Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام . نوزادم از موقع تولد سرما خورده و بینی هاش گرفته و خس خس میکنه و نمیتونه شیر بخوره هرکاری میکنیم خوب نمیشه قطره آب نمک میریزیم و با پوآر میگیریم . بخور اب سرد هم مدام بالا سرش هست . دمای اتاق هم معمولا 24 تا 27 درجه هستش شربت آموکسی سیلین میشه بهش بدیم الان 18 روزشه ؟؟؟
- یبوست
دخترم ۵ماه و ۶ روزشه باشروع غذای کمکی یبوست گرفته خیلی زور میزنه و اذیت میشه راهنماییم کنید لطفاًایا شربت پدی لاکت مفیده؟!
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- گلو درد
سلام دکتر عزیز دخترم تقریبا همیشه سرما خورده س یکم داشت خوب میشد از دیروز یکدفعه تب ۳۹درجه کرد وگلو درد شدید
۵سالشه ۱۵کیلو بردمش شبانه کلینیک گفتن ویروسیه و احتیاج به انتی بیوتیک نیست بروفن و استامینفن و سیتریزین دادن ولی هیچکدوم اثر نکرده ۴۸ساعته بعیر از دارو هیچی نمیخوره میگه گلوم درد میکنه داروها خوب نبوده؟ دوباره بردم داروخونه بهش اموکسی کلاو دادن ولی کلو درد اصلا خوب نمیشت و بخاطرش هیچی هم نمیخوره خیلی نگرانم کرده - سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- بیماری اسهال و استفراغ و سرفه
سلام آقای دکتر الان یک هفته است دخترم تب داره و سرفهای چرکی میکند و چند روز اول پشت سرهم استفراغ میکرد ولی الان روزی یک بار استفراغ میکند اسهال هم دارد دکتر بردمش سه بار ولی خوب نشده الان دارویی که میخوره سفکیسیم ۳۱۲ و بایو لاکت پلارژین و دکتر آمپول استفراغ هم دمیترون ۳ تا نوشته ولی هنوز نزدم یک سالش و ۹ کیلو هست توروخدا راهنماییم کنید نیاز به بستری داره چون بی حال هست واینکه ساکن جایی هستم که امکانات بدی داره اگه صلاح هست درخانه مواظبت کنم خوب میشه یا باید بستری بشه
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام دخترم نزدیک به دوسالشه شیرمادرمیخوره به شیرگاوحساسیت داره تمام بدنش کهیرمیزنه الان میخام کم کم ازشیربگیرمش وزنشم خیلی کمه نمیدونم جایگزین چی بهش بدم یبارشیرخشک ببلاک بهش دادم هم حساس بودفاویسم هم هست لطفاراهنماییم کنید
- مقدار شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله
شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله چقدر هست؟ وزن دخترم ۲۰ کیلو هست
- قد
برای قد دخترم سوال کردم ک در چهار ماهگی ۶۲ سانت فرمودید ک مشکل خاصی نداشته دخترم وقتی بدنیا اومد عفونت ادراری داشت ک ی هفته بیمارستان ۱۷ شهریور تحت نظر خودتون بود ک آزمایشهای بعد از بیمارستان خوب بود گفتید دیگه لازم نبست آزمایش بده
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- مولتی ویتامین
سلام من برای اشتهای پسرم بهش زینک سولفات میدم لازم هست کنارش مولتی ویتامین بدن یا نه مثه مولتی ویتامین کیندر
- واکسن آنفولانزا
سلام وقتتون بخیر پسرم پنج سال و ۵ ماه سنشه واکسن آنفولانزا ۴ ظرفیتی فرانسوی براش تزریق کردم داروخونه بهم گفتن چون ۴ظرفیتی زده دیگه دز دوم نمیخاد آیا واقعا به دز دوم احتیاج نداره؟؟؟ و اگه باید بزنه آیا واکسن ایرانی میتونم بزنم براش یا باید از همون برند قبلی باشه؟؟؟؟
- تب و بالا اوردن
سلام خسته نباشین دخترم23 ماهشه یه شب تو خواب 4و5 باری بالا اورد از ظهرش تب کرد ولی بالا نیاورد دیگه بردم دکتر بهش شربت لوپراکس100 دادن بعد الان با امروز دو روز میشه هر 12ساعت 5 سی سی میدم امروز کلا بیحال هست و همش میگه لالا چکار کنم چیزی هم نمیخوره
- سفت كردن پاها
عرض سلام و درود و تحيت. عارضم كه دختر 15 ماهه اي دارم كه در حين بازيگوشي و رفتارهاي عادي ناگهان بر روي شكم دراز مي كشه و جفت پاهاي خود را سفت و محكم مي كنه و فشار زيادي به پاهايش وارد مي كنه. انگار كه داره به صورت افقي پرواز مي كنه. چندبار در طول روز اين كار رو انجام مي ده. لطفا راهنمايي بفرماييد. تشكر و امتنان
- سلام وقت بخیر دخترم هفته پیش تب کرد وسرفه دکتر بهش آموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۷روز خورد ولی روز ۱۲هم دوباره تب کرده سرفه برگشته وبینیش هم گرفته.قرص دیازپام ۲ مصرف میکنه الان شربت سفکسیم لوپراکس ۱۰۰دارم بهش بدم؟؟
- واکسن آنفلوآنزا
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه امسال برا اولین بار میخام واکسن آنفلوآنزا بزنم چ دوزی و چ مارکی خوبع ؟
- جوش پوستی
سلام، وقت بخیر پسرم 8ماهشه 9روزپیش به دلیل سرفه زیادبردمش دکتر، براش یک شربت سرماخورده گی یک ضدسرفه و یک اموکسی تجویزکردن، بعداز4روزمصرف بدنش جوش دراورد، داروها رو قطع کردم ولی بازهم جوش میزنه روی شکم، قفسه سینه، دست و پا. لطفاراهنماییم کنید. ممنون
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره

