Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری دادم. بعد از چهارپنج ساعت دلدرد میشه. علت چیه باید چکار کنم ؟
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم ۸ ماهشه چندروزه که اسهال واستفراغ داره یه مقداری هم داغ میشه ازطرفی هم گلوش التهاب داره نمیتونه خوب شیربخوره وادرارش کم شده پودر او آر اس هم داخل آب ریختم تویخچال بهش میدم ولی زیاد نمیخوره چی بهش بدم زودی خوب بشه این چندروزه هم حسابی لاغرشده
- اسهال نوزاد سه ماهه
باسلام دختره ماهه دارم شیر خشک میخوره هر بار بعداز خوردن شیر خشک سریع مدفوع میکنه مدفوعش زرد رنگ و معمولی آیا اسهال داره چون دقیقا همون لحظه تموم شدن شیر خوردن مدفوعش شروع میشه
- خاراندن ناحیه تناسلی
سلام دکتر عزیز ممنون بابت پاسخگویی شما ببخشید دخترم شش ماهش هست و روی ناحیه تناسلی و کنار آن و ران خودش را هر وقت بازش میکنیم میخارونه تست کشت ادرار داد جوابش خوب بود چه کار کنیم. ضمنا بعضی مواقع دونه ریز قرمز میزنه یا کمی سرخ میشه
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر ممنون بابت پاسخگويي به موقع ،فرموديد درصورت بهبودي از پماد چشمي شبها استفاده كنم ولي زماني كه پماد رو ميزنم يكي دوساعت بعد چشمهاشو با دستاش ميماله انگار كه چشمهاش خارش داشته باشه بعد همون دستاشو ميزنه ب دهنش تمام مدت دستش رو ميخوره آيا مشكلي نداره من ب اين خاطر پماد استفاده نميكنم
- واکسن ۶ماهگی
سلام آقای دکتر امروز دخترم واکسن ۶ ماهگی زد میتونم امشب کامل از شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم.مشکلی به وجود نمیاد
- یبوست نوزاد
سلام وقتتون بخیر من شیر خشک نان 1اپتی پرو میدم ب نوزادم از صبح تا الان یبوست داره چیکار ش کنم
- واکسن
با سلام. بعد از واکسن یکسالگی تا چند روز امکان تب کردن هست؟
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- سرماخوردگی
با سلام پسرم 9 ماهه و18 روزشه سرما خورده شده بینی و گلوش خلط داره تب نداره شربت بنفشه باریج رو چه مقدار میتونم براشون استفاده کنم؟ سوال دوم اینکه پسرم میشینه ولی کامل تعادل نداره و به حالت 4 دست و پا میماند ولی حرکت نمی کنه ، غلط میزنه و سینه خیز م میره وزن تولد2850 قد 49 وزن فعلی9 قد 71 ممنون
- تغذیه
با سلام خدمت شما . آقای دکتر نوزادی هشت ماهه و نیمه دارم که باید غذا کاملا رقیق باشد بتواند تا بخورد و موقعی که غذایش سفت تر باشدحالت تحوع به او دست میدهد لطفا من را راهنمایی دهید که چگونه آنرا عادت دهم بدون اینکه حالت تحوع بگیرد
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام من نوزادسه ماهو نیم دارم که کمی ابریزش بینی وکمی هم گرفتگی صدادارد ایا نیازهست که به پزشک مراجعه کنم یایاشیردهی ومراقبت درخانه بهبودمیابد
- سرماخوردگی نوزاد۱۷ ماه
سلام و خسته نباشید .میخواستم بپرسم برای کودک ۱۶ ماهه که سرماخورده چه دارویی مناسب تر هست .البته سرماخوردگی ساده با تب کم و کمی آبریزش.ایا ستریزین مناسب یا دیفن هیدرامین ساده
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم
- خون در مدفوع نوزاد
دختر شش ماهه ام سه بار در پوشکش رگه های خیلی کوچک خون دیدن هر روز نیست به فاصله یک هفته لطفا راهنماییم کنید
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود
- رفلاکس و کولیک نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزشه شب تا صبح همش دلدرده و رفلاکس هم داره و خیلی کش میده خودشو و کمرشو به عقب میبره میخواستم ببینم چه دارویی تجویز میکنید بدم بهش فعلا کولیف مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد من پنج روزه بود که با دفع مدفوع خونی دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره. ولی آزمایش ننوشت براش. منو از کل لبنیات ممنوع کرد . الان نوزادم چهل روزه هست و به خاطر نفخش حبوبات هم نمیخورم و شیرم به شدت کم شده. خواستم بپرسم آیا من همچنان به رژیم ممنوعیت لبنیاتمادامه بدم؟ تا کی این حساسیت ادامه داره؟

