- بایستی معاینه گردد احتمالا مشکل خاصی ندا ره
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیش فعالی نوزاد
سلام
دکتر خسته نباشید
دختر من نوزاد دو ماهه هست. همش دوست داره جوری نگهداری که قدمهاش به زمین بخوره. قدم بزنه، ببری جلوتر، و روی سینه نگه داشتنی، آرام تر است و اونطور عادت کرده. میخواستم ببینم آیا نوزاد دوماهه که بتواند قدماشو برداره بذاره بیش فعال نیست؟ طبیعیه؟ - تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه ۵روزپیش تب کردهر۶ساعت یبارفرداش شد۴ساعت یباربردمش دکتربراش سفیکسیم ۱۰۰وقطره تب تجویزکردولی تبش بدترشدشدیکساعت یباربستریش کردن الان بعد۴۴روزخداروشکربهتره ولی دکتربدنش همه دون دون قرمززده میشه لطف کنیدبگیداین دونه هادلیلش چیه؟ممنون
- مدفوع خلطی
سلام.نوزادم ۴ ماه و ۱۰ روز هست اکثر مواقع مدفوعش خلطی هست از یک ماه بعد تولد.دکتر بهش گرمیچر با دایمتیکون داده به نظر شما تشخیصشون صحیح هست؟؟
- قطره آهن
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- شیر ریختن نوزاد
با سلام و عرض خسته نباشید. چند وقته که نوزادم بعد از شیر خوردن وقتی آروغ میزنه چند ثانیه بعدش شیر میریزه.مقدارش گاهی کم و گاهی بیشتره. کاملا هم پنیری نیست. گاهی کاملا صاف و روانه. مثل شیر عادی. دلیلش چیه؟مشکلی نداره؟
- کم خوابی نوزاد
نوازد5 ماهه ای دارم ک شب تا صبح اصلا نمیخوابه و از صبح چند ساعتی میخوابه. البته ب شکل کلی ساعت خوابش خیلی کمه. قبلا نفخ و دل درد داشت ک الان بهتره اما خوابش تغییری نکرده. ایا دارویی وجود داره ک بشه خوابشو تنظیم کرد؟
- سوراخ کردن گوش
دخترم سه ماهشه میخوامواسش گوشش سوراخ کنم میتونم یا نه
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
با سلام دخترم پنج ماهه هست بینیش گرفته و اچشم هایش را میخارونه واب از چشماش میاد چه شربتی بدم بهتره
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- زردي نوزاد
سلام براي زردي نوزادي كه ٩٨/١/١٨ به دنيا اومده و ٩٨/٠١/٢١ آزمايش زردي داده و total bilirubin 13.7 و direct bilirubin 0/4 است چه تجويزي داريد؟؟؟ ممنون ميشم سريع پاسخ بديد
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- نوزاد نارس
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر من کارشناس بهداشت عمومی هستم با سابقه ۱۳ سال کار، یک نوزاد داریم که نارس به دنیا آمده با وزن ۷۰۰ گرم مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ ، که از اون موقع توی دستگاه بوده تا چند روز پیش که مرخص شده الان وزنش ۱۳۰۰گرمه، برا واکسن ۲ ماهگی خواستم ببینم به نطرتان چه کار کنم؟ نوزاد نارس و کم وزن خیلی داشتم ولی این خیلی وزنش کمه برا واکسیناسیون. به نظرتان چه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- قطره دایمتیکون
سلام.وققتون بخیر دخترم دوماه و دو هفته اش هست.تا کی باید قطره دایمتیکون استفاده کنه؟ ممنون
- شستشوی معده نوزاد
سلام .خسته نباشید.ببخشید نوزاد ما دیشب به دنیا اومده و از صبح همش یع میزنه (مثل کسی که حالت تهوع داره و میخواد استفراغ کنه)و سینه ی مادرشو نمیگیره..گفتن باید شستشوی معده بدن...آیا این کار برای نوزاد خطرناک نیست؟و اینکه لازمه باید انجام بشه؟
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟

