Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهای وشکم درد
سلام نوه من فابیست داره ...۵ساله است ولی متاسفانه یه مدتیه اصلن اشتها به غذا نداره نمی خوره ..دخترم خیلی نگرانه ...چند مدت پیش ازمایش کلی انجام دادیم هیچ مشکلی نداره .یه مدتیه میگه شکمم درد می کنه ازمایش انگل دا ده چیزی مشخص نکرده.خواستم بپرسم میشه بگین مشکل چیه
- تب کودک ۹ماهه
سلام.ببخشید دخترم داره دندون در میاره ،حالش خوب بود ولی صبح متوجه شدیم تمامه بدنش داغه که سریع پا شورش کردیم و استامینیفون دادیم .تبش ۳۸ بود الان اومد ۳۷ .دیگه چیکار کنم یا علتش چیه اقای دکتر
- شیردهی
سلام مصرف قرص ترانگزامیک اسید برای مادر شیرده مجازه؟مفنامیک اسید چطور ؟ با تشکر از پاسخ شما
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- آسم
سلام آقای دکتر گرامی امروز پسرم رو حدمتتون آوردم که گفتم شبها سرفه خلط دار داره و فرمودین کنی آسم داره . میخوام بدونم پرهیز غذای خاصی داره یا نه ؟
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی
- تب
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۶دماهشه شبا موقع تو خواب تب میکنه بیقراره شیر نمیخوره از چی میتونه باشه؟
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- بالابردن آنزیم کبد
باسلام هشت ماه پیش برای دخترم آزمایش کلی انجام دادم ک یکی از آنزیم های کبدی بالابود و الان ک دخترم دوسال و نیم سن دارد همان آزمایش راتکرارکردم ک دوباره ۴۲بود.دخترم فوق العاده بی اشتهایی.ایا خطرناک است؟
- نوزاد
سلام شیر خشک مناسب برای نوزاد پنج ماهه چیست؟
- شربت فارکسیم سفکسیم 100
سلام خسته نباشید دخترم هفده ماهشه با وزن تولد یک کیلو گرم الان وزنش هشتو نیم هست چه مقدار میتونه شربت سفکسیم بخوره از چند ساعت
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
باسلام پسرم رو باید ۱۳ اسفند واکسن ۱۸ ماهگی رو میزدم به علت سرماخوردگی ومصرف آنتی بیوتیک با توصیه خود بهداشت دوهفته به تعویق افتاد که بعد از دوهفته دقیق تعطیلات عید شد و مرکز بهداشت هم تعطیل شد یعنی ۲۲ روز از تاریخ واکسن زدن گذشته آیا خطری پسرم رو تهدید میکنه
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- قند خون ناشتا در کودکان
سلام وقتتون بخیر
دختر پنج سالم آزمایش خون داده
قند خونش در حالت ناشتا 105 بود
شب قبل هم شام نخورد در حد یه موز کوچک شامش بود
آیا قند خونش بالاست؟ چون در بزرگسالان این عدد رو معمولا بالا میدونن در کودکان هم همین طور است؟ - بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- عفونت گوش
باسلام چندروزقبل دخترم گوشش عفونت کرددیروزمتوجه برآمدگی پشت سرش شدم که میگفت دست میزنی دردمیکنه علت چیست ممنونم
- پسرم همه اش در حال گریه کردنه
سلام پسرم۷۰روزشه همه اش در حال گریه کردنه مخصوصا شبا از ساعت ۱۲شروع میشه چیکار کنم خوب بشه؟؟؟
- تب وسرما خوردگی
چکار کنم که زود خوب بشه دارو گیرم نیمده تا بهش بدم چرک خشکن
- حساسیت
سلام پسرم شش ساله هست چشم هاش چند روزی است ورم داره میگه میسوزه

