Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی ماید برای نوزاد دوماهه استفاده کرد
وقت بخیر چشم چپ پسرم قی میکنه یکم و اشک میاد چقد قطره باید بریزم
- فلفل خوردن کودک
اگر کودک زیر یک سال از روی زمین فلفل سبز تند بخورد مشکل و عوارضی برای کودک به وجود می اید؟
- چرا ناف ۱ ماه ام ترشح دارد
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر من مریض شماست. شیرمادر میخوره و به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. الان چهار ماه و ده روزشه. وزن تولدش ۳/۷۶۰ وزن دو ماهگی ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ بود. بهداشت گفتن چهار ماهگی افزایش وزنش کم بوده. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور رو به عنوان شیر کمکی دادم بهش نخورد. ببلاک HA هم نخورد. مخلوط شیرخشک و شیرمادر هم نمیخوره. غذای کمکی رو از کِی شروع کنم؟ و اول چی بهش بدم؟ لعاب برنج خوبه؟
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- یبوست و سفید شدن زبان
سلام آقای دکتر من همین سوال قبلی گفتم که سطح زبون دخترم سفید شده دون دون نیست قشنگ یک لایه سفید ،البته یبوست هم داره به خودش فشار میاره ولی باد شکمه و بدبو نمیتونه مدفوع کنه احتمال داره سفیدی روی زبانش بخاطر یبوست باشه وابنکه چه قطره ای بگیرم واسه یبوست و چقدر بدم مرسی از پاسخگویی شما
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار ۷ماهه از وقتی که غذای کمکی واسش شروع شده دچار یبوست شده چی باید بهش بدم؟؟؟توسوپش از سبزیجات جعفری گشنیز استفاده میکنم وهم سوپ وفرنی رقیق هستن
- تغذیه کودک 9 ماهه
با سلام کودک 9 ماه من عموما چیزی در دهانش نمی گذارد حتی غذای خودش را هم باید با قاشق به او بدهم و میلی به خوردن با دستهای خودش ندارد فقط با دستهایش غذا را بهم می ریزد مطلقا در دهان نمی برد با توجه به اینکه این عمل جزو تکامل محسوب می شود لطفا راهنمایی نمایید
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- دندان در آوردن
سلام.ببخشید دختر من چهارده ماهشه هنوز هیچ دندونی نداره اثری از دندون هم تو دهانش نیست .دکتر که بردم گفتن می تونی براش شربت کلسیم بگیری می تونی هم ببری ازمایش به نظرتون چیکارش کنم .حدود بیست تایی هم قرص ویتامین دی دکتر داده بهش که خورده تا الان.
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه انجام میدین؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟

