Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام. پسرم ۸ ماهشه حدود ۳ یا ۴ روز به اشتباه حدود ۲۰ قطره آهن فربولین بهش دادم آیا مشکلی ایجاد میکنه؟ روی ران پاهاش هم جوش های سر قرمزی زده آیا ممکنه به خاطر اون باشه؟
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و ده روزشه پزشک عمومی گفت باید ازش ام آر آی بگیریم!! من دارم سکته میکنم ام آر آی واسه چی؟ نظر شما چیه؟
- نوزاد
دکترگفتندپسرم پاهاودستاشوسفت نگه میداره تازه چهارماهه شده.بنظرمن هنوزکوچیکه..گفتن ببرکاردرمانی ودکترمغزوعصاب بنظرشمالازمه؟؟ درحالی ک تحرکش زیاده ..بااینکه چهارماهه هم ب دندونه هم غلت میزنه ودمرومیشه
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام اقای دکتر اگر نوزاد بتواند قطره ی مولتی ویتامین را بخورد ولی اهن را نتواند بخورد منظور قطره هایی است که خانه ی بهداشت میدهد به جای قطره ی اهنش چه قطره ای به او بدهم که جبران قطره ی اهن را بکند و نوزاد دچار کم خونی نشود با تشکر
- شیربالا اوردن
دادن قطره بی بی کر به صورت مکرر تا شش ماهگی ضرر دادد
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشین میخواستم سوال کنم دختر 9 ماهگی دارم میخواستم بدونم واکسن انفولانزا میتونم بهش بزنم و اسم واکسن هم بهم معروفی کنین حتی دخترم هم پیش شما پرونده داره
- سلام نوک سینه راست پسرم که یازده ماهشه خون میاد
- تشنج
سلام.پسرم 8ماهشه.چند ماهپیش حرکات غیر ارادی صورتش انجام میداد.دکترش گفت شربت کلسیم منیزیم استفاده کنه دادم بهتر شد.ولی الان بازم چند بار اون حرکات رو تو صورتش دیدم.تشخیص پزشکش تشنج بود.شربت اتوسوکسامید داد الان یک ونیم ماهه استفاده میکنم و قطع شده اون حرکاتش.این نوع تشنج های خفیف و پنهان آیا ماندگار هستن یا به مرور زمان با مصرف این شربت رفع میشن؟؟
- عدم وزن گیریه نوزادچهارماهه
باسلام دخترم چهارماهشه تازه چهارکیلووسیصدگرمه شکمشم خیلی کم کارمیکنه خودمم شیرندارم خیلی کمه آبکی هم هس میشه راهنمایی کنین ممنون
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و صورتش جوش میزنه وپوسته پوسته میشه وزیاد هم خارش میده صورتشو لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه وصورت جوش میزنه وپوسته پوسته میشه وخارش هم زیاد صورتشومیده ممنون میشم راهنمای کنید
- وزندهی نوزاد با شربت زینک
سلام پسرم ۵ماهو ۷روزشه مولتی ویتامین ،آهن تازه شروع کردم شیر خودم و شیرخشک کمکی مصرف میکنه ولی وزندهی خوبی نداره میتونم درکنار اینا براش شربت زینک مصرف کنم مشکلی نداره ؟ وزن تولد :۳ کیلو وزن فعلی : ۷/۴۰۰ _قد :۷۲
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- وزن نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من هفته سی و هفت به دنیا اومد بدو تولد وزنش ۲۵۰۰. قد ۴۶. دور سر ۳۳ چند روز پیش دوماهگیش بود بردیم بهداشت گفتن دور سرش ۴۰ شده حرفایی گفت که ما نگرانیم. هر کی بوه ما رو میبینه میگه چقدر کوچیکه چیکار کنیم وزن بگیره و بزرگ بشه
- عدم وزن گیری
با سلام.من درهفته ۳۶ دخترم به دنیا آمد با وزن ۲کیلو و۷۰۰ گرم.در حال حاضر که ۴ ماهشه وزنش ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم میباشد البته پزشک مربوطه هم آزمایش ادرار و هم آزمایش خون درخواست کرد که جوابها خوب بود.فقط ویتامین د بالا بود کهبه دستور پزشک فعلا قطع کردم.هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک هیپ ۱.و از ۲ هفته پیش لعاب برنج.اصلا وزن نگرفته.از ماه پیش تا الان.خیلی نگرانم.خواهشا راهنمایی کنید
- شیر خشک اچ آ
سلام خسته نباشید. دخترم ۳ ماهشه آلرژی داره و شیر خشک ببلاک اچ آ میخورد و نفخ شدید داشت. بعد آپتامیل اچ آ دادم که نفخ نداشت اما به دلیل طعم بد روزانه فقط ۱۰ به پیمانه آن هم به زور بهش میدادم. الان نان اچ آ گرفتم که طعمشو دوست داره اما بازم نفخ شدید داره. ۲ تا سوال داشتم اول اینکه شنا چه شیری پیشنهاد میدین؟ و دوم اینکه میتونم همینطور شیر خشک های اچ آ رو تعویض کنم تا به نتیجه برسم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
- درباره لرزش پای نوزاد
نوزاد من ۴۵روزشه یک هفته ای است که بعضی مواقع پاش لرزش پیداکرده خیلی نگرانم

