Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت پیروی ساید
باسلامشربت پیروی ساید باید ناشتا باشه یا باوعده ی غذایی
- کمک تغذیه
سلام آقای دکتردخترم چهارسه بدنیااومده میتونم بهش غذابدم آخه حس میکنم شیرم کافی نیس موقع خواب سینموول نمیکنه توبیداری هم گریه میکنه هفت کیلوه
- جوش بدن کودک
باسلام وخسته نباشید اطراف واژن نوزاد۱۵ماهه جوشهای قرمز رنگ زده وابتدا احتمال سوختگی دادم با پماد جواب نگرفتم اگه لطف کنید راهنمایی کنید باتشکر.
- سفکسیم ۲۰۰
سلام .خسته نباشید .قرص سفکسیم ۲۰۰ برای بچه ۷/۵ ساله روزی یک عدد ،چند روز باید مصرف شود ؟ در ضمن آمپول سفتریاکسون ۱ گرمی با سرم تزریق شده به خاطر گلودرد و زبان توت فرنگی و حالت تهوع و تب ۳۹ درجه .ممنون میشم اگر جواب دهید.
- مقدار مصرف دارو
با سلام وخسته نباشید لطفا راهنمایی بفرمایید پسرم ۳ سال ونیم هستش و ۱۴ کیلو نیم وزنش هست چمقدار دارو سفکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم؟ سپاس از شما
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟
- سلام .ببخشید من ی دختر ۱۹ماهه دارم آیا میشه هفته ای دوبار بهش پودرکیدی لاکت بدم تا دوسالگی ؟آیا این کار باعث پیشگیری از اسهال میشود؟با تشکر
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهش سه بار هست که در خواب پاهایش می لرزد بار دوم سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد اما برای بار سوم هم پاهایش لرزید لطفا راهنمایی ام کنید
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن سرفه هاش بیشتر شده فکر میکنم الرژیش بیشتر شده اول صبح ها چندتا سرفه و عطسه داشت الان در طول روز هم سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه تب و ابریزش نداره ممنون از راهنمایی های شما
- سلام شربت کید هلیکس و استامينوفن و اموکسیلین برای نوازاد ۴۵ روزه خوبه سرما خورده
- ناله کردن هنگام خواب به طور مداوم وهمیشه درحالی که میگه دردنداره چرا شب تاصبح اینجوریه پنج ساله نگرانشم
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- استفراغ بعد از واکسن چهارماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم بزدم واکسن چهارماهگی زدم بهش قطره که میدم همه رو بالا میاره چیکارکنم مشکلش چیه
- زینک سولفات
سللم اقای دکتر پسرمن ۴ماهو ۶روزس نارس دنیا اومده و شیرخشکی هم هست و رفلاکس نیز دارد من فقط مولتی ویتانین و بعضی وقتا ادمیدهم ایا میتونم قطره زینک سولفات بدهم
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- شربت گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر میخواستم بدونم شربت گریپ میکسچر نرس روچندباروچه مقدار میتونم به نوزاد یک ماهه بدم؟
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکتر ببخشید بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش چه ماهیه؟ ممنون

