی هس ک لب پسرمترک خورده چیکار کنم و علتش چی میتونه باش
- آبله مرغان
سلام دکتر دخترم ۷ماهشه یکسری جوش های قرمز زد بعد تبدیل به تاول میشد و میترکید از زیر گردن شروع شد والان بعد از تقریبا یک هفته داره تمام بدنش رو میگیره تشخیص دکتر آبله مرغان بود و براش شربت استامينوفن دیفن هیدرامین وسرماخوردگی به همراه قرص سفکسیم۲۰۰ یک چهارم هر ۱۲ ساعت تجویز کردن آیا این حجم قرص برای ۷ ماه ضرر نداره؟ و اینکه آیا تشخیص درست بوده و بیماری دخترم آبله مرغانه؟
- مصرف سفکسیم برای دختر 6 ساله
سلام وقتتون بخیر دخترم 6 سالشه مدتی هست سرفه میکنه بخصوص شبها... جدیدا شدید و خلط اور شده دو سه روزم هست شبا تب میکنه دکتر رفتم سفکسیم 200 داده هر 12 ساعت نصف بنظرتون براش قوی نیس روزی نصف بهش بدم بهتره؟؟ چون غذا درست نمیخوره و میوه اصلا ممنون
- شيرخشك
سلام پسرم سه ماه و ده روزشه شير خشك گيگوز ميخوره گاهي أوقات پنيري بالا مياره و خيلي زيادتر ميخوره انگار سير نميشه وزنشم بيشتر نميشه ميشه عوض كنم شير خشكش و اول هم نأن ميخورد بهش نميساخت همش بالا مياورد چي بدم بهش الان
- اسهال طولانی مدت
سلام آقای دکتر ببخشید دکتر برا اسهال پسره ۴ماه ونیمه ام قطره بی بی کر تجویز کرده وبهش روزی ۵قطره میدم بهمراه پودر اس امپرازول اما بهتر نشده بعد از دوهفته.....دیروزم تب کرده دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰داده ویه کپسول که برا اسهال گفت خوبه داخله نصفه استکان ماست حل بشه وبهش بدین اما من دودل هستم نمیدونم بهش بدم یا نه چون بچه تو این سن ماست بد نیس؟؟؟
- سرماخوردگی
پسرم۸ماهشه اول اردیبهشت میره توی ۹ماه روزشنبه بردمش دکتر واسه ابریزش بینی وگرفتگی بینی اسپری سدیم کلراید دادن وشربت سیتریزین ازدیشب سرفه هاش شروع شده سرفه های خلط دار میکنه تبم نداره اصلا
- حساسیت
باسلام ببخشید علاعم اصلی حساسیت ها در نوزادان که مادر بفهمه بچه حساسیت داره چیا هستش
- سلام دخترم چهارسال داره شربت ستادین بهش دادیم بعدازنیم یاعت بصورت استفراق زرد رنگ پس داد
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده
- آفت زدن دهان کودک
باسلام دخترم ۱۹ماهه آف دهان روی زبون باگلوش زده چیزی نمیتونه بخوره گریه هاش هم زیاده وزنش هم ۹کلیونیم هستش دکترهم بردم فقط استامینفون داد.دلروی دیگه نیس دخترم آروم بگیره.
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
سلا اقای دکتر پسرم ۳ ماهشه یبوست داره تودستشویی کردم اذیت میشه شیرخشکی هست شیرخشک ببلاک اچ آ میخوره چیکارکنم چ قطره ای بهش بدم
- قرمزی مقعد
سلام و وقت بخیر کودک بنده سه سالش هست تقریبا دو ماهه که مهدکودک میره و جدیدا در ناحیه مقعدش قرمزی شدید دیده میشه و زمان اجابت مزاج میترسه و میگه درد میاد در حالیکه مدفوعش کاملا طبیعیه ولی چند وقتیه که تا پنج روز طول میکشه که دفع انجام بده ولی قبلا حداکثر سه روز بود حالا نمیدونم محیط مهد کودک باعث این مشول شده و یا چیز دیگه ای ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

