Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پدی لاکت
ببخشید پدی لاکت میتونه باعث افزایش انزیم های کبدی بشه؟
- گیر کردن آب در گلو
گیر کردن آب در گلو نوزاد 2 تا 3 با در روز
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- بتامتازون
سلام من یک دختر ۳ ماهه دارم که شیر مادر می خوره. خودم مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر برام آمپول بتامتازون و آزیترومایسین تجویز کرده آیا تداخلی با شیردهی ندارن ؟
- سینه خیز نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم 7ماه 18روزشه از هردو طرف غلط میزنه دایره وار میچرخه به عقب میره هر دو تادستاشو میگیرم با حمایت من راه میره سینشو بالا میگیره رو مبل تکیه که میده میشینه ولی گاهی به پهلو خم میشه با این شرح حال به جلو سینه خیز نمیره خیلی نگرانم
- خون درمدفوع نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکترنوزاددوماهه ام مدفوعش مخاطی بود ودرآن رگه های خونی بود شیرخودمو میخوره علتش چیه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۱۲ روزه
سلام پسرم الان یک هفته اس سرفه میکنه عطسه هم میکنه ولی وقتی خوابه بازم دوسه بار سرفه میکنه آیا سرما خورده ولی تب نداره شیرش رو هم میخوره فقط شکم درد داره زور زیاد میزنه بعضی موقع هم بالا میاره
- رنگ مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسرم آیهان انصاری یک هفته بیمارستان بستری بود بخاطر تب عفونت ادراری.شنبه آوردمش مطب برای ویزیت گفتید همه چی نرمال هست .فقط مدفوع تا کی سبز هست بخاطر آنتی بیوتیک؟ گاهی زرد رنگ و عادی گاهی سبز میشه
- خوردن شیر؟؟
سلام وخسته نباشید آنیسا ۱۶ اسفند یک ساله میشه میتونه از الان شیر پاکتی و پنیر بخوره؟ مرکبات و گوجه فرنگی چطور؟
- زردی بچه
سلام وقت بخیر ببخشید بچه ی من سه روزشه بردیم دکتر گفتن زردی داره دستگاه آوردیم خونه واسش الا۸ ساعت هست که ادرار نکرده باید چیکارش کنم
- شربت
سلام دکتربه پسرم که تو۱۰ماهگیه روزی چندباروچقدشربت زینک سولفات بدم؟
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
با سلام نوزاد ما بیست روز داره و گاهی حالت خفگی بهش دست میده و از بینی و دهانش شیر بالا میاد و بینی انگار گرفته میشه و رنگ بدنش سرخ میشه
- پای راست نوزاد ۳ ماه
سلام خدا قوت نوزاد دوقولو سه ماهه دارم چند روزی متوجه شدیم پای راستش رو سخت زمین میذاره یا تنبلی می کنه قل دوم مشکل همچین مشکلی رو نداره یک ماهگی هم سونوی لگن انجام دادن مشکلی نبود خداروشکر ممکنه بخاطر واکسن دوماهگی باشه به متخصص باید مراجعه کنیم یا طبیعیه؟
- گریه ی نوزاد
سلام و عرض ادب. نوزاد ۴ ماهه ای دارم که بسیار گریه میکند..حال عمومی اش خوب است و بی دلیل گریه میکند.علت چیست؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
مدفوع دخترم امروز کلا ژله ای بود علت چیست
- دستگاه تناسلی نوزاد
سلام نوزاد من پنجماهشه ناحیه تناسلی ی ماده سفید رنگی داره. امروز متوجه خون در قسمت ... شدم چجوری این ناحیه رو میشه تمیز نگهدداشت و اون ماده سفید رنگ رو پاک کرد؟؟؟
- سلام
سلام وقت بخیر کودک من کمبود انزیم یا همون فاویسم داره قطره آ.د براش خوبه بدیم یا نه

