Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- غذا
سلام آقای دکتر من ۲هفته دیگر ۶ماه بچم تموم میشه چند وقت یک بار بهش فرنی میدادم الان سرلاک شیر و برنج میدم ۳روزه یک بار فرنی با آب درست کردم دادم خیلی گریه کرد شکمش سفت شده بود انگار گریه ی شدیدی میکرد و اجابت مزاج نداشت یه روز اما سرلاک میخوره اینجوری نیست به نظر شما فرنی براش سنگینه و نمیتونه هضمش کنه؟
- مولتي ويتامين
بإسلام.ديروز واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.بهداشت بهش قطره مولتي مويتامين داد.دختر من آلرژي داره ميتونم قطره رو بهش بدم؟ دختر من قطره استامينوفن هم نميتونه بخوره بالا مياره بهش شياف ميزدم..اگه قطره مولتي ويتامين رو دادم الرژي نشون داد چيكار كنم؟قطره آ د رو بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- قرص خوردن
آقای دکتر بنده گفتم مطمئن نیستم خورده یا نه ولی از ساعت 2 عصر تا الان هیچ علامت غیرعادی ندیدم باز هم باید به بیمارستان رفت بعد این همه ساعت؟
- قد
آقای دکتر آزمایش ادرار سه ماه پس از خوب شدن فقط همون کشت ادرار میشه؟آخه من لوشانم میخوام اینجا ی دکتر برام بنویسه انجام بدم بعد بیام پیش شما
- ترشح بینی
آقای دکترسلام ازشماسوال شدکه ترشح بینی کودکم که بعضاایجادمیشه ممکنه مربوط به حساسیت باشه اگه اینطورباشه نیازبه اقدام خاصی هست؟واینکه ممکنه سرماخوردگی درون بدن بمونه دوسه ماه طول بکشه بعدعفونت گسترش پیداکنه
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- تب
سلام ببخشید دخترم دوروز پیش تب داشت ۳۷ درجه رفتم دکتر گفت تا ۲۴ ساعت پایین نیومد بیمارستان بستری کن الان تبش ۳۸ درجس پایینم زیاد نمیاد چیکار کنم
- ادرار نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر من پسرم از زمانی ک باردار بودم ی کلیه نداشت و پسرم با ی کلیه ب دنیا اومد در ۲۹ هفته زایمان کردم الان سوالی ک ذهن منو درگیر کرده پسرم در طول روز ادرارش خوبه اما همیشه شب از ساعت ۹ شب میخوابه تا صب ساعت ۶ صبح ک در طول این چند ساعت هم کم شیر میخوره دوبار بیدار میشه برای شیر و من وقتی پوشکشو بتز میکنم میبینم ک کاملا پوشک تمیزه و بچه اصلا ادرار نکرده حتی ی بار این خطر ناکه ؟
- بوی دهن بچه ۲ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۲۵ ماهش و چند روزیه از دهنش وقتی صب بیدار میشه بو میاد زیادم بوش بد نیس فقط صبحا تا یچی میخوره درس میشه تازه از شیر گرفتم امکان داره از اون باشه قبلا دوباری تا بیدار شه شیر میخورد الان نه ، و اینکه دوتا دندون اسیاب دومش و داره درمیاره و ورم کرده امکلن داره از اونا باشه؟
- آمپول اعضلانی
سلام خسته نباشین من یه دختر 9 ماه دارم و شیر مادر میخوره چند روزه کمرم گرفته و حتما باید آمپول بزنم تا کمرم خوب بشه سوال داشتم که میتونم از امپول اعضلانی استفاده کنم؟
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- قد و وزن
- تغذیه
سلام وقت بخیر ایا برای بچه های زیر دو سال . خوردن خاویار توصیه میشود؟ ممنون
- شیر پاستوریزه
با عرض سلام و خسته نباشید . آیا شیر پاستوریزه ای که کودک روزانه چندین بار ( سن : دو سال و چهار ماه ) مصرف میکند ، باید قبل از مصرف جوشانده شود ؟ ممنون از پاسخ شما .
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- تیروئید
دخترم 4 سالو 8 ماهشه وقتی 4 ساله شد آزمایش تیروئید ازش برداشتن جواب tsh:3/1 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعی هستش یا نه ممنون میشم که جواب بدید
- سلام و عرض ادب،پسرم دو سالشه و تبش سی و هشت و نیم بود،بردمش دکتر شربت فارمنتین۶۲۳ داد،اما با هر ترفندی که شد نتونستیم شربت رو بهش بدیم،میخواستم بدونم قرص جایگزینی داره؟
- دیر کار کردن شکم نوزاد چهارماهه
با سلام من یک نوزاد چهارماهه دارم روزا شیرمادر میخوره شبی یکبار شیر خشک اپتامیل مدتی هست که چهارپنج روزی یکبار شکمش کار میکنه خیلی زور میزنه و نفخ زیاد داره

