Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
پسرم ۱۰ روزشه چشم راستش کمی قی داره از قطره باکتی ماید چقد براش استفاده کنم سه کیلو دویست گرم وزنش
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر خداقوت خدا حفظتون کنه. میشه بفرمایید که به بچه ۱۴ماهه ویوا کید روزانه چند میل بدیم؟
- تیروئید
سلام دخترم 5 سالشه آزمایش تیروئید ازش گرفتن مقدارt3 و t4نرمال ولی tsh برابر 4/830در حالی میزان نرمال باید بین 58 صدم _4/53هستش آیا لازمه میزان تحت درمان باشه وآیا این عدد که کمی بالاست نشانه اینکه دخترم تیروئید داره ؟؟؟
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- قرص آموکسی کلاو۶۲۴
سلام ببخشید میشه قرص آموکسی کلاو رو خورد کرد و در آب حل کرد و خورد
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وکم کاری تیرویید داره،وتاخیر توی گفتار .واکسن ۶ ماهگی رو زدم دون های قرمز بدنش در اورد که مدت طولانی بود وعلائم سرماخوردگی طولانی داشت آیا واکسن ۱۸ ماهگی باعث تشدید تاخیر میشه؟؟به نطرتون واکسن براش بزنم؟
- سرما خوردگب
سلام سرماخوردگی بچا پنج ساله بعد یه هبته تو دماغی حرب میزند انگار که خلط داره حلقش و تو خواب هم به سرفه افتاد پلارژین و مونته روکاست هم میخوره
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکتر خستخ نباشید به من گفتید به پسر ۱۰ساله ام شربت آزیترومایسین بدهم میشع به جای شربت قرص ۲۵۰آزیترومایسبن رو بدم چون شربت نمیخوره واینکه روز اول باید دوتا قرص بخوره چون قبلا هم به خاطر پنومونی بستری بودن قرصشو داده بودن شربتشو نمیخوره ممنون
- مقدار مصرف دارو
سلام خسته نباشین. امروز پسرم رو بردم دکتر گفتن گلوش چرک کرده شربت زاکسیم ۱۰۰ دادن ولی نگفتن چقدر باید بدم پسرم سه ماه و بیست و هشت روزشه و وزنش پنج کیلو و نیم هست
- باز شدن مجراي اشكي با قطره
سلام آقاي دكتر آيا امكانش هست مجراي اشكي با قطره و پماد باز شه همچين چيزي هست؟ امروز يك خانمي ميگفت پسرش رو برده دكتر تو يك روز با قطره و پماد باز شد و قي هم تمام شد شدنيه؟؟؟
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- استفراق
سلام پسر سه ماهه ای دارم که یک ماهه هر چی شیر میخوره میاره بالا ولی هم وزنش خوبه هم قدش بردیم دکتر گفت از پر خوریه ولی کمم میدم میریزه کمکم کنید
- واکسن
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دو سال و شش ماه دارد. امشب که بیست و پنجم شهریور هست برای اولین بار واکسن آنفولانزای فرانسوی را تزریق کرد. واکسن بعدی را باید چند هفته ی بعد ترریق کند ؟؟ آيا باید واکسن بعدی را مجدد ترریق کند یا نیازی نیست . متشکرم
- تب
با سلام و احترام.
دخترم سه سال و نیم سنشه. تازگی ها بعد از استحمام (کمی بعد از استحمام) تب میکنه. این بار سوم هست که این موضوع پیش میاد. ایشون بنابر نظر پژشک متخصص آلرژی دچار آسم هست و دو نوع اسپری استفاده میکنه. من خیلی نگرام هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم - شیر خشک
سلام اقای دکتر نوزاد سی روزه دارم که شیر خشک آپتامیل پپتی یک میخوره به خاطر حساسیت گاوی که داره ولی شدید نفخ میکنه. چیکار میتونم بکنم؟
- سلام دخترم پنج روزه بعد يك روز إسهال شكم درد دارد و موقع رفع مزاج شكم دردش شديد ميشه ممنون ميشم راهنمايى فرماييد
- شربت سندرس
سلام جناب دکتر فرزندم 5 ساله هست شربت سندرس را چندبار در روز و چه مقدار بدم بهش؟

