Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ۴۰روزه بی قراری در خواب
بچه عمه من بی قراری میکنه درخواب شکمش هم ریاد کار میکنهخوشحال میشم جواب بدید گه مشکلش چیه
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر ، امروز هفتم مرداد هست و هفدهم مرداد نوبت واکسن شش ماهگی نوزاد من هست. نوزاد من کرونا گرفته وچهار روزه علایمش ظهور کرده و بیماره و تحت درمان. سوالم اینه که هفدهم مرداد من میتونم واکسنشو بزنم؟ یا باید به تاخیر بیندازم ؟ درصورت تاخیر جن روز بعد هفدهم باید واکسن شش ماهگی شو یزنم؟
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- کار نکردن شکم نوزاد ۱۵روزه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم ۱۵ روزشه الان یه روزه که شکمش کار نکرده بعضی وقتی یکم بیقراری میکنه چیکارکنم شکمش کار کنه
- آروغ نوزاد
نوزادم يك ماه را تمام كرده خيلي سخت آروغ ميزنه كه باعث ميشود گريه كند تا آروغ بزند نآن ١ بهش ميدهم از شيرش راضي هستم در ضمن كوليك دارد چي كار كنم راحت آروغ بزند داروي خاصي هست ؟
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- یبوست نوزاد
- خلط
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دو بچه دارم یکی هفت ماهه و نیمه و دیگری هفت ساله هر دو از دیروز حالت خلط رو سینه اشان باشد دارند به حدی که کوچکی حتی نمی تواند شیر بخورد و مرتب بینی اشان را با قطره سدیم کلراید تمیز میکنم اما بازم هم بینی و گلو خلط دار است دقیقا باید چکار کنم آیا به دستگاه بخور نیاز دارم؟ سرد یا گرم؟
- شیردهی در شب
سلام دکتر خسته نباشید دخترم یک سالشه شبا چندین بار گریه میکنه وشیر میخوره نزدیک سه چهار بار وصبح اصلا میلی به صبحونه یا ناهار نداره ممکنه بخاطر شیردهی تو شب باشه که گرسنه نمیشه در طول روز هم بیشتر تمایل به شیر خوردن داره
- بی تابی نوزاد هنگام پشت خوابیدن و قوس کمر
نوزادم سه ماهشه موقع خوابیدن به پشت کمرشو قوس میده و جیغ میزنه به پهلو میخوابونمش اروم میشه همش یه هفتست اینجوری شده میشه بگید چیکار کنم
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- شیر خوردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید نوزاد ۸ روزه ای دارم که داعم درحال خوردن شیر مادر هست و خواب درست حسابی نداره تا اینکه شیرخشک میدم سنگین میشه میخابه علت ولع خوردنش شیر نداشتن بنده هستش؟ چون شیر کم دارم
- گریه نوزاد۷ماهه
سلام آقای دکتر پسر من ۷ ماهش است شبها نمیخابه گریه میکنه بیقرای میکنه تو خواب بیدار میشه گریه میکنه
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟
- تغذیه ی نوزاد
سلام جناب دکتر من تغذیه کمکی نوزادم را ۳ روز بعد از پایان ۵ماهگی شروع کردم و الان ۳روزه است که به نوزادم روزی یک قاشق فرنی میدهم و پشیمانم که چرا تا پایان ۶ماهگی صبر نکردم خواستم بپرسم میشود دیگر از امروز به بعد تغذیه اش را ادامه ندهم ؟ و فقط شیر خودم را تا پایان ۶ماهگی بدهم؟؟مشکلی برایش نیست؟؟ چون ۳روز یک قاشق مرباخوری فرنی دادم و یک قطره چکان آبیاری جوشیده سرد آیا دیگر ندهم ایرادی ندارد؟؟
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر، وقت بخیر، خسته نباشید میتونم از پماد کالامین برای نیش پشه کودک 6 ماهه استفاده کنم؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار

