Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سابقه رفلاکس
سلام وقت بخیر دخترم در نوزادی رفلاکس شدید داشت نکسیوم مصرف می کرد الان ۱۲ماهه نکشیوم مدتی است که قط کردم علامت خاصی نمی بینم فقط در بیداری شیر نمی خوره و کم اشتها و وزن گیری خیلی کندی داره به نظر شما قط کردن داروش درست بوده ؟
- آلبالو
سلام دخترم ۱۸ ماهه ام امشب یک استکان اب البالو خورد بعد موقع خواب تا صبح استفراغ کرد آیا به آلبالو ربط دارد
- یبوست نوزادن
سلام نوزاد ۱۷روزه دارم که دوروزه شکمش کارنکرده قطره بایولاکت و سگا گریپ هم مصرفرمیکنه الان ازدردبه خودش میپیچه لطفا راهنماییم کنیدچکارکنم
- فاموتیدین
سلام آقای دکتر مصرف همزمان فاموتیدین و اس امپرازول برای کودک ۶ماهه مشکلی نداره؟ میشه فاموتیدین رو ندم آخه حالش خیلی بهتره .
- آزمایش
سلام دکتر عزیز.توجواب آزمایش پسرسه سال و سه ماهم T4 11.1 بود TSH 1.96 بود و Ferritin 33 طبیعیه؟واینکه ممنونم و خدای هستی بابت سایتتون بهتون برکت بده
- ابسه زیربیضه بچه ۱۱ماه
سلام خسته نباشیداقای دکتربچه ماه ۱۱ماه هست یک ماه پیش ببخشید زیربیضه بچه حالت بادکرده بود بردیم پیشه دکتر کودکان گفتن جراح نشون بدید بردیم جراح گفتن ابسه کرده باید عمل بشه دکتر دیگه هم نشون دادیم گفت که باید عمل بشه وعمل کردن خوب شد بدازیک هفته جای زخم عمل باز شد به دکتر دوباره نشون دادیم دارو دادن جای زخم بسته شد ودیروز دوباره زخم باز شد مثل غارشد میشه راهنمایی کنیدممنون عکس هم خواستید براتون میفرستم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر من بچم الان شیش ماهشه سرما خورده ایا تو سرماخوردگی میتونم شربت زینک با مولتیش رو بدم بهش؟
- قرص لووتیروکسین
با عرض سلام و وقت بخیر.نوزاد من در بییت و نه روزگی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 داشت که به علت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی برایش تشخیص کم کاری تیروئید داد و به مدت یک ماه هرروز سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کرد و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11.من احساس میکنم تی اس اچ خیلی پایین اومده.و اللن نظر شما را میخوام بدونم که آیا اصولا تجویز قرص منطقی و به جا بوده و باز هم نیاز به مصرف داره؟ در ضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه و الان هم دوماهشه
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال با وزن ۱۳ کیلو
- مولتی ویتامین
باسلام اقای دکتر پسرم که الان ۱۷ماهشه قطره مولتی ویتامین و اهن رو به زور میخوره و من براش قطره مولتی ویتامین vitane خریدم ولی نمیدونم چقدر بهش بدم خوبه واینکه میتونم بهجای قطره اهن هم از این مولتی ویتامین بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید باسپاس
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
سلام ناخون های دست و پا دخترم دونه ب دونه دارن بلند میشن میخاستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶سالشه چند وقته صداش گرفته دلیل خاصی داره
- سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
- در مورد گلاب
سلام وقت بخیر بچه من ۱۲ماهشه هنوز یکسالِش تموم نشده.میشه بهش گلاب داد؟
- خلط گلو کودک یکساله
سلام دکتر دخترم یکسالشه و دو هفته ای هست سرفه خلط دار میکنه خلط گلوش زیاده و بینی هاش میگیره و ترشح گاهی سفسد گاهی سبز داره تب و بی قراری و خلط سینه نداره شکر خدابنظرتون آلرژی و حساسیته؟ چکار کنم زود خوب بشه کتوتیفن و سفکسیم و شزیت گل بنفشه میدم بهش
- سلام واکسن یک سالگی پسرم ۲۰ روز دیر شده مشکلی که نداره
- خس خس کردن سبنه
- تغذیه
پسرم ۴ماه و۱هفته است و تقریبا کل روز مشغول شیر خوردن است هر وعده شیر خوردنش نیم ساعت ب طول می انجامد و احساس میکنم ک سیر نمیشود آیا مجاز ب سر لاک دادن هستم؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم دیشب جلو کولر خابیدع الان عطسه میزنه ابریزش بینی داره غذانمیخوره میتونم ازجوشونده های خونگی بدم بهش

