Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- اوریون
سلام خسته نباشید آقای دکتر پیرخواهرم دوروز پیش اومد منزل مادرم من هم یه پسر ۳ ساله ویه دختر یه ساله دارم صبح از خواب بیدارشد گفت گوش وفکش درد میکنه بعد فرداش رفت خونه خودشون صورتش باد کرد بردن دکتر فهمیدن اوریون داره من هنوز واکسن یکسالگی دخترم رو نزدم تاکی امکان داره بفهمم ویروس رو به بچه های منم داده درضمن واکسن ۱۲ ماهگی دخترم رو بزنم
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- واسن ۶ سالگی وویروس آبله مرغان
باسلام پسرم پنج شنبه هفته آینده بایدواکسن ۶ سالگی تزریق کنه پنج شنبه قبل با کودکی که مبتلابه آبله مرعان بوددرتماس بوده البته اطلاعی ازبیماری اونداشتیم ازنطرشما اگردراین ۷ روزعلائم نشان ندادمیشه واکسن زدیابایدزمان بیشتری صبرکنیم
- بی اشتهایی و سفید شدن رنگ صورت وبیقراری
سلام آقای دکتر پسرم ۳سالو ۸ماهشه تاخیر تکاملی داره.الان ۲روزه همش بیقراری میکنه اصلا غذا نمیخوره رنگ صورتش سفید سفید شده وتند تند آب مینوشه.شباهم دانش باز میمونه.امکانش هست راهنماییمون بفرمایین.ممنونم از لطف ومحبت بیکرانتون
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- شربت زینک و آهن
سلام آقای دکتر من پسرم وارد یکسالگی شد وقتی دکتر شربت زینک بهم داد قطره آهن رو ازش قطع کردم فککردم زینک و آهن یکی هستن...اشکال داره؟؟
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- نگراني در مورد ارتباط فردندم
با عرض سلام
پسر م دو سال و هشت ماه داره و ما سويد زندگي ميكنيم. او مهد كودك رو از سن ١ سال و ٣ ماهگي شروع كرد. ما در خانه فارسي صحبت ميكنيم و مهد زبان سويدي. مورد ديگه اي كه هست پسرم علاقه زيادي به تلويزيون و كتاب و بازيهاي كامپيوتري داره و از تلويزيون هم مقداري زبان انگليسي ياد گرفته.
با و جودي كه شعرهاي زيادي رو ميتونه بخونه و حتي حروف الفبا رو هم تا مقداري ميدونه ولي يك مقدار در ارتباطات صحبتي ضعيف مثلا اگر يك نفر ازش سؤال كنه أسمت چيه جواب نميده. ولي در مورد بازي كردن خيلي شيطون و با بچه هاي ديگه بازي ميكنه. فارسي رو هم در حد جمله هاي دو كلمه اي بلده و زبان انگليسي و سويدي رو بهتر بلده. من يك مقدار در مورد ارتباطات صحبتي فرزندم نگران هستم. ميشه منو راهنمايي كنين؟ - مصرف سفکسیم برای کودک ۲ ساله وزن ۱۱کیلو
سلام مصرف سفکسیم برای کودک دوساله وزن ۱۱ کیلو. سرماخوردگی چرک سبز از دماغش میاد
- هسته الو ساه
سلام پسرم امروز تو باغ بودیم هسته الو سیاه قورت داد باید چیکار کنم، ۱ سال و نیم هستش؟؟
- تغذیه کودکان
دخترم یک سال و چهار ماهش هست هیچ غذای براش جذاب نیسا چهار قاشق میخوره دیگه نمیخوره همون چهار قاشق رو هم توی دهنش نگه میداره با زور آب یا ماست قورت میده میخواستم بدونم باید چیکار کنم آیا شیر خودم رو قطع کنم غذا خور میشه یا باید چه جوری بهش غذا بدم که بخوره
- دوز شربت سیفکسیم۱۰۰
وقت بخیر...برای عفونت گوش کودک با وزن۲۰کیلوگرم چه مقدار سیفکسیم ۱۰۰ باید بدم؟!
- یبوست
سلام اقای دکتر من مسافرت اومدم دخترم ۲سالو ۴ماهشه یبوست گرفته واسه درمانش چی باید بدم
- وجود لکه خاکستری در چشم کودکم
سلام در گوشه ای از چشم دخترم لکه خاکستری هست ،آیا به مرور زمان که بزرگ بشه از بین میره ؟یا کم رنگ میشه؟دختم ۵ سال داره ممنونم
- کیست پشت گردن
پست گردن سمت راست پسرم که ۸ سالش یه توده ای که وقتی است نزنم درد میگیره
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟

