Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام . اقاز دکتر نوزاد من شیر خشک و شیرمادر میخوره شکمش هم خوب کار میکرد ولی ازدیروز صبح شکمش کارنکرده و بی تابی میکنه بنطرتون چیکار کنم کولیک هم داره؟
- خواب کودک
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماه و چهار روزه است و شبها که بهش حریره بادام میدم سه یا چهار ساعت هم ممکنه بیدار نشه برای شیر خوردن
اشکال نداره یا باید بیدارش کنم بهش شیر بدم چون ممکنه قند خونش بیفته؟ - سلام آقای دکتر من ی دختر ۱ساله دارمسرفه زیاد میزنه گلوش خاط داره چ شربتی براش خوبه
- عفونت گلو
سلام /پسر من4/5میباشدتقریبا دورز تب داره و دکتر که بردم بهش آزیترومایسین دادن که اصلا نمیخوره و بالا میاره /شربت جایگزین چی بهش بدم /ممنونم
- آلرژی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر نوزادی مشکوک با الرژی ب شیرگاو باشه آزمایش نشون میده؟
- خوردن کرم ضدآفتاب توسط کودک
تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب برا بچه یکساله خطرناکه؟؟؟؟؟
- خوردن شمع
دختر ٢ ساله ام شمع خورده ٨ تا ١٠ گاز زده
- چ
سلام پسر من ۵ سالشه..... یک ماه پیش سرماخوردگی داشت و دکتر براش اموکسی۲۵۰ نوشت هفت روز مصرف کرد بعد از سه هفته هنوز بینیش کیپه و خلط پشت حلقی داره براش فارمانتون و اسپری ممتازون گرفته. من شنیدم ممتازون کورتون هست و نگرانم که برای پسرم استفاده کنم و عوارض داشته باشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
- چربی مدفوع
جرب شدن مدفوع کودک دوسال علتش چیه هر روز چرب هست رنگ زرد
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم ۸ سالشه یک ماه سرفه داره و بینیش کیپ دارو زیاد مصرف کرده ولی خوب نشده فوق تخصص اسم و آلرژی تشخیص آلرژی دادن و اسپری دهانی و بینی و قرص پردنیزولون تعداد ۱۶ تا دونه ، دوتا صبح دوتا شب تجویز کردن ولی من قرص ندادم ترسیدم نظر شما درباره این قرص چیه ؟؟ندم خوب نمیشه ؟ ممنونم ازتون
- دندان آسیا
سلام ، پسر ۱۵ ماهه ای دارم داره دندونای آسیا در میاره خیلی خیلی بی قراره شربت دیفن هیدرامین میزنم به دستم میمالم به لثه هاش ایرادی داره آقای دکتر ؟ شما چی تجویز میفرمایید؟ سلامت باشید آقای دکتر
- سرماخوردگی
دخترم تازه وارد ۴ماهگی شده از امروز علایم سرماخوردگی داره عطسه و گاهی هم سرفه،سرفه هاش هم انگاری خلطی لطفاً بگین چه دارویی براش بگیرم ممنونم
- سلام دکتر پسرم ۲ماه و۲۰ روزششیر خودم مو میدم خیلی بالا میاره شیرخشک نان یک گرفتم اونم که میدم شکمش کار نمیکنه به نظرتون دلپیچه ش از شیر خشک هس چه شیرخشکی بدم بهش بهتر شهه
- سلام آقای دکتر خدا قوت دختری ۱۲ساله دارم که از سن ۲سالگی یبوست داره دکتر هم زیاد بردم تا ۴سال پیش یکی از پزشکان تشخیصش این بود که آهن بدن دخترم بالا است وبا یک سری پرهیزها بهتر شد بهتر یعنی اینکه دفع دیگه با درد نیست ولی یبوست رو داره من نگران هستم تنها چیزی که موثر هست خوردن موز میباشه که هر روز مزاجش کار کنه من باید چیکار کنم
- شیرخشک نان
سلام ببخشید پسر من یه سال وسه ماهشه شیرخشک نان اچ آ میخوره اما هرجا میریم الان گیر نمیاد شیر خشک اپتامیل اچ آ بدم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- تغذیه
سلام خسته نباشین ببخشید بینی پسرم داخلش خونابه ده ماهه هست جدبدا اینجور میشه گاهی اوقات لطفاراهنماییم کن ممنونم
- خوب نشدن
سلام پسرم دوسال و نه ماهشه و۱۴ کیلو وزنشه ،، حدود ۳ هفته پیش چون مطب نبودین پرسیدم که پسرم دل پیچه و نفخ دهره شما براش دی سیکلومین هر ۱۲ ساعت یک سی سی و قطره دایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی بازم هر چند وقت جیغ میکشید ودل پیچه داشت بردمش کلینیک گیل بهش گل گریپ و دیفن هیدرامین دادن ولی باز هم مقطعی پیچ داره ، اشتهاشم خوبه و تب نداره ،، چیکار کنم اقای دکتر؟؟ ایا به ازمایش یا سونو احتیاج داره؟؟؟ ممنونم
- سلام آقای دکتر من پسرم 19 ماهشه سهشنبه شب تب کرد یعنی چهار روز قبل بهش قطره پاراکید دادم تبش خوب شد ولی بعدش جوش ریز قرمز زده وخیلی بیقرار شده
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- سرماخوردگی کودک ۲ساله

