Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوشک
سلام خسته نباشید دخترم29ماهشه روزا خودم میبرمش دستشویی خودش دستشویی شو نمیگه تو مای بی بی هم نمیکنه خودشو نگه میداره. نصف شب یه بار بیدارش میکنم میبرمش دستشویی این کارم ایرادی داره ؟
- واکسن ۱۸ ماهگی باعث جوش شده چیکار کنم
- قطره آهن
با سلام و احترام دختر من یکسالشه و نارس به دنیا اومد(یک کیلوو هشتصد) میخواستم بدونم قطره آهن فروگلوبین بهش بدم یا سیدرال و به چه میزان. با تشکر
- پسرم چندروز سرما خورده سرفه های خشک شدیدی داره شربت ضد سرفه استفاده میکنه اما بازم سرفه دار البته دکتر بردمش میکه سرفه هاش تحریکی هستن الان چند روز دارم شربت ضد سرفه میدم خیلی نگرانشم
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسر یکساله نیم فاویسم دارد میتونه نخود فرنگی بخوره میگن ممنوعه واسه فاویسم
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من 1سال و دوازده روزه هستش سرماخورده بهش آزیترومایسین 100داذم 5روژ ولی بازم سرفه های خلط دار داره پلارژینم میدم حالا به نظر شما سفکسیم 100بدم بهش یا نه وزنشم 12کیلوهستش
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- سلام دخترام دوقلوان۴ سالشونه قدوزنشون۱۳ کیلو قدشون۵۰ سانته نرماله بنظرتون
- سلام خسته نباشید بچه من 24 روزشه خیلی تو خواب زور میزنه و بی قرار و بغلش میکنی خودشو میبره عقب.. قطره کولیک اید هم میخوره ولی باز اینجوری میشه.. شکمشم روزی حداقل دوبار کار میکنه
- عفونت ادرارنوزاد
سلام مقدار مصرف سفکسیم برای نوزاد ۵کیلو چقدر است وسفکسیم چند باید داد
- سلام پسرم ازبدتولد روی پیشانی خالی قرمزرنگ اندازه بندانگشت داره وپررنگ الان ۴۳روزشه ونرفته چی هست وآیاخطرناک وراه درمان داره ممنون
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم ۷ و نیم ساله با ۱۹ کیلو وزن لطفاً دوز مناسب را بفرمایید سرفه زیاد داره الان ۱۲ روز از بیماری می گذرد و ما تا به حال آنتی بیوتیک بهش ندادیم به خاطر اینکه احتمال دادیم ویروسی باشه.
- تیک کودکان
پسرم ۶ سال سن دارد و مدت یک ماه است حرکات گردن و فک پایینش بصورت تیک درآمده است اول فکر کردم گردن درد دارد اما الان همش این کار رو تکرار میکنه کمکم کنید
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار و نیم ماهه مولتی ویتامین ویواکیدز خوبه یا آپوویتال؟
- باعرض سلام وخسته نباشید کودک من پاهاش ورو بهم میماله وگریه میکنه میخواستم بدونم مشکلش چیه چرا این کار ومیکنه هر کاریم میکنم اروم نمیشه
- چشمک زدن نوزاد
نوزاد سه ماهه دارم که دو هفته است متوجه شدم چشماش حالت چشمک زدن داره البته این چشمکها مداوم و پشت سر هم نیست مثلاً هر ۱۰ دقیقه یه بار یک چشمک میزنه بعضی وقتا با چشم راست بعضی وقتها هم با چشم چپ نوار مغز هم گرفتم مشکلی نداره خواستم ببینم طبیعیه؟.. البته رفلاکس داره و به پروتئین گاوی هم حساسیت داره داروی پنتوپرازول مصرف میکند
- واکسن هیجده ماهگی
سلام اقای دکترمن پدرم فوت شد واکسن هیجده ماهگی رو فراموش کردم دخترم الان ۲۱ماهشه میشه الان واکسنو زد دارم دیوونه میشم
- قرص -vigel50000
سلام ؛خسته نباشید کودک7ساله ای دارم امروزدکتر قرصD-vigel50000تجویز کرده هفته ای یکی امروز من بعدازنهاریکی دادم خورده و1ساعت پیش کودک خودش یکی دیگه خورده ایا عوارض نداره ایا ما باید اقدامی بکنیم( ممنون میشم از راهنماییتون.)

