Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام دخترم ۱۵ سالش دو ماه وزن حدود ۴ کیلو کم کردم علتش چی میتونه باشه ؟؟؟
- دکتر برای دختر۴ساله ام شربت سفیکسیم تجویز کرد.۱۵کیلواست.چقدربایدبدهم؟وچندساعت یکبار؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- پانگرفتن بچه یک سالوچهارماه
سلام بچم رو پا می ایستد ولی زیاد نه چه کار کنم
- گوارش
سلام دختر من 21ماهشه و هر چند وقت یکبار اول یبوست میگیرهمراه باتب وخیلی اشتهاشو از دست میده بعد یبوست به اسهال تبدیل میشه وهمچنان همراه با تب و بی اشتهایی خیلی وزنشو از دست داده فکر کنم شکمش هم درد میکنه
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- درد معده
سلام خسته نباشید یه دختر ۷ ساله دارم که اکثر اوقات غذایی را که میخوره بالا میاره یا حالت تهوع بهش دست پیدا میکنه چند بار متخصص اطفال بردم هر بار هم میگه که مشکلی نداره
- دخترم دوسالو نیم داره وتهوغ
- مولتی ویتامین
سلام واحترام.پسرم یک ونیم سالشه دکتر براش کلسیم شور وفروگلوبین نوشته بود دورش تموم شد..حالا میخوام مثل قبل آهن و مولتی ویتامین بگیرم..اگه مولتی ویتامین رو با فروگلوبین مصرف کنم اشکال داره؟
- بیقراری پا
سلام من با هر درد کوچکی مثلا درد نیشگون یا درد اصلاح ابرو پا و دست راستم بیقرار میشن و کمی میلرزند آقای دکتر لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید که چیکار کنم توی زایمان اولم هم با هر درد که می اومد دست ها و پاهام بشدت بیقرار میشدن و میلرزیدن از زایمان به بعد اینجوری شدم لطفا راهنمایی کنید نمیخام برای زایمان بعدی این حالت رو تجربه کنم دیسک خیلی خیلی خفیف هم دارم
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- بالابودنesr
سلام وقتتون بخیرخسته نباشید. esrبالاترازحدنرمال درکودک۱۳ساله نشانه چی هست وایا خطرناکه؟۲بارesr انجام دادیم ۲۰تاازحدنرمال بالاتربوده.لطفاراهنمایی بفرمایید.
- سلام پسرم آلرژی داره پنج سالش هست سرفه های شدید داره میتونم قرص آموکسی سیلین ۵۰۰بدم؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر . بهراد محبوبی هنوز گرفتگی بینی اش خوب نشده .با اینکه اسپره سه روزه می زنم حتی گلو درد نداره . ولی از دهانش بوی بد میاد . به نظر شما چرک پشت حلق داره که دهانش بو میده . پارسال خیلی اینجوری میشد تا چرک خشک کن نمیخورد خوب نمی سد . چون لوزه سوم هم داره. زحمت می کشید راهنمایی کنید . سیتریزین 5 هم هرشب میدم.
- میزان دارو
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سال و ۶ ماه داره واسه گلودردش شربت سفیکسیم ۱۰۰ گرفتم وزن پسرم ۱۵ کیلو ۶۰۰ داره چه مقدار دارو باید بهش بدم و هر چند ساعت؟؟ ممنونم
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟
- اسهال و دل پیچه شدید
پسرم۱۳ماهش دوماه اسهال داره یه هفته توبیمارستان بستری شد ولی خوب نشد گفتن باید دوباره بیاد بستری به علت داشتن عفونت خون ازبچگی عفونت خون همش میگیره خسته شدم دم به دیقه بستریش میکنن باید چیکارکنم
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟

