Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین رو هرچند ساعت چند سی سی به بچه چهارونیم ساله بدیم مرسی
- زردی دست وپا
سلام دکتر خسته نباشید پسرم هفت ساله هستش یک مدتی هست دست وپاش خیلی زرده تواین وعضیت هم نخواستیم بریم دکتر ولی این مدت آب هویج نارنگی زیاد مصرف کردیم کرونا خفیف گرفتیم یه مدت هم بی اشتهای داشت وحالت تهوع الانم یک دوره میناجویس وراسیپ مصرف کرده ولی زردی دست وپاش کم نشده ممنونم دکتر
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دختر من ۳ماه و ۲۳ رو؟ه است و بخاطر سرفه کم وگاها صدا دار به متخصص بردم شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرد ولی نگفت چقدر از دارو استفاده کنم
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟
- سرماخوردگی کودک
سلام پسرم چهار سالشه ،هفده کیلو هم وزنشه،یک روز کامل تب داشت بعد هم سرفه هاش شروع شد، سرفه هاش خلط داره،صداش هم گرفته اما دیگه دو روزه تب نداره ،میتونم بهش شربت سفکسیم ۱۰۰رو بدم؟ چند سیسی سپاسگذارم
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- حساسیت به موز
سلام آقای دکتر من دیروز به بچم موز دادم گلاب به روتون ببخشید ۳بار دفع داشت به رنگ تیره با رگه های سیاه امروز هم یک بار که امروز یکم خلطی بود. دیگه بهش ندادم موز رو این میتونه حساسیت باشه؟؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- درمان بی خوابی کودک
سلام خسته نباشید آقای دکتر در مواقعی بچه واقعا اذیت میکنه برای بی خوابی میشه شربت گیاهی اهورا اسلیپ رو داد ضرر نداره برای بچه هشت ماه با تشکر اگر ضرر نداره یا داروی دیگه هست میگید .واقعا بچم بعضی اوقات بداذیت میکنه
- فاموتدین
دکتر سلام راجب دوز داروی دخترم سوال پرسیده بودم که جواب رو متوجه نشدم فرموده بودید دو دودهم سی سی شربت پپسومید برای ترش کردن معده ش گرفتم ورزنش ۱۷.۵ کیلو هست. لطفا دوز و زمان مصرف رو راهنمایی بفرمایید
- درموردتبکودک
سلام آقای دکتر دختر 4سال و نیمه دارم سه روزه تب کرده باشیاف وشربت استامینوفن پایان میاد ولی دوباره برمیگرده دکتر بردم آمپول سفازولین زدش و شربت آزیترومایسین و شربت کو آموکسی کلاو داده ولی هنوز خوب نشده اسهال و استفراغم داره سه روزه خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم بگین
- کیست پشت گردن
پست گردن سمت راست پسرم که ۸ سالش یه توده ای که وقتی است نزنم درد میگیره
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- نوزادمن دختر۷ماهه ست وزنش ۷کیلوهست بهیاربهداشت گفت ک وزنش کمه چیکارکنم.وزنش بالابره
سلام اقای دکتر وزن دخترم ۵۸۵۰ در ۴ماه ۲۱ روزهست گفتید ازمایش که ادرار مشکل نداشت زیاد میل به شیر نداره همدشیرخشک هم شیر خودم میدم چکارکنم وزن بیشتر شه امروز زبنک سولفات خریدم چندساعتی چمقدار بدم؟ درضمن کمی نسبت به قبلا حرارت بدن و سرش بالاست ولی تب نیست لپاسم گل انداخته کم رنگ چرا؟؟؟؟ گریه میکنه یکم قرمز میشه طبیعیه؟
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- کمبود ویتامین دی
آیابا استفاده بیشتر ازقطره مولتی ویتامین یا آد برای جبران کمبود ویتامین دی باعث بیشتر شدن سایر ویتامین ها مثلا آ در بدن بچه نمیشه؟
- شیر خشک برای کودک الرژیک
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم مبتلا به الرژی به پروتئین گاوی است و نان اچ ا ۲ مصرف می کرد اما الان پیدا نمیشه شما فرمودین ببلاک اج آ ۲ بدیم به جای نان اچ آ ۱ ولی جدول غذایی شو مقایسه کردم نان اچ آ ترکیبات و کالری بیشتری داره چرا میگن شماره ۱ کمبود ایجاد می کنه ؟ سنش ۱۸ماه و روزی فقط ۳۰۰ میل شیر میخوره
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟

