Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- بیماریپوستی
سلام دخترم ۹ماهشه یه جوش خیلی بزرگ زیر چانه اش زده وغددلنفاوویش بادکرده دکتر بردم ولی بهتر نشد
- حرف نزدن کودک
سلام وقت بخیر. پسر شیش ساله دارم. تو خونه با ما با خاله و عمه و مامان بزرگ و بابابزرگ مادری قشنگ صحبت میکنه با بابابزرگ پدریش حرف نمیزنه. با دختر خاله مادرش هم قشنگ صحبت میکنه اما با بقیه نه. سلام و خداحافظ هم هیچوقت نمیکه تو پیش دبستانی هم جواب مربی رو نمیده و با اشاره باهاشون حرف میزنه فقط و با دوستاش هم تو گوششون حرف میزنه که مربی نشنوه. این لالی انتخابی هست؟ کدوم روانشناس یا پزشک ببرم میشه معرفی کنید؟
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.
- شیر خشک
من نوزاد ۱۰ ماهه دارم که به شیر خشک با پروتین گاوی آلرژی داره و باید آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه که موجود نیست الان چی میتونیمجایگزین کنیم که کهیر نزنه
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟
- ادرارکردن در خواب
سلام پسرم 6 ساله هست و چن روزی هست که سرماخوردگی و سرفه داره و بهش شربت ستادین میدم و چن روزی هست در خواب ادرار میکنه میتونه از شربت ستادین باشه؟
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسرم چهارسال و نیمه ۱۶ کیلو سرماخورده لود لوزه هم داره بعضی اوقات بعد از سرماخوردگی سرفه های خلطی داره من برم هگزین و هانی تیم میدم خوبه یا شربت دیگه ای برلی خلطش پیشنهاد میکنید
- مونته لوکاست
سلام خسته نباشین .پسرم سه سال و نیمه به جای اینکه قرص مونته لوکاست و بجوه قورت داده است خطرناکه
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- بیدار شدن مکرر کودک در شب
کودک ۱۶ ماهه که از ابتدای تولد تا الان شبا خیلی بیدار میشه شاید هر ۱ ساعت وکمتر هم خیلی ول میخوره تو خواب یهو تو خواب میشینه بسیار در روز فعالی و اصلا نمیشینه ولی بازم شب نمیخابه واقعا باید چکار کنم
- شربت سفیکسیم
با سلام. پزشک اوکسی کلاو دادن اسهال شد پسرم.شربت کلاسید داد بالا میاره. سفکسیم 100 دادن باید استفاده کنیم فکر میکنم اسهال بشوند.نظرتون رو میخواستم.سرما خورده پسرم.ممنونم.
- مقدارمصرف داروآزیروسین۲۰۰
برای کودک۶ساله۱۷کیلو،حساسیت دارویی ندارد،۳۰آذرشروع بیماری بوده که یه دفعگی دهانش کج شد.به یه نقطه فقط نگاه می کرد
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام آقای دکتر.خدا قوت.ممنون که با صبر و شکیبایی سوالات مارو پاسخ میدید.دخترم ده ماهشه.میخوام قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم.آیا به خاطر داشتن آهن دندان کودک رو سیاه میکنه؟مولتی ویتامین با طعمی بجز پرتقال چه قطره ای رو پیشنهاد میکنید؟
- شربت
سلام آقای دکتر دخترم 5 سالشه ریزش مو داره آزمایش ازش گرفتیم cbc نرماله یعنی کم خون نیست رفتم داروخانه براش شامپو خوب بگیرم دکتر داروخانه گفت شربت کیدی کیر(kidicare)بهش بدیدو شامپو مو (jaksons)بهم داد میخواستم بپرسم آیا این شربت برا دخترم که کم اشتها و ولاغر هم هستش مناسبه وسوال بعدیم این بود که آیامصرف این جور شربتا؟؟؟؟ باعث ایجاد تیروئید در کودکان میشوند یا نه ؟؟ آقای دکتر ازتون ممنون که سوالاتمون رو جواب میدید انشالله همیشه سلامت باشید
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما

