Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- واکسن
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه ایت و امروز از بهداشت رنگ ردن و گفتن که برای تزریق واکسن فلج اطفال مراجعه کنید میخواستم بدونم مگه قطره فلج اطفال که در تزریقات دو ماهگی چهارماهگی شش ماهگی بهش دادن کفایت نمیکنه؟ و آیا تزریق این واکسن ضروریه؟
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- استفراق زرد رنگ
سلام پسرپنج ماهه ای با وزن ۸ و نیم کیلو دارم که آلرزی و ریفلاکس دارد امروز مقداری مایع زرد رنگ بالا آوردن چی میتونه باعث بشه؟
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دختر من سه ماهشه خیلی زیاد شیر به صورت پنیری یا به صورت ابی بالا میاره شبام خیلی ناارومه چیکار کنم دکتر
- طریقه مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
طریقه مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۸ماهه با وزن ۸و۷۰۰هر چند ساعت باید مصرف شود و چه میزانی
- سرماخوردگی
دخترم الان دوماه و ده روزشه سرماخورگی گرفت بردم دکتر از یک ماهگی تا الان بهش آزیترومایسین ۱۰۰ بهش دادم بعد بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم بازم هنوز گلوش چرکی دیگه نمیدونم چکارش کنم
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- سلام پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر بهش ببلاک داد ولی صورتش خیلی جوش زده
سلام من پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر ببلاک بهش داد ولی صورتش خیلی جوش میزنی
- سرماخوردگی
دخترم ۳ سال و ۵ ماهشه سفیکسیم ۱۰۰ رو هربار۵ سی سی الان ۶ روزه مصرف میکنم ولی هنوز سرفه میکنه سینش خلط داره ادامه بدم یا دوزش رو بیشتر کنم
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- اطفال
سلام دختر ۵ساله من از حدود دوهفته پیش سینه سمت راستش کمی ورم داره علتش چی می تونه باشه ایا اقدام خاصی لازمه
- استفاده از شربت آموکسی سیلین برا کودک یک ساله
آیا میتوان به کودک یک ساله که دچار سرماخوردگی و سرفههای خلط دار است شربت آموکسی سیلین داد
- تب نوزاد يك ساله
سلام نوزاد من يك سال دارد وبه دليل در اوردن دندان دوروز اس كه تب مى كند براى قطع تب چه كنيم؟
- افزایش شیر مادر
آقای دکتر برای زیادشدن شیر چه راهکاری روبه مادرا توصیه میکنید؟ دخترم ۱۴ روزس و الان دوشبه سینه هام شل شدن وسفتی اول رو ندارن که پر شیر میشدن و دخترم نمیتونه سینم رو بگیره و فقط گریه میکنه
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- رشد نوزاد
با سلام پسر 7 ماه و 16 روزه دارم وزن تولد2850 قد49 و وزن فعلی7850وقد 67 آیا نرمال میباشد؟ وسوال دومم اینکه طی دو هفته اخیر وزنش ثابت بوده است باتشکر
- انسداد روده
سلام اقای دکتر خسته نباشید علایم اصلی انسداد روده تو نوزاد نه ماهه چی هسش؟.
- قطره اهن
سلام تا چن سالگی قطره اهن و مولتی را باید ب بچه داد؟؟

