سلام..من نوزاد۱۵ روزه دارم که حدودا۴روزه اسهال داره...اولش شدید نبود ولی الان که روز چهارمه به شکل کاملا ابکی وهر۲۴ساعت بیشتراز۱۷بار اسهال داره ولی مقدارش زیاد نیست درحد یه سکه کوچیک پوشکش کثیف میشه...وقتی هم میخاد شیر بخوره پیچ وتاب زیادی میخوره انگار دل درد هم داره...اموکسی کلاو ۳سیسی مصرف میکنه ۴روزه ولی تاثیری نداشته...دهنش هم خشک میشه زیاد...باید چه دارویی بدم؟؟
اسهال نوزادان
by | 14/08/2020

