Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- توده زیربغل
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
اقای دکتر ی موضوعی هس که خیلی ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم راهنماییم کنین
بنده ی کودک ۴ساله دارم که ی توده زیربغل سمت چپش هس ی بار تو شهرمون بردم دکتر نوشت سونو گفتن که چربیه و هیچ مشکلی نداره خاستم اگ میشه شماهم ی راهنمایی بکنین خودشم نرمه با دست زدن جابه جا میشه - رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- سلام ببخشید کودک ۲ ساله من سینه سمت چپش ورم داره بهم گفتن توده یا همان بافت پستانی فقط دست نباید بزنید آیا نگران کننده هست یانه
- سرفه کودک ۲۰ روزه و گرفتگی سینه
نوزاد ۲۴ روزه ای دارم که دو روزه سرفه می کنه و سینه اش هم خس خس می کنه که صداش رو می شنویم کمی هم صداش گرفته باید چه کرد؟؟
- شیر خشک
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۱۲ ماهه دارم از شیر خودم بهش میدم ولی خیلی کمه شیر خشک کمکی بهش میده ولی وزنش کمه میشه یه شیر خشک مناسب معرفی کنید
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - آلرژی
سلام آقای دکتر ببخشید فرق آلرژی به لاکتوز با کازیین چیه؟؟؟جفتش بااسهال واگزما همراه درهردو قندوگلبول سفید دفع میکنه؟؟؟یا اینکه قند فقط تو آلرژی لاکتوز دفع میشه؟؟؟؟؟
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
سلام وعرض ادب: میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه باوزن ۱۱ کیلو چقدر است؟؟
- Experienced representation in incapacity claims court with help from a impairment attorney.
- پزشکی
سلام خسته نباشین ببخشید پسر من الان ده روز دیگه نه ماهگیشو تموم میشه مشکلی که داره روی پنجه پا وایمیایسته و من خیلی نگرانشم آیا بچه من مشکلی داره وآیا الان ببرمش دکتر خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین
- تعریق کودک
قد : ۱۰۳
- وزن : ۱۶
- داروهای در حال مصرف : چند روز در میان ۳۰ قطره آدزیر
- مدفوع.زردرنگ.درکودکان
- سلام خسته نباشیداقادکترپسرم ۶سالشه خیلی کم غذا میخور کم اشتباهست یه راهنمای کنید
- میزان شیر خشک
سلام پسربچه ای ۲ماهه ۲۵ روزس دستشویی نمیکرد دکتر بردیمش شیر خشک گیگوز با قطره بی بی کر داد بعد اون مدفوع ک میکنه سبزه ایا علتش بخاطر ایناس ..ممنون
- ۱- کانون اکوژن در ریه چپ ۲-کلیه ها دارای فولنس
سلام و خسته نباشید و تشکر از شما بابت اینکه بتوانیم سوالاتمان را از شما بپرسیم . من سونوی انومالی را انجام دادم . در این سونو دو مشکل ، و برای من سوال است و به شد نگران فرزندمم. از پاسخگوییتون و راهنماییتون بسیار متشکر میشم.در سونو نوشته بود ک: * کانون اکوژن به ابعاد8/5×8 میلی متر در قاعده ریه چپ جنین رویت شد . یافته های فوق مطرح کننده احتمال یک CCAMکوچک در سگمنتال می باشد . 1-ایا این مورد مشکلی دارد و جای نگرانی هستش ؟ 2- ایا خوب می شود و در زندگی بعد از دنیا امدن بچه اثر میگذارد ؟ 3-ایا با رشد بچه این کانون اکوژن هم رشد می کند ؟ *سیستم کلیه های جنین دارای فولنس میباشد .دیامتر APلگنچه 3/5و4میلیمتر است ؟ 1-ایا برای بچه قبل از بدنیا امدن و همچنین بعد از بدنیا امدن مشکلی پیش می آید ؟ من الان هفته ی ۲۱بارداری هستم. و بازهم از پاسخ شما و راهنمایی های شما متشکرم.

