Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من میخواستم یه شیر خشک که هم یبوست نیاره هم خوشمزه باشه بهم معرفی کنید من بچم ۴ ماهشه قبلا شیر خشک بیومیل میدادم یه هفته تا ده روز شکمش کار نمیکرد، حالا الان گیگوز میدم دوست نداره
- دفع مدفوع نوزاد
نوزادم وارد ۴ ماهگی شده همیشه شکمش بعد از ۴ روز کار میکند اما این سری یه هفته هست کار نکرده آیا طبیعی است؟
- واکسن
سلام و عرض ادب آقای دکتر. جناب دکتر ،دختر من 3سال و نیمه.حدود 14کیلو وزنشه.آیا تزریق واکسن آنفولانزا رو براش توصیه میکنید؟شنیدم میگن اونایی که واکسن میزنن حتما به شدت کمی مبتلا میشن به آنفولانزا!اصلا الان وقت مناسبی برای واکسن هست؟یه سوال دیگه اینکه آیا شربت آلوورا باریج میتونم به دخترم بدم!!ضرری نداره از نظر شما؟!این شربت میتونه کمک کننده باشه یا بی تاثیره؟البته دکتر قبلا براش زینک سولفات نوشته بودن .حالا شما کدومش رو بیشتر موثر میدونین؟ شرمنده طولانی شد ووقتتون رو گرفتم.باز هم بخاطر حضور و صبرتون تشکر میکنم.ممنون
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- نخوابیدن نوزاذ
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴۴ روزش در کلا ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخواب اشکال نداره
- مصرف شربت سیتروزین
دوز مصرف شربت سیتروزین
- ابریزش بینی
سلام آقای دکتر فرزندم بیست ماهه است و مهدکودک میرود، مدتی است روزها همیشه ابریزش بینی شفاف و غلیظ داره، وقتی آشپزی کنم و بوی غذا بیاد میزان آبریزشش بیشترمیشه، آیا نیاز هست دارویی بهش بدم؟ اگر دارو ندم عوارضی در بلندمدت خواهد داشت؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چه کنم
- میزان شربت آموکسی سیلین
کودک ۲۸ ماهه با وزن ۱۵ کیلو چقدر نیاز هست مصرف کند برای عفونت و قرمزی آلت تناسلی
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترپسر۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه میکنه یکم بیقرارهم هست بنظرتون چیکارکنم
- تغییر شیر خشک
سلام، نوزاد من نارس با وزن 1400 بعد از دو هفته از بیمارستان ترخیص شد و همچنان من بهش آپتانیل پری میدم، کی باید به پی دی اف تغییرش بدم؟
- سنگ کلیه نوزاد
سلام ببخشید دخترم تو سه ماهگی سونو داد در کلیه چپ ناحیه اکوژن به دیامتر ۴میلیمتر و۳میلیمتر دیده شده و در پنج و یازده روزش باز سونو داده که در کلیه چپ ضایعه اکوژن به دیامتر 4-2میلیمتر دیده شده و کلیه راست دو ضایعه اکوژن به دیامتر ۲و۱ میلیمتر ک مطرح کننده میکرولیتیاز دیده میشه .راه حل چیه ؟
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- واکسن
سلام پسرم واکسن دوماهگی داره بینیش کیپ میشه فقط صبح ها ی مقداری مخاط بینیش سبزه اشکال داره واکسن بزنم
- تکرر ادرار
سلام دخترم چهار سالشه چند روز هست روزی یبار تو شلوار ادرار میکنه میگه خودش درمیاد چکار کنم بنظرتون مشکلی داره
- غذا
سلام اقای دکتر میشه همه غذاهایی ک یه بچه ۸ ماهه باید بخوره بگین ممنون وداخربکین ک ماست وبرنج ازکی میشه ب بچه ۸ماه داد؟؟
- یبوست
سلام یک کودک ۳ساله دارم وتقریبا یک ساله یبوست داره مدام دکتر وازمایش ولی تعییری نکرده وقتی مدفوع داره از صبح اون روز شکم دردومقعد درد داره تاوقتی میره توالت مقعدش قرمز میشه وبه سختی مدفوع می کنه علتش چی می تونه باشه باسپاس
- پسرم تب داره شربت ستادین دی سی هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره پسرم ۴ سالشه
پسرم ۴ سالشه شربت ستادین دی سی برای اینکه تب داره هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید

