Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد
سلام خسته نباشید دخترم ۳۵ هفته بدنیا اومد با قد ۴۹ وزن۲۷۰۰ الان چهار ماهشه قد۶۲ وزن ۷ کیلو شبکه بهداشت بهم گفتن رشد قدش کمه حتما باید ببرم پیش متخصص. میخواستم بدونم شما چی میفرمایید آیا برای قدش باید پیگیری کنم؟
- ورم كليه
سلام خسته نباشين.پسر نه ماهه اي دارم كه از دوره جنيني ورم كليه داشت،كه گفتن وقتي به دنيااومد سنوگرافي انجام بديم كه ببين برطرف شده يا نه ،كه برطرف نشده بود گفتن ختنه كنين بعد دوباره سنو انجام بدين .من سنو دوم رو هنوز نشون دكتر ندادم ولي دكتر سنو گرافي گفتن هنوز ورم كليه داره نشون دكتر بدين تا بهتون بگه چكاركنين اگه امكانش باشه من عكس هردو سنو رو براي شما ارسال كنم ممنون ميشم راهنماييمون كنين
- تب و جوش های بعد ان
سلام من یه دختر ۱۹ ماهه دارم تب کرد تقریبا دو روز بعد تمام باسن شروع کرد به زدن جوش بعد دهان و جاهای دیگر کمتر و بعد او تن پسرنم ۱۰ سالشه تب شدید تر کرد که با لرز بود و اونم تن و دهانش پر از جوش قرمز شد دلیش چیه و چیکار کنم آیا سرخک گرفتن
- گرانولیسیت پائین در خون
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، جناب نوزاد من ۴ ماه و دو هفته سن دارد ، در بدو تولد عفونت مجرای ادراری و مشکل تنفسی داشت ، در ازمایش خون وی گرانولیسیت پایین تر از حد نرمال است. به نظرتون علت چه می تواند باشد و این نشانه عفونت است ؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر.الان چهار روزه به پسرم که پنج ماه و پنج روزشه رانیتیدین میدم.ولی تعییر چندادنی نگرده.همچنان بیقراره.و موقع غذا خوردن اذیت میشه.شیرخشک گیگوز میخوره.شیرخشکشو عوص کنم بهتر میشه؟چه شیرخشکی بدم؟سابقه یبوست شدن هم داره. مرسی بابت پاسخوگییتون
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماهه
سلام یه نوزاد هفت ماهه دارم سرفه شدید داره همراه با آبریزش بینی ولی تب نداره سرفه هاش خیلی شدیده که اصلا نمیتونه بخوابه میشه بگید چی باید بهش بدم
- سرماخوردگی نوزاد۲۰روزه
پسرم ۲۲ روزشه دماغش کیپه بزور نفس میکشه اصن نمیتونه بخوابه توروخدا کمکم کنید
- نوزاد دوماهه من تقریبا یکماهه مدفوع بلغمی میکنه علتش چیه؟
- فاویسم،ایا برای فاویسمیها لوبیا سبز و نخود فرنکی وویتانین cخصوصا قرص امگا۳ خطرناک است ممنون
- سرما خوردگی
نوزادم 25روزش هست صدای خس خس داره بعضی وقتا تب میگی ش و الان یه هفته هست با هر بار شیر خوردن اسهال میکند
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید دختر من یک سالو نیم هستش وزن تولد ۲کیلو وزن یکسال ونیم ۷کیلو دویست گرم . وزنش پایینه ؟؟ غذا هم نمیخوره کم همه ازمایشاتش هم نرمال بوده میخاستم یک شرخشک براش پیشنهاد کنین که بدم یک کمی تپل بشه خیلی لاغره
- گرمایی بودن
سلام پسرم ۱۰ سالشه همیشه گرمشه مخصوصا شبها اصلا پتو نمیکشه حتی زمستون وزنش پایینه مدام اب میخوره
- دلیل پا نگرفتن نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشیدببخشید من یه نوزاد سه ماهه دارم در ۳۳ هفته بدنیا اومدن دوقلو بودن یکیشون ۲۰روز آن ای سی یو بود یکیشون ۵۰ روز الان اونی که ۵۰ روز آن ای سی یو بود الان پا نمیگیره با چشم دنبال نمیکنه ولی پا میزنه دراز کشیده به نظر شما مشکلی داره
- مشکل قورت دادن قرص
سلام دکتر برای پسرم قرص دانا گروث ژل تجویز کرده ولی متاسفانه نمیتونه قورت بده . میخواستم بپرسم میتونه گاز بزنه بخوره؟؟؟
- اموزول
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه دکتر براش کپسول اس اموزول نوشته برای خس خس سینه صبحها 30 عدد بدم. میخواستم بپرسم این مقدار کپسولو با چقدر شیر بهش بدم؟ ممنون
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- سلام برای بچه ۷ماهه چقدرسفکسیم بدم
- تب
اقای دکتر سلام. برای پایین اوردن تب نوزاد شش ماهه به جز استامینوفن ، میتونیم کهنه ی نم دار بزاریم رو دست و پای داغ نوزاد؟
- تاثیر واکسن کرونا بر شیر مادر
یا سلام. ایا زدن واکسن کرونای مادر. برای شیر خوار مشکلی ایجاد می کند؟
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست

