Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس نوزاد
با عرض سلام نوزاده ۵۵ روزه ای دارم از روزای اول شیر مادرو با شیر خشک تروییتال میخورد تا ماه اول مشکلی نداشت رفلاکس نداشت درد شکم یا کولیک داشت ولی الان دو هفتس رفلاکش داره اول زیاد نبود یکم بالا میاورد دکتر پدی لاک ایزی کول با شیر خشک گیکوز داد بعد گفت اول ببلاک ای آر بدید مشکله رفلاکسش رفع شه بعد گیگوزو شروع کنید ۱ هفته ببلاک ای ار دادیم بعد تموم شدن گیگوز دادیم زیاد بالا اورد ترویتتال شیر خودشو دادیم بالا اورد مجبور شدیم ببلاک ای ار دوباره بدیم مشکلی نداره زیاد بالا نمیاره ببلاکه آی ارو میخوره فقط مشکلش اینه بچه رو سیر نمیکنه هر ۱ ساعت یا یک ساعت نیم بیدار میشه شیر میخواد راهکارتون چیه میشه ببلاک ۱ با ببلاکه ای ار مخلوط کرد یا برنده دیگه ایی بدم ای ار یا نوعه شیر دادنو عوض کنم راهکارتونو لطفا بگید ؟
- نوزادان
سلام من دختری شش ماهه دارم یکدفعه الان دیدم که قسمت ملاج سرش که نرم هست وهنوز بسته نشده بالا و پایین میشه ومثل نبض میزنه ومن خیلی نگرانهستم میشه لطف کنید جواب بدید
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز فرمودید بابت وزن گیری پسر چهارماهه ام شیر خشک رو همراه با شیرمادر شروع کنم. با توجه به اینکه پسرم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور گرفتم اما اصلا نمیخوره و دوست نداره. شیر خشک دیگه ای هست بتونم بهش بدم؟
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقت بخیر نوزاد دخترم هشت ماه و نیمه شه حدودا یک هفته ایه تا میخوام بهش غذای کمکی بدم سرشو برمیگردونه و دهنشو قفل میکنه. تمایل به شیر خودم برا خوردن داره ولی شیرم از استرس کم شده. قطره هایی که مصرف میکنه فروس سولفات و ویوا کیدز هستش. هنوز هم دندون درنیاورده. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید که چه کنم تمایلش بیشتر بشه به خوردن غذا و میوه و ... و اگر شما راه حلی برای افزایش شیر مادر دارید ممنون میشم بفرمایید. ضمنا من بچه اولمه و 42 سال هم سن دارم.
- سوختگی دور دهانه رحم نوزاد دختر
سلام دختر من ۱۳ ماهه است دو روز تب کرد و بعد از تب دور دهانه رحمش کلا حالت سوختگی شدید زده
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهه ست از 3ماهگی هر شیرخشکی دادم نخورد فقط توی خواب شیرمیخوره امروز بهش شیرخشک رقیق دادم بجای 60سیسی آب 2پیمانه 90سیسی آب 2پیمانه ریختم شیرشو خورد آیا ضرر داره یا نه؟
- سنگ کلیه نوزاد11ماهه و سیزده روز
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟
- سرماخوردگی
سلام دختر من 8 ماهش است 9 کیلو وزن داره سرما خورده تب داره سرفه میکنه بی حاله و بی تابی میکنه
- عفونت دور سر
سلام بعد از چهار روز زایمان روز دوم فهمیدم که بچه تب داره بعد انجام آزمایشها متوجه شدم که عفونت دور ݦغز هستش آیا برطرف میشه
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم بیست روز پیش هم دندون دراورده دوتا
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره
- یبوست نوازد
سلام دخترم امروز۲۶روزشه روزای اول شکمش خوب کارمیکرد ولی بعدش یه هفته شکمش کارنکرد بردمش پیش متخصص شیاف لاکساتوردادگذاشتم نیم ساعت بعدش مدفوع کرد. خواستم بپرسم تاچندوقت میتونم ازاین شیاف استفاده کنم چون تاوقتی شیاف نزارم مدفوع نمیکنه
- پرش دست وپاس نوزاد ۴۸روزه
سلام.پسر من ۴۸روزشه مواقع خواب دستاش وپاهاش ناگهانی پرش دارن بدون لرزش.وقتی میپرن بعد خودبخود میان پایین.چانه اش هم بعصی وقتا میلرزه ایا مشکلی هست یانه؟
- علت لرزش پای نوزاد چیست؟
نوزادسه ماهه ای دادم که درموقع شیر خوردن هردوپایش هر کدام جداگانه چند ثانیه میلرزد گاهی اوقات که با دست میگیرم آرام میشود احساس میکنم لرزش ها چند روزیس بیشتر شده لطفا راهنمایی کنید
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟

