Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسر چهار یاله و نیمه ام اسهال ابکی زرد رنگ با دفعا کم دارد ،ایا نیاز به مصرف دارو هست؟
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- فاویسم
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- دخترم 2سال و4ماهشه آزیترومایسین 200دکترنوشته البته باورم تقریبی 12کیلوچه مقداروداروبایدبهش بدم
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- حرف نزدن کودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرمن ۲سالو۷ماهشه وحرف نمیزنه فقط بعضی موقعه هامثلابگی بگومامان فقط میگه ما یابگی بابا میگه بادوسه کلمه دیگه هم میگه وخیلیم لجبازه بخداآقای دکترشوهرم نمیذاره دکترببرمش فقط یبارمتخصص بیمارستان بردمش اونم گفت اگه شنواییش خوبه اشکال نداره دیرحرف میادگفت ببرگفتاردرمانی شوهرم اجازه نمیده بدجورناامیدم همه چیزومیفهمه فقط حرف نمیزنه توروخدادکترکمکم کنیدهمش کارم گریس خداخیرتون بده راهنماییم کنیدبخدادعاتونمیکنم خیلی ناامیدم
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار
- دکسترومتروفان
- افتادن ناخن پای کودک 17 ماهه
چقدر احتمال داره افتادن ناخن پای کودکم بخاطر تیروییدش باشه؟؟؟؟
- سلام دوز دارو
سلام پسرم ۸ سالش هست و۲۱ کیلو دارو ازیترومایسین برای سرما خوردگی بهش دادن ولی تبش قطع شد و بعد از دو روز دوباره تب کرده میشه دوباره بهش ازیترمایسن بدم ممنون
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر من بچه ام دوساله ونیم هست صداش گرفته سرفه های خشک داره و یکم آبریزش بینی داره چی بهش بدم خوب شه
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- کمبود وزن
سلام پسرم یکسال . چهار ماهشه ۹کیلو چهارصد وزنشه خداروشکر آزمایشاتش مشکلی نداشتن ولی ن اشتها داره ن وزن میگیره وزن تولدش هم ۳۵۰۰بوده به صلاح شما میتونم بهش پدیاشور بدم ؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- ویتامین سی جوشان
سلام خسته نباشید پسرمن مریض شماست لوزه داره تا پارسال خیلی اذیت میشد همش میاوردم پیش شما . از امسال بعش هفته ای سه بار بهش ویتامین سی جوشان میدم .7 سالشه اشکال نداره براش ضرر نداره . دوماه یکبار بهش ویتامین دی هم میدم . ممنون میشم جواب بدین .
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن

