Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوشت
سلام به بچه ده ماهه میتونم گوشت شتر بدم ؟
- کریستال ادرار
با سلام ببخشید آقای دکتر دختر من بخاطر کم آبی بدنش کریستال دفع میکنه آیا دفع کریستال برای مدت زیاد باعث زیاد شدن اسید اوریک بدن میشه؟؟؟؟
- ضربه
سلام دکتر پسرم ۱۴ ماهشه وقتی نوزاد بود حدود یکی دو ماهه موقع آروغ گرفتن پیشونیش دو سه بار محکم به استخوان ترقوه خودم خورد یه کم گریه میکرد آروم میشد تازگیا هم چند بارسرش خورد به در و دیوار از چهار پنج ماهگی قسمت بالای سر و پشت سرشو چنگ میزنه الان هم همین طوره ربطی به این ضربه ها نداره ؟استرس دارم
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- عدم پا گرفتن
پسر پنج ماهه از هر چند بار فقط دو س بار پا میگیره و گردنش سفت نگه میداره نوزاد احیا شد و اکسیژن دریافت کرد
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- وزن
سلام پسرم ۱۵ ماهشه قدش ۸۳ و وزنش ۱۱ کیلو ۲۰۰ هست خوبه آقای دکتر ؟ وزن تولدش ۳کیلو ۲۰۰ بود ، ممنون
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- تعداد دفعات ادرار و مدفوع نوزاد
باعرض سلام دختر من ۵ماه و ۱۲روزه هس،روزی ۶بار مدفوع میکند، غذای کمکی هم میدم از ۴ ماهگی شروع کردم، خواهش میکنم راهنمایی کنین تعداد دفعات زیاده، بی زحمت راهکارش رو هم بگین
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- واکسن دوماهگی
سلام دکتر ببخشید نوزاد مون بردیم واکسن دوماه زدیم با تب سنج جیوه ای وقتی تب داشت زیر بغل باید روی چند باشه؟
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام ببخشید نوزادمن امروزازصبح تب داشت بردمش دکتر گفت رودل کرده حالا ومیدونم چراانقدرعرق میکنه سرش وگردنش خیلی زیاد خیس شده میشه منوازنگرانی دبیارید
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- وضعیت نوزاد
سلام نوزاد ما در ۳۴رهفتگی بدنیا اومد وزن ۲۵۰۰ گرم بعد دو روز از ان آی سی یو ترخیص شد گفتن تا یک ماه زیر نظر دکتر باشه ما به فوق تخصص نوزاد بردیم براش قطره سفکسیم نوشته چون شنیده بودیم نباید به نوزاد سفکسیم داد به یه متخصص نوزاد بردیم گفت نیازی به سفکسیم نیست حالا ما چیکار کنیم
- رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشیددخترمن ۴ ماه ونیمه هس بعضی اوقات شیرکه میخوره یکم بالامیاره.به نظرشمامیتونه رفلاکس باشه
- موردابله مرغان
سلام خسته نباشی ببخشیدبچه من ابله م غان گرفته کلاس دوم هست میشه راهنمایم بشم
- معده
سلام دکترخسته نباشیدپسرم پنج ساله هست معده اش کارنمیکنه مدفوعش سفت هست هرچی میدم خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی بفرماییدلطفا
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- کم پشتی مو
سلام وقت بخیر دختر دو و نیم ساله ای دارم که موهاش خیلی کم پشته و اشتهاش خیلی کمه آزمایش داده ویتامین دی خیلی کم بود که دکتر براش ویتامین دی و شربت آهن و شربت کلیسم نوشت الان دارویی مصرف نمیکنه برای کم پشتی موهاش دارویی عست که کمک کنه در ضمن اشتهاش کمه و وزنش هم طبق نمودار رشدش کمه
- شربیت سفکسین دوساعت بیرون یخچال مونده خراب شده؟

