Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- تی اس اچ
قطع یا ادامه با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 (از همان ده روزگی هم بخش غربالگری نوزادان گفتن نیاز بع هیچ اقدامی نداره و نرمال هست و خیلی از بچه ها ازمایششون دو مرحله ای میشه و اگه مرحله دوم نرمال باشه نیاز به هیچ پیگیری نداره ) و باز دارو را کم کردن و نصف قرص بهش دادم که بعد از یک ماه و نیم قرص خوردن تی اس اچ شد 2.03 و تی4 هم شد 8.07 الان سه ماه و نیمه هست یه پزشک عمومی دیگه میگوید نرمال است و باید دارو قطع شود چون عربالگری هم خوب بوده و از اول نیاز به درمان نداشته است نظر شما چیه؟ (از نظر قد و وزن و دور سر هم خوبه ) با تشکر فراوان از شما
- پسرم گرانولوم داره چکار کنم
درمان گرانولوم ناف نوزازم چطوری هست
- گرفتگی صدای نوزاد
دخترم ۳۴روزشه شربت منیزیم هیدروکسی دادم از زمان شروع دارو صداش کیپ شده ممکنه بهاطر دارو باشه
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و وقت بخیر نوازد من در آزمایش غربالگری تیروئید روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت و با تکرار در روز دهم تی اس اچ 3 و یک دهم داشت که گفتن طببعی است.و با آزمایش وریدی در 29 روزگی تی اس اچ 8.09 و تی4 7.66 داشت که هر دو در رنج نرمال آزمایشگاه بودن که برای هردو مورد تا 16 طبیعی بود. میخواستم بدونم آیا نوزادم کم کاری تیروئید داره و نیاز به درمان دارد؟
- یک نخود کوچک زیر پوست پشت گردن نوزاد ۶ ماهه ویمه
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- دختر شش روزه من ادرار خونی دارد
آقای دکتر شرمنده اما صورتی نیست کامل مثل پریودی انگار خونی ترشحاتش وقتی دستشویی میکنه هم میاد فقط تو گوگل نوشته بودتا ده روزگی خونی یا سفید بخاطر هورمونایی که توبارداری مادر داشته آیا خطرناکه من میترسم چون متخصص گفت ترشح طبیعی اما خونی ونمیدونم
- آبریزش چشم خمراه عفونت
سلام اقای دکتر . نوزاد سه ماهه و نیم دارم. چشمش آبریزش همراه کمی عفونت داره. چه قطره یا پمادی میتونم استفاده کنم برای درمانش؟
- توروخداراهنماییم کنین
- ببلاك
بإسلام.دخترم شيرخشك ببلاك آي آر ميخوره وارد هفت ماهگي شده چه شماره اي بايد بخوره؟ ببلاك شماره چند؟
- مامان مسیحا
چند وقت پیش از تخت افتاده بود آوردم مطب معاینه کردید فرمودید مشکلی نداره. ممکنه عق زدنش به افتادنش ربط داشته باشه؟ فقط موقع غذا خوردن عق میزنه
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسر من ۲۰ روز دارد شکمش درس کار نمیکنه وقتی هم کار میکنه خیلی سفت کار میکنه چه داروی باید بهش داد?
- چنگ زدن کودک به سر و پشت گوش هر دو قسمت سر
سلام.نوزادم دو ماه و ۱۰ روزشه مدام با مشت و چنگ میزنه پشت گوشش و سرش هر دو قسمته.مشکل چیه
- سنگ کلیه نوازاد
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر
- حالت تهوع واستفراغ
سلام نوزاد شش ماهه من بهش امروز مولتی ویتامین دادم بهش تهوع استفراغ دست داد خیلی شدید بود بردم بیمارستان یه شربت دادعلتش رو بایدچکار کنم ممنون
- ترس از آب
سلام آقای دکتر. بچم ده ماهشه. از آب رودخونه و آب وان و حتی آب تشت کوچیک میترسه که پاشو بندازیم تو آب. فقط زیر دوش نمیترسه. پاشو میزنیم به آب رودخونه یا تو تشت آب بریزیم پاشو بزنیم به آب میترسه و گریه میکنه. موقع پوشک کردن پاهاشو سفت میکنه و باز نمیکنه. دستمال کاغذی خیلی دوست داره و برمیداره ریز ریز میکنه. شبها هم دو سه بار برای شیر خوردن بیدار میشه. این کاراش طبیعیه؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه

