Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه ای دارم که باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه چون واکسن های سه گانه خیلی اذیتش میکنه و تب خیلی زیادی تو واکسنای قبلی خواستم بپرسم چه اقدامی میتونم قبل از تزریق واکسن انجام بدم که تب نکنه واینکه شربت استامینوفن پاراکید موثر تره یا داروی دیگه ای هست که بتونم بهش بدم
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام نوزادی ۲ونیم ماهه دارم که وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم یکی از ابروها بالا و دیگری پایین است و یکی از چشم ها از دیگری بزرگتر است. نی خوام بدونم این مورد درست میشود و اینکه مشکل خاصی وجود دارد؟
- فاویسم داروهای منع در واویسموشیر خشک
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ۳ ماه کامله . الان دو روزه اسهال شدید گرفته . بردم دکتر . سرم تراپی کرد . اوار اس رو دارم استفاده میکنم. یه ابمیوه اون لایت سیب هم داده . و شربت ازیترو مایسین . از وقتی ازیترومایسین دادم اب از مقعدش خارج میشه . چکار کنم
- گوارش و غدد
سلام بچه ام استفراغ کرد بدون اسهال.به علت تکرر استفراغ تحریک شد و کمی خلط خونی داد..17شهریوربستری شد..مشکل گوارش بهبود پیدا کرد..دیدم دارن هر روز ازمایش میکنشش..مقدار اسید خونش هفت و نیم بود به وزن نوزاد9800هفت ماهه نمیخورد بچه بازیگوش و طبیعی..ترخیصش کردم با مسیولیت خودم تا ببرمش متخصص غدد..اما الان تب میکنه و کمی اسهال داره شیرش رو کم کم در وعده های بیشتر میدیم تا معده اش بهم نریزه..چیکار کنم نمیدونم دکتر
- باسلام دخترم یک دوره ازقرص فنوباربیتال براتشنج استفاده کرده الان قرصش تموم شده چکاربایدیکنم
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- فاویسم
باسلام ببخشید پسرم یه سال ونیمه و فاویسم داره قطره آهن لیپوزوفر میتونم بدم؟
- لباس
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۵روزشه و خیلی شدید گرمایی هست و عرق میزنه اما دست ها و پاهاش اکثر اوقات سرد هستن به علت دست و پا زدن زیاده فکرکنم اما سوال اینه که در این فصل بهار چه لباس هایی به تن بچه باید پوشید؟؟آیا فقط تیشرت کافیه؟؟من یه رکابی و آستین بلند میپوشم در منزل عرق میزنه و کلا تنش گرم میشه چی بپوشم؟؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام کودک 6 ماهه دارم که به پروتئین گاوی حساسیت دارد و شیر خودم را میخورد و یگ ماه هم هست که به او فرنی بدون شیر میدهم.از 2ماهگی هم خودم مصرف لبنیات و گوشت گاو را قطع کردم میخواستم بپرسم تا کی باید رژیم را رعایت کنم و از کی میتوانم خودم و کودکم لبنیات مصرف کنیم.تشکر از پاسخ شما
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور
- سلام برای چی ناخن دست پای کودک می افتاد کودک دخترم ۴سالشه و الان داره ناخن هاش دارمی افتاده
- برآمدگی پشت سر
سلام آقای دکتر.پسر من ده ماه است و دوماه قبل ایستاده افتاد بعد چند وقت از دماغش خون می آمد هر دکتر بیمارستان بردم میگفت چیزی نیست الان پشت سرش یه برآمدگی درست شده از تخمه مرغ کوچیکتره دکترا میگن چیزی نیست .لطافت بگین چیکار کنم
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر پسرم 3روز تب کرد واسهال، الان تبش قطع شده ولی سرفه خلط دار میکنه یکم و بینیش گرفته، 17 ماهشه و13 کیلو چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- وزن دهی باشیر هیدرولیز شده
سلام بچه ام سرما خورده دکتر این داروها را داده 1اموکسی سیلین ۲شربت سرفه برونسبان ۳ویتامین ث وابنبات مکس گریپ ایا برای فاویسم مشکلی ندارد ممنون میشم کمک کنید
- زودتر جواب بدین
سلام، میبخشید بجای شربت سفیکسیم ۱۰۰قرص سفیکسیم ۲۰۰رو هر ۲۴ساعت نصف به کودک ۷ساله داد، آخه شربتش گیرم نمیاد
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- تيروييد
دخترم ٤ سال و نيم داره وزن كمي داره ١٢.٥ كيلو و قد ١٠٠ از لحاظ شادايي خوبه ولي چند وقته كه ناخنهاش افتاده ممكنه مشكله تيروييد داشته باشه
- اسهال واستفراغ
سلام کودکی 17 ماه دارم که دوروز است اسهل و استفراغ شدیدی دارد تا شیر یا آبی می خورد سریع بالا می آورد دور چشماشم لکه قهوه ای زده باید چه کار کنم؟یعنی آب بدنش کم شده؟احتاج به بستری داره؟

