Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- مقدار و مدت دارو اموکسی کلاو ۶۴۳ بعد امپول چرک خشکن
سلام.ببخشید.من یک ساعت پیش پسر ۶ سالم امپول چرک خشکن زد.من کی باید اموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم.ممنون
- ضربه
سلام دکتر خسته نباشید ضربه به سر نوزاد تا چه مدت خطرناکه؟یعنی در دراز مدت مشکلی ایجاد نمیکنه؟ پسر من دو سالشه یک ماهگی چند بار سرش ضربه خورد من نگرانشم فقط گاهی دست از پشت سر و گردن و کمرش میگیرهالبته از نوزادی رفلکس داشت نوزاد که بود بعضی وقتا چشمک میزد گاهی وقتا گردنشو به یه سمت کج میکرد اینجایی که میگم ربطی به ضربه نداره؟
- سفیکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو گرم
- سلام پسر من٢سال و هشت ماهه هستش وبشدة سرفه ميكنه خلط دار هم هستش از چه داروي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
سلام پسر من دو روزيه به شدت سرفه ميكنه خودش هم يرفس خلطيه و٢سال وعشت ماه سن داره ١٣كيلو هستش الان از چه شربتي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 20ماهشه و شیر خودم رو میخوره آیا در این دوران من قرص جوشان ویتامین C مصرف کنم اشکال داره؟
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- سفیدی در گلو
پنجشنبه بچم سرفه میکرد برده بودم ۱۷ شهریور گفتن عفونت نداره و فقط شربت سرفه دادن الان امروز گلوی پسرم رو نگاه کردم تهش یه سفیدی داره. انتی بیوتیک لازم نداره؟ میشه آزیترومایسین بدم؟
- استفراغ در کودکان
سلام پسرم ۳سالشه دوروز پیش استفراغ کرد ولی حالش بد نیست میدوئه بازی میکنه حالت تهوع هم نداره بردینش دکتر یک سوم امپولش زد گفت خوب میشه یه شربتم داد گفت اگه اورد بالا بدیدش حالا بعد دوروز امروز صبح زود اورد بالا البته دوروزه دسشویی هم نمیکنه
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- چسبندگی لابیا
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سال ونیم داره و چسبندگی لابیا داره وقتی بچه پماد اکویین کانجکتد استروژن 0.625 دکتر نوشت براش استفاده کردم براش دو نوبت ولی دوباره چسبید و هر چی پرسیدم پماد گیر نمیاد میخواستم راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم چیزی جایگزین داره
- کرونای کودکان
سلام خدمت جناب آقای دکتر خسته نباشید پسرم حدود ۴ساله سه ماه هستش نفسش تو خواب می گرفت مادرم کرونا داشت امدخانه ما پسرم بردم متخصص گفت علایم سرماخوردگی هستش کرونا نیست فرداش تب شدید کرد تبش کنترل کردم هی تبش بالا میرفتپاشور دارو نصف شب یک دفع بدنش شروع به لرزیدن کرد وخودش خیس کرد مسکن پاشور دادم دوباره یک ساعت بد همین کار تکرار شد لرز داشته یا تشنج خفیف کردهاز آن روز ناروایی بیشتر شده دکتر لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- کمبود وزن
سلام و خسته نباشید، دخترم یکسالشه و وزنش ۷و۳۰۰ خیلی وزن کم اضافه میکنه همه آزمایشاتو ازش گرفتیم مشکلی نداره الان هم شربت نئوزینک مصرف میکنه برای اشتهاش خوبه ولی همچنان وزنش کمه چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- یک قاشق مرباخوری چن سی سی هست
سلام خسته نباشید شربت پسرم رو گفتن شبی یکونیم قاشق مرباخوری بدم یعنی چن سی سی میشه چون با سرنگ میدم
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره
- میزان مصرف سفیکسیم
پسرم ۴سال داره و ۱۴ کیلو وزنشه،شربت سفیکسیم براش تجویز کردن میزانش رو تعیین نکردن

