Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کيدي کر
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه اگر شربت کيدي کر بهش بدهم ديگر نيازي به دادن قطره آهن جداگلنه و قطره آد جداگانه نيست؟؟مقدار آهن و آد شربت کيدي کر کافيه؟؟
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر ، پسرم عفونت مثانه دارد ودر سونو اینترنال اکو ثبت شده و داروی متروماکس ، لوپراکس ۱۰۰( سفیکسیم)، ریفلازول ۱۰، فاموتیدین ۲۰ مصرف میکنه ولی ادرار بسیار کم میکنه مثلا نصف روز علت چیست ؟ با تشکر
- قورت دادن آب دهان
باعرض سلام وخسته نباشید،نوزاد8ماهه دارم که آب دهانش موقع قورت دادن صدامیکنه احساس میکنم راحت نمیتونه قورت بده یاچیزی مانعشه که اینطوری صدامیده البته بیشترموقع خوابیدن اینطوریه که اذیته خوابش نمیبره گریه میکنه واینکه درموردغذاوشیراینطورنیست،ممنون میشم که راهنماییم کنیدخیلی نگرانم
- سلام خسته نباشیدآقای دکترشربت آفاکسیم ۱۰۰آیاتلخه یاشیرین
سلام خسته نباشید شربت آفاکسیم ۱۰۰ بایدتلخ باشه یاشیرین دکتربرای دخترم داده ۳سالشه نمیخوره یه ذره خوردم دیدم تلخه آیابایدتلخ باشه یان
- سلام وقت بخیر.
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- شیر محلی
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من یکسالشه میتونم با شیر محلی براش فرنی درست کنم؟ یا باید با شیر پاستوریزه باشه؟ ممنون
- حساسیت پوست
آقای دکتر نوزاد 5 ماهه دارم که پوست پاش 2 ماهی میشه خشک و دوروبرش قرمز شده جوری که وقتی کرم هم میمالم نرم نمیشه آد زدم خوب نشد چه نوع پمادی بزنم
- تب ودرآوردن جوشهای ریز روی گونه وگوشهاش
سلام علت درآوردن جوش روی صورت وگوشهاش وقرمز بودنش همزمان بادوروز پیاپی تب برخوردم استامینوفن 325 ده سالشه
- قوز
سلام آقای دکتر من از شماراجب قوزپشت دخترم پرسیدم شمافرموديد متخصص روماتولوژي ببرم .آقای شمايه آدرس دکتربهم بگین دخترموببرم من نمیدونم کجاببرم ببرم بهتره من اسم دکترميخوام پشت دختر مو سردربياره.ممنونم ازشما.
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- سلام دکتر پسرم سه روز است تب داره از شب کف دست وپاهاش جوش ریز زده خیلی بیقراری میکنه
- اسهال و زینک سولفات
سلام آقای دکتر پسرم تقریبا ۸سالشه.اسهال استفراغ گرفته چقدر زینک سولفات باید بدم؟
- قرص آموکسی کلاو۶۲۴
سلام ببخشید میشه قرص آموکسی کلاو رو خورد کرد و در آب حل کرد و خورد
- خارشت دست وپا کودک ۲۶ماهه
بیخابی نصف شب خارشت وزخمی کردن دست وپا کلافه کرده بچم
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- گرفتگی بینی نوزاد ۵ ماهه
- زردی نوزاد ۵۰روزه
ببخشید نوزادم ۵۳ روزه هست که باقلای هم هست از اول زردی داشته تا الان که زربین ۶و۷ دهم است آزمایش تکمیلی دادیم لی جواب ازمایش رو نشان دکتر ندادیم باید چکار کرد
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون

