Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا بودن WBC
سلام وقت بخیر پسرم هفت سال و نیمشه دو شب پیش دل درد واستفراغ مکرر داشت آزمایش دادن واسش wbcهست ۱۶۰۰۰ میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. پسرم دوسال و نه ماه دارد. تحت نظر شماست. سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزش بینی خیلی اذیتش میکنه. میشه لطفا دلرو یا شربتی معرفی کنید برای قطع و یا کم شدن ابریزش بینیش، یک دنیا سپاس
- استفاده از شربت دی ۳ و نئوزینک
با سلام دکتر جان کودک سه سال و چهار ماهه تا چند ماه میتونه هر روز به صورت مستمر شربت ویتامین دی ۳ استفاده کنه؟ در مورد شربت نئو زینک هم همین سوال رو داشتم تا چند ماه مستمر چند سی سی میتونه استفاده کنه؟ آیا این دو شربت رو میشه ترکیبی هم استفاده کنه مثلا یک ماه شربت دی ۳ رو هر روز استفاده کنه ماه بعد شربت نئوزینک رو هر روز استفاده کنه؟ یک دنیا ممنون از راهنمایی شما سپاس فراوان
- سرفه
باسلام آقای دکتر دخترم ۲۱ ماهشه امروز از صبحه خیلی سرفه میکنه حالت خلطی داره آخرشبم بالا اورد میخام بهش شربت آزیترومایسین ۱۰۰ بدم آیا کار درستیه .علائم دیکه ای نداره
- سنگ کلیه
برای سنگ کلیه 11 میلی دختر پانزده ساله وپسر پنج ساله با سنگ 4و2 میلی طریقه مصرف داروی سیترات پتاسیم چگونه است وچه باید بکنم.
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- انفلانزا کودک
سلام وقت بهیر پسر پنج سال و هشت ماهه دارم از دیروز انفلانزا کرده و دیشب تب و سرفه دکتر بردم فارمنتین ۴۵۷ و پلارژین و سالباتومول و دکوسالین و تایلوفن داد . هم ایبوپروفن میدم هم استامینوفن هم شیاف ۳۲۵ ولی تبش پایین نمیاد چه کار باید بکنم ؟ واینکه شکمش هم از دیروز کار نکرده چیزی میتونم بدم که شکمش به کار بیفته ؟
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- درباره ویروس جدید
سلادخترکوچکی دارم یکسال ونیم داره تو ماه گذشته سرما خورده بودبه پزشک مراجعه کردم وازیترومایسین خورد ولی موقتا خوب شد حالا تب هم داره وخیلی زیادسرفه میزنه ابریزش بینی هم داره
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- قرص تاوانکس برای کودک پنج سال و نیمه
من دخترم پنج سال و نیمه هست به مدت یک هفته به تجویز متخصص اطفال نصف تاوانکس ۵۰۰ رو هر روز خورد روزی یک بار مشکلی هم پیش نیامد آیا ممکن است صفحات رشدش آسیب دیده باشد و رشدش مشکل پیدا کند ؟
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- گل گاوزبان
سلام دکتر گرامي من بچه ي يک ساله دارم که اکثر اوقات اعصابم ضعيف ميشه دادو بيداد ميکنم سرش اصلا دست خودم نيست و بعدش پشيمون ميشم و خيلي ناراحت ميشمو غصه ميخورم که چرا طفل معصوم رو حرف زدم اين که حاليش نميشه کلا همش آدم کم اعصابي بودم ميشه از گل گاوزبان که آرابخش اعصاب هست در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟مشکلي ندارد؟؟
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
آقای دکتر میخواستم تشکر کنم از شما بابت پاسخگوییتون به سوالات.خدا خیرتون بده.ممنون.
- عفونت گلو
سلام دکتر خسته نباشید پسر من مریض شما بوده،ولی سه ماهه اومدیم برای زندگی جنوب.پسرم گلوش عفونت کرده یک هفته ای تب کرد، دکتر بردم دارو داد با کلی آمپول .موقعی که تب داشت هزیان میگفت ولی بعداز تب هم شبها تو خواب هزیان میگه و فریاد میزنه ،خیلی میترسم دلیلش چیه دکتر جان ممنون میشم جواب بدین .دارو سفیکسیم ۲۰۰ میخوره با میترونیدازول۲۵۰ .
- گرفتگی بینی
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست نزدیک به ۴روز هست موقع شیر خوردن بینیش صدایی مثل خلط داره انگار گرفته هست ولی علائم سرما نداره شاید دوتا عطسه در روز مشکل دیگه هم نداره به نظرتون چیکار کنم
- سرما
سلام وقت بخیر شربت کوریزان با پلارژین فرق میکنه بچه ۵ ساله سرما میخوره کدوم رو بدم بهتره ؟
- پودر پیدرولاکس
سلام.پسرم دوسالشه .موقع دفع درد داشت و حاضر نبود بره دستشویی شما پودر پیدرولاکس تجویز کردین روزی یک و نیم قاشق در یک لیوان اب میوه .خدا رو شکر مشکلش برطرف شد بدون درد دفع داره.اما بدون پودر مشکل داره تا چند وقت میتونم ادامه بدم براش؟فعلا یک بسته استفاده کرده
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟
- دکتر جان دختر بچه واکسنهیجده زددهروزاستدیگرنمیتواندسرپابهایستادلطفاپاسخیماه زد

