Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- دندان
سلام ببخشید سوال زیاد میپرسم دخترم دندون در نیاورده یه سالشه طبیعیه
- مولتی ویتامین
سلام .دخترم ۲ وسال دوماهشه .میخواستم بدونم برا اشتها ورشد قد شربت زیتوکید بهتره یا زینگ سولفات ایرانی؟؟ممنون
- دوز سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۱۸ کیلوگرم
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
سلام وقت بخیر کودکم شش سالش تب داره داخل خونه ازیترومایسین دارم وزنش ۱۴کیلو هست چقد بهش بدم
- تب کودک
دخترم ۲۲ ماهشه و دوروزه تب داره،فکر کنیم گلوش عفونت کرده و بهش شربت استامینوفن و سرماخوردگی به همراه آزیترومایسین دادیم ولی چون اشتها نداره و چیزی نمیخوره شربت رو استفراق میکنه،لطفا راهنمایی کنید چگار کنیم
- اسهال با شیرخشک
سلام پسرم ۱۵ماهشه شیرخشک اپتامیل میخوره اما الان تا شیررو بهش میدم اسهال میره به دفعات زیاد میشه راهنماییم کنید ممنون
- خون دماغ کردن کودک
سلام خواهر زاده من حدود چهار سال ونیمش هست چند ماه پیش داخل سرسره بادی سرش به دیواره سرسره خورد وبعدش پرت شد پایین صب که از خواب پاشد خون دماغ شد .از اون موقع تقریبا ماهی یکبار یا دوبار رو خون دماغ میشه بدون اینکه دست به دماغش بزنه یا اینکه ضربه بخوره .میخواستم ببینم باید چیکار کنیم
- مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰
سلام آقای دکتر من فکر میکنم بچه ام پشه نیش زده دور آلتش ورم کرده و خارس میده بردمش دکتر گفتش حساسیته قرص ایروکاست داده با دیفن هیدرامین با شربت سفالکسین ۲۵۰ که گفته هر ۶ساعت ۴سی سی بهش بدم پسرم ۵ساله است وزنش ۱۵ ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شربت درسته بهش بدم.باتشکر
- گریه کودک
سلام یک پسر دارم از اول تولد کولیک شدید داشت الان ۱۴ ماهشه شب ها ساعت 1تا ۲ می خوابد بعد از حدچید یک ساعت با گریه شدید بیدار میشه و تا صبح اذیت میکنه نمی دونیم علت چیه لطفا راهنمایی کنید چکارش کنیم ؟
- سرماخوردگی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳ سالشه سرماخورده امروز روز سومه خیلی بهتره شربت سرماخوردگی و نئوتادین بهش دادم اول اینکه ممکنه که کرونا داشته باشه؟ و دوم چون بهتره دارو هارو تا چند روز ادامه بدم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید..
- شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کو ک ۲۱ ماهه چقد باید بدم؟
- درمان مناسب سرفه و خلط و تب خفیف کودک دوسال و ده ماهه
سلام جناب دکتر بچه من دو سال و ده ماهشه و ۱۵ کیلو وزن داره. از سه روز قبل دچار سرفه های خلط دار،تب خفیف و آبریزش بینی شده. شربت ستادین جی ۳ سی سی هر ۶ ساعت شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷، هفت سی سی هر ۱۲ ساعت و پدی کاف ۴ سی سی هر ۸ ساعت بهش میدیم الان. نظرتون در مورد داروهای فوق چیه؟
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام دکتر دخترم الان ۳ماهشه سرماخورده بود دارو دادم یکم بهت شد ولی خلط زیاد داره ک ب زور شیرشو مک میزنه میخوره یکمم سرفه داره ک هنوز برطرف نشده چی خوبه بهش بدم ک سرماخوردگیش کلا برطرف بشه؟
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- شیر خشک
سلام آیا میشه بعد از یکسالگی شیر پاستوریزه جایگزین شیرخشک بشه؟برای کودکی که شیرخشکی هست
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم

