Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- استامینوفن پاراکید برای کودک
سلام پسرم ختنه کردیم دکتر استامینوفن آمیفن دادن هر ۶ ساعت ۱۲ قطره ولی پسرم نمیخوره میخوام میخوام بهش استامینوفن پاراکید بدم چند قطره بهش بدم هر ۶ ساعت ؟ پسرم ۵۶ روزس و ۵ و ۷۰۰ وزنشه
- تب نوزاد
سلام دکترجان خداقوت پسرم یازده ماه هست از دیشب تب داشت استامینوفن دادم الان دست و پاهاش نرماله ولی سرش خیلی داغ میشه بچه کلا بی حاله سرما خورده؟
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
نوزادم ۷ کیلو نیم هست چند قطره باید بدم
- مدفوع
سلام نوزادم ۵۰روزش شیر خشک آپتیمال پی دی اف میخورد دو روز پیش خرخر بینیش زیاد شد شیر نمیتونست بخوره پس میزد با اینکه گرسنش بود.دکترش پودر اسومراز و ببلاک ای ار تجویز کرد ولی دو روز مدفوع زرد چرب مثل کاچی زیاد داره تقریبی هر دوساعت ...شیر هم هر سه ساعت بهش میدم آروغ میگیرم زیر سرش بالا بردم نگرانیم بابت دفعات زیاد مدفوع خرخر بینیش که خواب ازش گرفته
- جوش قرمز
سلام آقای دکتر فرزند من داره دندون در میاره همش آب از دهانش میاد و اون قسمت زیر لبش که آب دهنش میاد قرمز شده،چ پمادی براش بزنم؟
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید.بچه م پسره یکماهش نشده هنوز.۱۰ روزه کرونا خودم مثبته.امروز احساس میکنم خیلی بی تابی میکنه. چندتا سرفه هم داشت.ی کم تنفسش انگار عادی نیست کلی در ی دقیقه ۴۸ تا تنفس داره.تبش هم معمولا ۳۷ و ۴ درجه یا کمتره.ولی مثل هرروز نیست و بی تابه.الان هم دکتر نیست.لطفا راهنمایی کنید.
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- واکنش نسبت به صدا کردن نوزاد
سلام
نوزادم 6 ماه و 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه! - استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه از بدو تولد هر دو مجرای اشکیش بسته بودن دو ماهی میشه یکیش باز شده ولی یکی دیگه همچنان قی میکنه و بستس در واقع دکتر تشخیص دادن نیمه باز ه من قطره های جنتامایسین و کلوبیوتیک ویک قطره دیگه استفاده کردم جواب نداده میخواستم این دوماه هم تلاشمو کنم اگه باز نشد ببرم دکتر چشم میخواستم شما یک قطره دیگه معرفی کتید واینکه شنیدم همزمان با قطره چشم قطره بینی هم ریخته بشه درسته ؟آیا در آینده پولیپ نمیاره واون رو هم چی بگیرم ؟سپاس فراوان بابت پاسخگویی شما
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- استفراغ پنیری ابدار
پسرسه ماهم استفراغ پنیری ابدارمیکنه وخس خس سینه میکنه دکتربراش متوکلوپرامیدنوشته عوارضش زیاده داروبدون ضررمیخوام
- شیردهی
سلام خسته نباشید نوزاد من 40روزش شده هنوز باشیرم سیرنمیشه وگریه میکنه منم بهش شیرخشک کمکی میدم باید چکار کنم براي اینکه شیرم بهترببشه
- گرفتگی بینی
پسرم۱۱ماهشه بینیش گرفته و مدام بینیش پره و ابریزش داره چیکار کنم
- سرفه کودک ۲۶روزه
بچه من ۲۶ روزه هست از امروز سرفه همراه با خس خس داره چکار کنم.
- فاویسم
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۶۴روزشه و فاویسمیه سرما خوره آیا میتونم قطره پلارژین بهش بدم ، روزی چند قطره ؟ ممنون از اینکه وقت میزارین

