Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر بچه من چهل روز داره الان چند روزه که زیر گردنش کلی جوش هایی زیر زده.ایا داروئی هست که این جوشها رو از بین ببره
- طریقه مصرف آزیترومایسن ایرانی برای نوزاد هشت ماهه
باسلام نوزاد من هشت ماهه هست، قبلاً آزیترومایسن خارجی مصرف کرده بودم برای نوزاد پنج ماهه یک و نیم سی سی، الان خارجی پیدا نمیشه نمیدونم ایرانی چقدر باید بهش بدم،وزن دقیقش رو هم نمیدونم، بع دلیل تعطیلات عید دکترش نیس
- سلام میتونم شربت نئو زینک هر روز به پسر ۳/۵ بدم
- استفاده از پوآر بینی
سلام،نوزاد۴ماهه دارم هنگام استفاده از پوار یک بینی نوزاد کیپه و پوار تو حالت فشرده میمونه و باز نمیشه،خطرناکه آیا؟
- یبوست کودک ۴ماهه
با سلام.کودکم از شیرمادر تغذیه میشود و هفت روز هست که مدفوع نداشتم .
- زادیتن
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماه نیمشه رفلاکس پنهان داره و آلرژی دکتر بهروز مقدادی برا گاویسکون و زادیتن نوشته هنوز بهش ندادم سرج کردم زادیتن خطر ناکه .چند مدت پیش چند بچه به خاطر استفاده از کتتوفن مردن میگن همون زادیتن .ممنون میشم راهنماییم کنید .
- سلام نوزاد یکساله دارم از زمان تولدش تا الان گاهی گوشی را میکشه و الان هم بزاق دهان داره یکم نگرانم که چرا بزاق دهان داره
- سلام بچه من 14روزشه ومدفوعش آبکی وسبزکم رنگه گهگاهی عطسه میکنه 4روز بستریش کردم آنتیبیوتیک مصرف میکرد ولی احساس میکنم خب نشده چون دلپیچه داره وبا هربارشیرخوردن سریع مدفوع میکنه تعداددفعات مدفوعش 12یا13باردرروزهستش
- باسلام وخسته نباشید. پسر 9 ساله دارم که خیلی سرفه میکنه سرفه خلط دار چی بدم بهش چه شربتی
- تیرویید
دخترم پنج ماهشع و از بدو تولد قرص لووتیروکسین مصرف میکنه و تیرویید کم کار داره تیرویید روی دیر دندان دراوردن و راه رفتنش اثر میزاره؟؟؟
- سلام.دخترم چهل روزشه پایین دستگاه تناسلیش قهوه ای تیره است و موقع ادرار بشدت گریع میکنه قرمز میشه بردمش چنتا متخصص نوزادان و سنو گرفتم گفتن کلیه چپش ورم خفیف داره هرروز شستشو میدم با پماد چرب میکنم مایعاتم زیاد میخورم شیرم زیاده خوب میخوره اما متاسفانه قطره ها و شربتها هنوز تاثیر نزاشته از رازیانه و خاک شیرم با پونه کوهی جدا جدا هرکدام استفاده کردم طبق طب سنتی یکم موثر بود اما هنوزم معده اش کار ن و سوزش ادرار داره شربت گریمیچر و کولیک خارجی و ایرانی هم کارساز نبود دکتر چکار کنم راهکار چیه ؟؟؟
- کج گردنی
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماهه نیمه ای دارم ک گردنشو به سمت راست کج میکنه و وقتی بغل میکنم ب سمت چپ بهتر میچرخه اما وقتی ب پشت میخواین ب هر دو طرف میچرخه ولی بیشتر ب سمت راست دوست دارن بخوابه خواهش میکنم بگین چیکار کنم مشکل تورتیکولی داره یانه خوب میشه؟
- تیروئید
سلام دختر من الان تو ۹ ماه هستش،آزمایش تیروئید دادیم و گفتن که تیروئیدش تقریبا بالاست و لب مرزه، منظورشو نفهمیدم لب مرز بالاست یعنی چی؟الان باید چیکار کنم؟خطرناکه؟!
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟
- بی اشتهایی و استفراغ
پسر 6ساله دارم که سه سالی هست صبح که از خواب بیدار ميشه تهوع واستفراغ داره صبحانه هم بخوره بالا میاره الان ديگه کل روز چیزی دوست نداره بخوره فقط در حد دولقمه غذا میخوره به شدت لاغر شده، دوسال تحت نظر پزشک اطفال بود بااینکه داروهای تقویتی بسیار گرونی ميداد فقط تا دوماه خوب بود بعد اتمام دارو دوباره لاغر وبی اشتها ميشد،يه دکتری سه سال پیش گفتن پیش متخصصمغزواعصاب ببرم، بردم ايشون ام آرای از سرنوشتن، منم چون پسرم کوچیک بود ترسیدم نبردم، آیا ممکنه مشکل مغزی یا خدای نکرده سرطان باشه ،لطفا راهنماييم کنین.
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- دونه های قرمز
با سلام پسر من یک سال ونه ماداره که دوسه روز دونه های قرمزی روی پاهاش پیدا شده ولی بعضی وقتها کم رنگ میشن بعضی وقتها روشن خواستم بدونم که چه کار کنم تا خوب بشه شما چی براش تجویز میکند ممنون از شما زنده باشی
- نوراد
سلام خسته نباشید دخترم یک ماه ونیم داره با اینکه مای بیبی رو زود عوض میکنم دور مقعدش سوخته میشه بفرمایید باید چیکار کنم؟
- شپش سر کودک
سلام خسته نباشید پسرم یک سالش هستش شپش سر زده چی دارویی برای رفع شپش میتونه کمکم کنخ

