Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزادی دارم که ۲ ماهست چندروزه که مدفوعشم زرد رنگ ولی چرب هستش وهم شیر خودمو میخوره هم ۳ وعده شیرخشک،علت مدفوع چربش چی میتونه باشه آیا خطرناکه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترمن پسرم ۴ماهه هست باید۲۷واکسن میزده چون سرماخورده مشکلی نداره دیربشه
- سرفه اطفال
نوزادم۱۵روزه است که چندروزی است سرفه شدید میکند شبها شدیدتراست جوری که میخواهدخفه شود شیرخشک نان هم میخورداستفراغ که میکند غلط بالامی آورد علت چیست
- سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام اقای دکتر اگر نوزاد بتواند قطره ی مولتی ویتامین را بخورد ولی اهن را نتواند بخورد منظور قطره هایی است که خانه ی بهداشت میدهد به جای قطره ی اهنش چه قطره ای به او بدهم که جبران قطره ی اهن را بکند و نوزاد دچار کم خونی نشود با تشکر
- قطره
باسلام من یه دختر ۲/۵ ماهه دارم که برای رفع کولیک ودل دردتاالان بهش کولیک ایز میدادم،میتونم از الان به بعد گرمیکچربدم؟ بهترین شربت یاقطره برای رفع کولیک ودل درد تواین سن چیه و چه مقدار باید به نوزاد داد؟
- کلیه سمت چپ نوزاد ۱۰ روزه
سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
نوزاد ۱۰ روزه بدنیا اومده کلیه سمت چپش ۸ میلی گرم ورم داره دکتر شربت آموکسلین ۱۲۵ داده واسه ۳ ما ه آیا ضرر نداره واسه نوزاد برای طولانی مدت؟
- رشد نوزاد
سلام وقت بخیر درسن ۴ ماهگی دور سر ۴۵ قد۷۰ وزن ۹ ایا طبیعیه
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- زردی
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- يبوست
سلام يك شيرخشك ارزون وقيمت مناسب معرفي كنيد هم شيرش خوبه لاشه وزن دهيش
- درباره شیر خشک
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه دارم که از بدو تولد سینش خس خس میکنه پیش متخصص اطفال بردم گفتن شاید سرما خورده شربت دادن ولی خوب نشده کولیک و نفخ هم داره بعضی وقتا بعد شیر خوردن از گوشه لبش تکه های کوچیک پنیری شکل میریزه بیرون و وسط خواب یدفعه بیدار میشه شدیدا گریه میکنه نمیدونیم از چیه از شیر مادر تغذیه میکنه ولی شیر مادرش خیلی کمه به نظر شما با این وضع چه نوع شیر خشکی بدیم بهتره روزی یکی دو وعده
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟
- مقدار دارو
سلام دکتر پسرم یکساله هست چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکترخسته نباشی دخترم دوماهشه همیشه انگارآدامس تودهنشه میجوه وبعضی وقتادهنش پرکفه وبینیش کیپه وخرخرمیکنه وخیلی اب دهنش یاشیرتوگلوش میپره بعضی وقتاتوخواب یکی دوتاسرفه میکنه وازروزاول که به دنیااومدعطسه میکنه الان بیشترشده وزنش موقع تولد۲۶۴۰والان ۴۷۵۰ فردابایدواکسنشوبزنم بخداخیلی نگرانم بردمش دکترگفت رفلاکسه ودارویی ندادمیترسم سرماخورده باشه بخداخیلی نگرانم واکسنشوبزنم توروخداجوابموبدین ممنونتون میشم
- فاویسم
سلام و خسته نباشید یک پسر دوماهه دارم که مشکوک به فاویسم هست.بهم گفتن که باقالا نخورم(چون شیر می دم)و همینطور یه سری داروها که لیستش رو دادن و حشره کش و نفتالین استفاده نکنم.اما در مورد خوراکی ها جایی خوندم که چیزهایی مثل لوبیا سبز هم که از خانواده باقالا هستند و عدس و نخود و لوبیا هم نباید بخورم این درسته؟

