Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم ۵ سالشه و وزنشم ۱۴ کیلو چقد سفکسیم باید بدم
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- سرماخوردگی نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه و۸ کیلو وزن داره حدود یه مدت سرفه میکنه همراه با خواب وشب ها بیشتر میشه لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بهتره
- بی قراری و گریه هنگام بلع
سلام نوزاد یک ماه و ده روز که وزن گیریش خوبه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک جدیدا موقع بلع بی قراری میکنه و گریع اش میگیرع رفلاکس پنهانم داره امپرازول هم مصرف میکنه ناشتا یک سی سی، چیکار کنم واسه این بی قراری احساس میکنم همیشه گشنشه
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- يبوست
سلام از ديشب تا امشب بچم كه ده روزشه مدفوع نكرده و زور ميزنه چيكار كنم مدفوع بكنه و شير خودم را ميخوره و در كنارش شيرخشك نان١ ميخورد
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم قطره آهن لیپوزوفرقرمز میدم میشه بگین روزی چند قطره بهش بدم یک سال و شش ماهش هست بعد آقای دکتر قطره آهن لیپوزوفر قرمز خوبه یا آبی من از اولش تا الان قرمزش دادم بهش بازم همون بدم
- پسر دو ماهم ۵ روز اسهال چیکار باید بکنم
- اشتباه
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه است و در ازپایش خونش ویتامین دی ۱۲ بود چون قطره مولتی و آد را به هیچ وجه نمیخوره و همش میپره توی گلوش دکتر گفت ماهی یک عدد ق ص ژله ای ویتامین دی با دوز پنجاه هزار بهش بدم اما من حواسم نبود و به فاصله دو هفته بهش دادم انگار سه تا قرص ویتامین دی پنجاه هزار را هر کدام به فاصله رو هفته بهش دادم خیلی نگرانم بنظر شما چه عوارضی براش ایجاد میشه؟
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- تداخل قطره استامینفن با شیر خشک
سلام خسته نباشید قطره استامینفن به نوزاد ۶ ماهه دادم لمبلافاصله تقاضای شیر خشک داشت دادم ..می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد خیلی استرس دارم
- جوشاندن شیر
سلام آقای دکتر من از پاسخ های بی وقفه و کامل و خوب شما بسیار سپاس گذارم واقعا از شما ممنونم امیدوارم خدا بهتان همواره تن سالم و دل خوش بدهد آقای دکتر من از شما پرسیدم که برای تهیه غذای کمکی بچه شیر پاستوریزه چه مدت زمانی باید جوشیده شود و شما گفتید شیر پاستوریزه نیازی به جوشیدن ندارد اما پس چرا در برگه ای که بهداری داده اند نوشته است که شیر پاستوریزه جوشیده شده ؟؟و یا در اینترنت برای تهیه فرنی نوشته است که شیر پاستوریزه را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید؟؟؟
- چندسی سی
سلام وقت بخیر دختر شش ونیم ساله دارم شربت آموکسیسیلین۲۵۰ هشت ساعتی بهش میدم وزنش ۱۹ کیلو گلودرد داشت وحالت سرماخوردگی داره فقط روی شربت نزده هر ۸ساعت چند سی سی بدم چند سی سی باید بدم بهش با سپاس از لطف شما
- ادرارسوختگی
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر دخترم ۲۲ ماهشه.از صبح ادرار سوخته شده.البته ادرارسوختگیش دون دون ریز قرمز هست و تا اطراف رونش هم شده.چندبار کرم زینک زدم ولی هربار بدتر میشه. ممکن بخاطر حساسیت به چیزی باشه؟چیکار باید انجام بدم؟چه پمادی بزنم که بهتر بشه؟
- رویش اولین دندادن
سلام اقای دکتر. نوزاد من سیزده ماهه هست تا الان دندون درنیاورده بود. الان دوتا از فک بالا دندون های جلویی رو در آورده و از فک پایین درنیاورده. من تا حالا ندیده بودم بچه اول از فک بالا دندون دربیاره. علتش چی هست آقای دکتر؟
- قرص نکسیوم
دختر من ۵۰ روزشه دمتر برای رفلاکسش قرص نکسیوم داده آیا ضرر نداره چون بیشتر خوابه انگار خیلی آرومه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترپسر۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه میکنه یکم بیقرارهم هست بنظرتون چیکارکنم

