با سلام
دخترم ۵ ماه و یک هفتشه. موقع دنیا اومدن وزنش۲۴۰۰ بود الان ۶۵۰۰ هست کمکی بدم بهش یا زوده و قطره اهن کی بدم و چقدر؟
ممنونم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- سلام خسته نباشید، ببخشید آقای دکتر پسر هشت ساله تا سرما میخوره میزنه ب گوشش، بعد گوشش خوب میشه فورا میزنه میزنه ب سرش خواستم دلیلش رو بدونم
- سلام وقت بخیر دختر بچم۳ روز تب میکنه بیحال ۲سالو نیمشه آزمایش خون دادیم گلبولای سفیدش پایین به شدت ولی آزمایش کروناش پاییین
میخواسم ببینم عفونت خونیه باید بستری شه؟
- سلام اقای دکتر دختر من نافش افتاده ولی هنوز عفونت داره خشک نمیکند.لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟چیکار کنم خوب بشه؟؟
- قرص ویتامین دی
سلام من دوتا پسر چهارساله و هشت سال دارم ایا میتونم ماهی یک بار بهشون قرص ویتامین دی بدم یا برای بچه ها ضرر داره. لطفا راهنمایی کنید.
- استفراغ
سلام پسرم ۵ سالش است بعداظهر تا حالا هرچی میخوره بالا میاره چکارکنم
- شربت اشتها
سلام دخترم یک سالشه غذا به زور بهش میدم میلی به غذا نداره بیشتر شیر خودمو میخوره شما برا تقویت ایمنی بدنش شربت ایمیونس را تجویز کردید برا اشتهاش هم تاثیری داره
- آيا مولتي ويتامين باعث تغيير رنگ مدفوع نوزاد ميشود
سلام اقايي دكتر نوزاد دوماه و نيم دارم از زماني كه مولتي ويتامين ميدم اسهال سبز رنگ داره ايا مشكلي هست
- کپسول سفیکسیم ۴۰۰
آیامیتوان کپسول سفیکسیم ۴۰۰رانصف کردوبه پسر۹سالم بدم مشکلی ایجادنمیکنه
- قرص اشتباهی
با سلام و خسته نباشید پسر پنج ساله من یه قرص ژله ای ویتامین دی ۵۰ هزار را گذاشته توی دهان دختر نه ماهم و دخترم هم اونو قورت داده خیلی نگرانم چه خطری کودک نه ماهم را تهدزد میکنه ؟باید چیکار کنم؟ تا چند وقت به دخترم قطره آد ندم که اثر اون قرص ۵۰هزار بره؟
- رانیتیدیین
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالشه به تازگی البته یکماهی میشه دکتر تشخیص رفلاکس داده و شربت رانیتیدین میخوره و چند روز پیش رفتم مرکز بهداشت گفت اول اینکه باید سونو بشه از معدش دوم با چند بار عوق زدن که رفلاکس نمیشه گفت سوم اینکه حتی بچه های رفلاکسی پرهیز غذا ندارن از نه ماهگی کم کم حبوبات و لبنیات تو وعده های غذاییشون هست آخه دکتر ب من گفت لبنیات و حبوبات حذف واسه خودمم لبنیات حذف از وفتی حذف کردم دخترم سه ماهه وزن نگرفته البته خیلی تحرک داره راه میره میسوزونه ،سوال من اینه که به دکتر فقط گفتم یه چندباری عوق زده ولی بالا نیاورده دست زد به معدش سریع گفت رفلاکس داره وشربت نوشت دخترم اصلا بالا نمیاره اونم چندبار بود بیشتر موقعی که سوپ ماست خورد اینطور شد حالا نمیدونم چیکار کنم دکترمتخصص کودکان بود گفت اگه قطع کنی شدت میگیره
- دور سر نوزاد
پسر من۵ ماهه هست دور سرش ۴۴ نیم است هنگام ۳۷ بود الان چطوره
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .
- دختر توی چهارماه سرماه خورده خلط داره سفکسیم 100 بهش بدم خوبه چند سی سی بدم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه یک هفته هست گرفتگی بینی دارد دارو zaditenدادم بهش و پلارژین کیدز فایده نداشته چه داروی بدهم که تاثیر گذار باشد ممنون ازراهنمایتون
- عوارض آموکسی سیلین
سلام.خسته نباشید.برای التهاب گوش نوزاد سه ماهه من پزشک اطفال آموکسیسیلین ۱۲۵ تجویز کرده برای التهاب گوش بعد از اولین دوز دارو وقتی خوابید دست و پای کودکم تو خواب می پرید یعنی به خاطر مصرف دارو تشنج شده چون بعد چهل روزگی تقریبا این پرسشها تو خواب رو نداشت.
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- کوتاهی قد
باسلام آقای دکترخسته نباشین من پسری دارم ۷ساله ک قدش خیلی کوتاهه وزنشم کمه ولی خیلی ناراحتم براقدش ازبچگی هم کلیییی شربت ویتامین وتقویتی گرفتم اصلاااافایده نداشت میشه لطفا راهنمایی کنین ممنونم خداخیرتون بده
- دریکوسفال
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من پسرم ۳۳ هفته دنیا اومد سرش دریکوسفال هستش بردم متخصص مغز نوزاد سونو و سیتی گرفتن الان تو سونو گفتن که کمی مایعش زیاد هستش ولی جمجمه بسته نشده الان بظر شما عمل باید بشه و مشکل ذهنی پیدا نمیکنه و اینکه سرش فرمش بهتر میشه
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر پسر من ۴سال نیم سن داره چقد بهش شربت بدم

