Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام هر 3 مدل شیر خشک را که گفته بودین امتحان کردیم و هر سه را به شدت از بینی و دهان بالا آورد اگه ببلاک را ادامه دهیم یبوست را چیکار کنیم
- سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا ها هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چیکار کنم وزنش هم پایین هست.
سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چجیکار کنم وزنش هم پایین هست
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام آقای دکتر .
من یک نوزاد پسر دارم که 2روز دیگه 6ماهش تمام میشه الان 2روز هست استفراغ میکنه ( و فقط شیر خشک آبتامیل شماره 1 + سرلاک گندم میخوره و فرنی هریره بادام به صورت طبیعی میخوره) یعنی هر چی که میخوره سریع بالا میاره انگار لحظه ی آروغ استفراغ میکنه . موقعی که مادرش شیرخشک بهش میده همش سرشو تکون میده به این ور و اون ور و مادرش با هزار ترفند شیر خشک را بهش میده . روز چهارشنبه بردیم یک دکتر متخصص به نام آقای مروارید که ایشان گفت یه عفونت روده ای هست و این داروها را براش نوشت(دی سیکلومین-متوکلوپرامید-دیفن هیدرامین و استامینوفن) از همون روز که چهارشنبه بود بهش دادیم کمی کمتر شد یعنی تقریبا بعد از گذشت 6یا 7ساعت نوزاد مدفوع آبکی کرد و کمی رنگ و رو گرفت و لی همون استفراغ را داره .
آقای دکتر واقعا کلافه شدیم ما تو شهر ایلام زندگی میکنیم متاسفانه متخصص های نوزاد روز های پنجشنبه و جمعه نیستن اگر راهنمایی خاصی دارید به اینجانب بکند در راه خدا . دیشب تو خواب همش خودشو تکون میداد و بی قراری میکرد. - شیرخوردن
سلام آقای دکتر نوزادم فرمودین هرسه ساعت 60 سی سی یخوره دلی به محض اینکه میخوره عادت کرده پشتش شیر مادر بخوزه اشکالی نداره؟
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من دوماهشه موقع تولد وزنش ۲۲۰۰ بود الان ۳۳۵۰ شیر خشک هم میخوره شکممش پر گازه شبا خ بیقراری میکنه شکمش هم کار نمیکته
- از شیر گرفتن کودک ۲۰ماهه
من میخواهم پسرم رو از شیر مادر بگیرم.پون خیلی وابسته است میخوام بجای شیرمادر روزی یک یادوبار شیرخک بدم بهش.چون به شیرگاو حساسیت داره.پیشنهاد شما چه شیری هست؟دوستان من ب ب جونیور و نان رو پیشنهاد دادن
- درباره تب کودک
2 روزه کودک 7 ماهه ام تب کرده وهیچ علایم دیگه ای نداره،بی قراره وگریه هاش زیاد شده،علت میتونه چی باشه؟؟؟؟؟
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- برامدگی های سفت پشت سر نوزاد سه ماهه ام
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- دانه قرمز و بیدار شدن مکرر از خواب
برای امشب میتونم بهش هیدروکسی زین بدم؟ چند وقت پیش گفته بودم مکرر از خواب بیدار میشه فرمودید سه شب هیدروکسی زین بدم
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- استفاده قطرع dha
سلام خسته نباشید,دختر من دو ماه و بیست روزشه,دورسرش 38.8 ,موقع تولد 35 بوده,الان کارایی مثل خندیدن و صدا در اوردن و داره,میخواستم بدونم چیکار کنم دور سرش رشد درستی داشته باشه,و اینکه یکی از اقوام تو این سن با همین شرایط دکتر بهش قطره DHA داده و سریع دور سر بچه رشدش به حالت عادی برگشته,آیا میتونم این قطره رو بهش بدم؟؟
- خارش و التهاب لثه در نوزادان
سلام آقای دکتر وقت بخیر
برای درد و خارش و التهاب لثه در نوزادان چه چیزی باید به نوزاد داد آیا دادن مرتب استامینوفن ضرری براش نداره؟
برای نوزاد چهار ماهه بعد واکسن میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ شرایط استفادهاش چطوره؟
- عرق کردن
هنگام شیر خوردن یه طرف سرش عرق میکنه البته پیشونیش علت چیه؟
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- سلام خدمت داکتر صاحب محترم،طفل نوزادم بسیار زور وضرب میکند در هنگام دستشو کردن
علت زور وضرب کردن اطفال نوزاد درهنگام دستشوی کردن
- تهوع و استفراغ
سلام دخترم ۴ ماهشه ۶ کیلو وزن داره واکسن ۴ ماهگی زدیم دو روزه تبش کنترل شده با استامینوفن اما تهوع داره که باعث استفراغ میشه خیلی بهش فشار میاد چیکار باید بکنم؟

