Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- پاف اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر برای نوزاد هفت ماهه میشه در حالت دراز کش اسپری کلرید سدیم استفاده کرد یا باید حتما در حالت نشسته باشه؟
- زینک
سلام خسته نباشید. آیا قطره میم اورنج حاوی زینک است؟
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- کارنکردن شکم نوزاد ۵۰روزه
وزن بچم ۴کیلو ۱۰۰است و۵۰روزشه شکمش دیر کار میکنه .خیلی زور میزنه به قدری که صورتش قرمز میشه .ولی شکمش کار نمیکنه.مدفوعش هم از زمان تولدش سبز رنگ هست .این خطری برای بچم ندارد .ممنون میشم از پاسختون
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم 5ماه 27روزشه سه روزه تب داره امروز تبش قطع شده اسهال شده در عرض 6ساعت معدش 5بار کار کرده آبکی و سبز رنگ. شکمش صدا میده و بی قراری میکنه. بی اشتها شده آب جوشیده میدم بهش. تب و اسهالش از چی میتونه باشه؟ وچ دارویی بدم برا اسهالش؟ وزن تولد 3کیلو پنچ ماهگی 6300
- نگه داشتن مدفوع
سلام دخترم مدفوع خود را نگه میدارد یعنی اولش بشدت سنگ میباشد بعد نرم میشود حتی شیرش رو هم تعویض کردیم ولی فایده نداشت
- ترشحات زرد از محل ناف نوزاد دوماهه
ناف نوزاد که روز 15 ام افتاده هنوز روز 60 ام از محل ناف ترشحات زرد رنگ بی بو خارج می گردد، آیا این مورد خود به خود رفع خواهد شد یا نیاز به مراجعه به پزشک متخصص(با توجه به شرایط اپیدمی کرونا) می باشد؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد دختر ۴ ماهه دارم یک هفته است که شکم او کار نکرده و فقط در این یک هفته دو بار مدفوع آبکی داشته آیا جای نگرانی دارد؟
- شربت
سلام آقای دکتر؛ شربت زینک سولفات که پنج ماه پیش خریدم و دربش باز شده و در هوای معتدل خانه بوده آیا فاسد شده یا خیر ؟ و برای دختر ۷ ماهه چه مقدار باید بهش بدم ؟ متشکرم
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و ده روزشه پزشک عمومی گفت باید ازش ام آر آی بگیریم!! من دارم سکته میکنم ام آر آی واسه چی؟ نظر شما چیه؟
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- خیسی کف پای نوزاد
درود بر شما نوزاد چهار ماهه پسر دارم، با وزن ۸ کیلو و ششصد کف پاهاش تقریبا همیشه مرطوبه و گاهی میشه گفت خیسه. مشکلی داره یا طبیعیه؟ من و خانمم هیچکدوم چنین مشکلی نداشتیم تا الان تنها مشکلی که الان در عمل داره اینه که به سختی می خوابه و دیر، ولی مدت خوابش خوبه. البته چند جای پوستش مثل زیر چونه و قفسه سینه و صورتش هم نقاط سفید رنگی هست. اینم گفتم شاید ارتباطی داشته باشه. ممنون از وقتی که میذارین.
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- فاویسمی
سلام من پسرم فاویسم داره ولی اصلا نمیخوابه میخوام شربت بی بی اسلیپ بهش بدم آیا ضرر داره براش
- سرماخوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد از امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای هم مثل ابریزش بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم گرفتم رو ۳۵ در جه بود
- اعتصاب شیر
سلام دخترم از سه ماه و نیم که شد دیگه توی بیداری شیر نمیخوره .حتما باید بخوابه و توی خواب بهش شیر بدم.دکترش گفت اعتصاب شیر کرده .ایا درسته یا علت دیگه ای میتونه داشته باشه؟

