Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت امتین
سلام من پیش یه متخصص اطفال مراجعه کردم برای بیخوابی های شب پسرم دکتر شربت امتین(کیتوفین) روتجویز کردن نگرانم این دارو برای الژی بکارمیره برای بیخوابی بچه ضرر نداشته باشه. از وقتی بهش دادم شبها خوب میخوابه اشتهاشم زیاد شده به نظرتون ادامه بدم یاقطع کنم مصرف دارو رو
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر چرا بچم که ۸ماه س رو پا رو زمین تو گهواره سر نیم ساعت یه رفلاکس میکنه بیدار میشه باید تکون بدم تا بخوابه شب هم ک باید بگیرم بغلم دقیقا سر نیم ساعت.علت خاصی داره؟و اینکه فاموتیدین بهتره یا اس امپرازول
- شربت نئوزینک
سلام میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات چه مقدار به کودک سه ساله و سه ماه بدم؟
- قطره
سلام اقای دکتر قطره صدتهوع برای دخترم میخام ک ماشین حالشو بدنکنه دخترم ۱۶ ماهشه
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
سلام نوزادم ۳ ماهه هست تقربیا ۲ ماهه که شکمش بلغمی و روزی ۲ بار کار میکنه .آیا اثر کپسول شیر افزا هست به خاطر شوید و رازیانش
- بوی بددهان
بوی بد دهان کودک
- دوز شربت اموکسی سیلین۱۲۵
سلام پسر۲سالو۲ ماهه با وزن ۱۰/۷۰۰ دوز اموکسی سیلین۱۲۵ چقدر و چندبار درروز باید بهش بدم؟چون قبلا رو پیشونیش زخم شده بود دکتر گفت تب خاله هروقت این حالتی شد دوباره همبن داروهارو بده الانم مجدد همین حالت براش پیش اومده
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- سلام دخترم سه سالشه سرفه میکنه صبح یکبار بالا آورد برای درمانش چیکارکنم
- بسته بودن مجرای اشکی
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک دو ساله
- زدن واکسن
من فرزندم ۲۵ ماه وارد ۴ ماهگی میشه ولی متأسفانه به خاطر سرما خوردگی که داشت و تعطیلی ها نتونستیم واکسن ۲ ماهگی رو بزنیم حالا باید چیکار کنم الان که باید واکسن چهار ماهگی رو بزنه میشه ۲ ماهگی رو هم زد مشکلی پیش نمیاد
- گلو درد
سلام آقاي دکتر دخترم 22ماهشه و گلو درد داره آب دهانش را نمبتونه قورت بده و تب ميکنه تبش کم و زياد ميشه وزنش 10کيلو 500 هست.بردمش دکتر گفتن هر 6ساعت 5 سي سي شربت استامينوفن و کوآموکسي کلاو 457 5 سي سي هر 12ساعت .آيا مقدار تععين شده داروها با توجه به وزن و سن بچه مناسب است؟؟زياد از حد نيست کوآموکسي کلاو 5سي سي؟؟؟
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- سرفه
سلام اقای دکتر. پسرم ۴ سالشه یه مدتیه در طول روز یه بار سرفش میگیره به مدت یک رب که چون ریفلاکس معده هم داشته اول تا حالا استفراغ هم میکنه.علتش چی میتونه باشه؟ یه مدت با مشورت پزشک داروی حساسیت بهش میدادم بهتر بود ولی قطع کنم داروش دوباره سرفش شروع میشه.به نظر شما مشکلش از ریفلاکس معدشه یا از حساسیت؟؟
- کوتاهی قد
درود پسرم ۱۹ ماهشه ،وزنش ۱۲.۵وقدش فک میکنم گفتن ۷۹ میباشد حالا دکترش میگن نمودارقدش سه در صدوباید پیگیر باشید شما اقای دکتر چه میفرمایید،تشکر
- مقدارمصرف شربت
سلام خسته نباشید دکتر عزیز غرض از مزاحمت مقدار مصرف شربت آزیترومایسن 200 رو واسه نوزاد 2سال و چهار ماه چند قاشق چایخوری باید خورده بشه.ممنونم

