Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای یبوست نوزاد دو ماه چه کار کنیم
سلام و خسته نباشید پسرم ۲ماهش هست الان چهار روز مدفوع نکرده همش بی قراره زور میزنه بعد کلی گریه میکنه دکتر بردم فایده نداشت باید چکار کنم
- متفوح بچم سبزه
سلام روزتون بخیر من شیر خشک ببلاک ۱ میدم به دخترم کمکی خم شیر خودم میخوره هم شیر خشک سه روز یبار متفوح میکنه زور هم نمیزنه عادیه متفوحش هم سفت نیست فقط سبزه بعد میخواستم ببینم از شیرخشکه چه شیر خشکی بهش بدم بچم ۳ ماه نیمه
- غدای کمکی
سلام میخواستم ببینم به بچه 11ماهه میشه ماهی داد یا نه؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر ببخشید جایگزین آپتامیل پپتی چه شیرخشکی هستش؟؟؟؟دخترم اصلانمیخوره این شیرخشک را.
- میزان شیر
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماه و سه روزه توی بیست وچهار ساعت چن بار باید شیردهی بشه و هر بار چن میلی لیتر باید شیر بخوره؟
- یک نخود کوچک زیر پوست پشت گردن نوزاد ۶ ماهه ویمه
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر پسرم هشت ماهشه سوپ خوب نمیخوره ولی وقتی تو سوپش شیر میریزم بهتر میخوره میتونم همیشه تو سوپش شیر پاستوریزه بریزم؟
- بیماری نوزاد
سلام ببخید برای چرک چشم نوزاد 18روزه چه باد کرد
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
برای سرما خوردگی وسرفه نوزاد سه ماهه باید چکار کنم
- کار کردن شکم
سلام آقای دکتر دخترم الان تو 9ماهگی با وجود این که غذا بهش میدم ولی روزی هست 4بار دفع مدفوع داره مگه نباید با شروع غذای جامد کمتر بشه روزانه شیر خودمم را زیاد میخوره ارتباطی به غذای که خودم میخوره داره ؟
- هیدروکسی زین
سلام خسته نباشید، دخترم یه ماهو ۲۳ روزه هست نفخ شدید داره، سرفه و عطسه میزنه گلوش هم خور خور میکنه تب نداره،دکتر برای نفخ کولیک ایز ، کولیف و رتفلور نوشت هر هشت ساعت از هرکدام ۱۰ قطره و برای عطسه و سرفه هیدروکسی زین نوشت هر هشت ساعت پنج میل اس امپرازول و شیر خشک ببلاک ای آر هم تجویز کرد که یبوست بی حد شدید گرفت وزن دخترم ۴.۶۵۰
- تغذیه نوزاد6 ماه
سلام اقای دکتر دخترم وقتی ب دنیا امد 2470 گرم بود 42 هفته ب دنیا امده بود الان شیش ماهشه تموم شده شرم هر وعده دوساعتو نیم 60 سی سی میخوره وزنش5700 هست میگن کمبود وزن داره ب نظرتون چکار کنم البته قبلا ببلاک میدادم بعد عوض کردم نان میدم تازگی ها هم یهو از خواب میپره گریه میکنه
- درد گوش
سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه اینقدر گوش سمت راستشو میکشه که از خواب بیدار میشه
- ریزش مو
پسر یکسالم کمی ریزش مو داره، شیرخشک،مولتی و آهنشم به موقع میخوره، تا حالا هم کوتاه نکردم، علت چیه؟ ممنون
- اگزماویبوست
سلام،ببخشید پسرمن۴ماهشه،از ی طرف یبوست داشت از ی طرف اگزمای صورت،باهررژیمی ک کفتم خوب نشد شیرخشک دارم بهش میدم،واسه نفخش قطره بی بی کر بهش میدم،شکمش روون شده روزی۶،۷بارشکمش کارمیکنه دکترش گفت قطره پدی لاکت۸ساعته بهش بدم،میخاستم ببینم پدی لاکت یا بیبی کر هیچکدومش باعث تشدیداگزما میشه یا ن؟من الان واسه نفخش یاهمون روون بودن شکمش بایدچکارکنم؟کدوم قطره رو بهش بدم؟یااگرباعث تشدید اگزماش میشه کلا قطعشون کنم؟؟
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام آقای دکتر من پسرم سه ماهشه سرفه با گرفتگی بینی داره چه دارویی مصرف کنم
- نوزاد
سلام بچه من سه ماهش نان واپتامیل دادم وزن نگرفته
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
با سلام نوزاد ما بیست روز داره و گاهی حالت خفگی بهش دست میده و از بینی و دهانش شیر بالا میاد و بینی انگار گرفته میشه و رنگ بدنش سرخ میشه

